Oud 14-03-2003, 18:37
Diovai
Diovai is offline
als je niet met elkaar spreekt, na een tijdje naar elkaar gekeken te hebben en geflirt te hebben met elkaar? Het lijkt altijd beter te zijn als je het gewoon bij kijken laat, want praten doet bij mij zo'n afbreuk aan het gevoel. Zelfs al vind je elkaar wel leuk enzo, dan nog voel ik me er beter bij als ik gewoon langs haar heen kan lopen, haar kan aankijken maar niets hoef te zeggen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-03-2003, 18:43
poesiefox
poesiefox is offline
Dat noemden ze in de middeleeuwen nou Hoofse Liefde. Jammer he, de werkelijkheid valt soms zo tegen. Hoewel, soms is de werkelijkheid meer dan je ooit had durven hopen. En als je niks probeert, dan weet je ook niets.
Ga dus de volgende keer maar naar haar toe. Wie weet? Zat zij net op iemand als jij te wachten.

Begin dan niet meteen in de eerste vijf minuten over necrofilie, dat valt niet bij iedereen even goed. Als ze gewend is aan jouw bizarre humor, kunnen jullie altijd nog samen in een deuk liggen.
Oud 14-03-2003, 18:51
Diovai
Diovai is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 14-03-2003 @ 19:43:
Dat noemden ze in de middeleeuwen nou Hoofse Liefde. Jammer he, de werkelijkheid valt soms zo tegen. Hoewel, soms is de werkelijkheid meer dan je ooit had durven hopen. En als je niks probeert, dan weet je ook niets.
Ga dus de volgende keer maar naar haar toe. Wie weet? Zat zij net op iemand als jij te wachten.

Begin dan niet meteen in de eerste vijf minuten over necrofilie, dat valt niet bij iedereen even goed. Als ze gewend is aan jouw bizarre humor, kunnen jullie altijd nog samen in een deuk liggen.
Ik ben naar haar toe gegaan. Maar nu voel ik me er onprettig bij. We hadden wat afgesproken, maar ik had er geen zin in. Ze heeft heel mooie ogen, is een beetje verlegen, eigenlijk best wel leuk. Maar ik heb er gewoon geen zin in, toch een beetje raar. Naja, ik had ook al nooit zin om dingen met vrienden te ondernemen, en nu heb ik geen vrienden meer, just how I like it.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 19:54
faith666
faith666 is offline
Misschien vind je kijken enzo leuker omdat het dan allemaal een beetje op een afstandje blijft en wat onpersoonlijker is? Ik wil beide altijd kunnen, en goed kunnen praten en niet perse iets hoeven zeggen maar gewoon uren kunnen kijken naar de ander.
Oud 14-03-2003, 19:57
Dminor
Dminor is offline
Vanwege de spanning die het met zich mee brengt. Zodra je bent gewend aan praten en volledig vrije omgang met elkaar is er geen spanning meer op dit gebied. Daarom ben ik eigenlijk best blij met mijn situatie, dat is namelijk een relatie hebben zonder te praten.
Oud 15-03-2003, 07:25
Verwijderd
Een reply van mezelf op 'het op afstand houden van iemand' :

Citaat:
******** schreef:
Misschien voor jou, voor anderen kan het weer anders zijn Varierend van angst tot en met het gewoon leuk vinden van een afstand te genieten. Is dit raar? Beetje als een muzieknummer dat je heel graag hoort, maar expres weinig beluistert, omdat het anders zijn waarde verliest .. met als gevolg dat je het dus ook niet vaak wilt horen, terwijl je het zeer mooi vindt (je verlangt er dus niet echt naar, maar bewondert het meer).
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 22:48
Verwijderd
Het spel eromheen is zo leuk..
Je test iemand en die test jou weer terug (als het goed is..)..
En dan die ander in de waan laten dat je hem best leuk vind haha..Sorry guys...
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 01:29
Verwijderd
Slet!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 14:03
zeep007
zeep007 is offline
ZO kan je je compleet eigen droombeeld erop plakken.
Een vriend van mij doet dit continu en is compleet hopeloos. Hij wil die personen dan ook niet zien omdat het dan tegen valt met de werkelijkheid.
Ergens is dit nog wel beledigend ook.
ik hoop voor jouw, dat dit niet het geval is anders kan je heel lang wachten op een vriendin.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 14:06
Diovai
Diovai is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 16-03-2003 @ 15:03:
ZO kan je je compleet eigen droombeeld erop plakken.
Een vriend van mij doet dit continu en is compleet hopeloos. Hij wil die personen dan ook niet zien omdat het dan tegen valt met de werkelijkheid.
Ergens is dit nog wel beledigend ook.
ik hoop voor jouw, dat dit niet het geval is anders kan je heel lang wachten op een vriendin.
Nou, meestal valt het wel tegen. Is dat zo gek dan? Als je iemand nog alleen maar van uiterlijk kent, kun je zeggen: Mooi gezicht, mooie ogen, zeg! En dan kun je denken: misschien is ze wel net als ik, blabla. etc. Toch niet gek. En ik hoef ook niet per se een vriendin hoor!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 15:27
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 16-03-2003 @ 02:29:
Slet!
Je doelt toch niet op mij he?!?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 15:53
poesiefox
poesiefox is offline
Dat bewijst maar weer dat je op looks nooit moet selecteren. Kijk eerst maar eens of je iemand aardig vindt, en dan ga je het uiterlijk vanzelf wel leuk vinden. Voor ieder type valt wel iets te zeggen.
En daarbij, je hebt esthetisch mooi en dierbaar mooi.

Ik heb mijn vriend sinds zijn eenentwintigste, en al wordt hij zeventig, dan nog zie ik die tengere jongeling met zijn dikke kuif en zijn zeeblauwe ogen plus pretlichtjes, niet die ouwe grijze vent.
Oud 16-03-2003, 18:52
lieve
lieve is offline
ja dat is wel waar hé!
Gewoon het gevoel van elkaar aankijken, zitten lachen, uitdagend kijken,... dat geeft je zo'n speciaal gevoel van binnen!
Als je dan met elkaar praat enzo, dan kan het heel erg tegenslagen soms ! Daarom dat ik het ook liever houd bij kijken en lachen! Dan kan ik, als ik ga slapen, zo'n leuk gevoel hebben! Zo'n beetje een na-gevoel!
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten