Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Misschien vind je kijken enzo leuker omdat het dan allemaal een beetje op een afstandje blijft en wat onpersoonlijker is? Ik wil beide altijd kunnen, en goed kunnen praten en niet perse iets hoeven zeggen maar gewoon uren kunnen kijken naar de ander.
|
Vanwege de spanning die het met zich mee brengt. Zodra je bent gewend aan praten en volledig vrije omgang met elkaar is er geen spanning meer op dit gebied. Daarom ben ik eigenlijk best blij met mijn situatie, dat is namelijk een relatie hebben zonder te praten.
![]()
||
Verwijderd
|
Een reply van mezelf op 'het op afstand houden van iemand' :
Citaat:
|
![]() |
|
ZO kan je je compleet eigen droombeeld erop plakken.
Een vriend van mij doet dit continu en is compleet hopeloos. Hij wil die personen dan ook niet zien omdat het dan tegen valt met de werkelijkheid. Ergens is dit nog wel beledigend ook. ik hoop voor jouw, dat dit niet het geval is anders kan je heel lang wachten op een vriendin. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Dat bewijst maar weer dat je op looks nooit moet selecteren. Kijk eerst maar eens of je iemand aardig vindt, en dan ga je het uiterlijk vanzelf wel leuk vinden. Voor ieder type valt wel iets te zeggen.
En daarbij, je hebt esthetisch mooi en dierbaar mooi. Ik heb mijn vriend sinds zijn eenentwintigste, en al wordt hij zeventig, dan nog zie ik die tengere jongeling met zijn dikke kuif en zijn zeeblauwe ogen plus pretlichtjes, niet die ouwe grijze vent.
|
![]() |
ja dat is wel waar hé!
Gewoon het gevoel van elkaar aankijken, zitten lachen, uitdagend kijken,... dat geeft je zo'n speciaal gevoel van binnen! Als je dan met elkaar praat enzo, dan kan het heel erg tegenslagen soms ![]() ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is het zo raar dat ik niet 'geloof'? nofi | 59 | 03-06-2004 12:21 | |
Liefde & Relatie |
Verlopen vriendschap Boeing 747-400 | 31 | 12-03-2004 18:10 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom is iemand christelijk, cq. hangt iemand het geloof aan? Prime Evil | 46 | 15-10-2003 15:48 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Verhalen & Gedichten |
U mening?? Verwijderd | 2 | 04-12-2002 11:09 |