Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ach op zich heb je wel een beetje gelijk, maar ik denk dat iedereen zijn eigen werkelijkheid schept, en het is alleen verstandig om te kijken of datgene wat je doet goed is voor jezelf en je omgeving. thats it.. ik maak me er allemaal niet meer zo druk om.
Maar ik weet wel dat de wetenschap niet alle antwoorden heeft, alles kan wel verklaard worden op die manier, maar er is gewoon meer.. alleen word het voor sommigen nogal een obsessie heb ik het idee..
|
![]() |
mja, dit is dus de getollereerde "afkraak topic" oftewel een topic waar je onbeperkt je mening voor en tegen kunt uitspreken?
bij deze: ik denk dat er toch wel 3 groepen zijn: - een aantal zitten die een b-tje boekjes lezen, denken dat ze er veel van af weten en daarom hier beginnen te bralen en zeggen dat ze er allles van af weten en dat ze alles al ooit een keer gedaan zouden hebben, of de vrienden van kennissen en daar weer de achtertante van ... (veel) - een aantal die er ECHT iets van baken in het echte leven (weinig) - een aantal die er gewoon in geinteresseerd zijn en alleen bij de topics die ze aanspreekt iets nuttigs neergooien (de rest) maja, dat is mijn mening....
|
ikzelf zit ergens tussen de 1e en de 3e groep, maar zeker niet in de tweede. (snappen jullie het nog???)
omdat ik het errug interessant vind en omdat ik denk dat ik veel van ieders ervaringen kan leren, ik interesseer me der gewoon TE veel voor kissssssss sacha [Dit bericht is aangepast door crazygirlsacha (05-03-2002).] |
![]() |
|
Iedereen leeft in zijn of haar eigen belevingswereld. Iedereen heeft zn eigen geloof. Zijn eigen waarheid en eigen gedachten.
het hangt slechts af van je EIGEN waarheid of je de wetenschap wilt betitelen als DE waarheid. Er zit wel een good point in wat je zegt, maar een gebrek aan mensenkennis laat je na te bedenken dat dit misschien wel kwetsend over kan komen op een forum waar het gros van de mensen leeft in een extreme waarheid. Wat voor jou fantasie is, is voor een ander de waarheid, en wat voor jou de waarheid is, klinkt hier in meer of mindere mate als onzin. Ookal zou het fantasie zijn, overtuig je van het feit dat anderen dat niet zo hoeven te zien, en er logischerwijs niet zo op hoeven te reageren. Genesis |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheid [vernieuwd] tiram | 45 | 12-05-2004 15:02 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Mens en Dier Evito | 57 | 02-04-2003 13:41 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zana heel hoofdstuk 1 Nas-t Zeekoe | 8 | 29-03-2003 12:57 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |