Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() 't hoort erbij denk ik... |
![]() |
|
![]() |
Mijn moeder hoor ik de hele relatie niet maar als het uit is begint het pas. van dit is niet goed en dat was niet goed.
Persoonlijk heb ik hier een erge hekel aan ik krijgt achteraf pas te horen dat ze het helemaal niet met mijn (ex)vriendin eens was. Ik vind dan dat je zo iets moet zeggen als het recent is maar niet achteraf gaan lopen zeiken wat allemaal niet goed was. Ook heb ik het vermoeden dat ze er wel met andere over spreekt wat ze over mijn (ex)vriendin vind. (Wou toch ook ff laten weten dat het niet alleen bij vrouwen zou is) Maar het meest stomsinige is dan wel als ik al langer geen vriendin heb dat daaar ook weer commentaar op komt. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee sorry, geen last van.. M'n ouders laten me volledig vrij daarin, soms zijn ze wel bezorgd en dan spreken ze dat uit, maar verder vertrouwen ze erop dat ik zelf kan bepalen wat goed voor me is en staan ze me toe mn eigen fouten te maken, zo is het altijd al geweest.
Heb je al eens aan je ouders duidelijk gemaakt hoe vervelend dit is? Het zijn je ouders en ze hebben vast het beste met je voor maar jij bent natuurlijk geen kleuter meer en moet ook leren en volwassen worden. Een onderdeel daarvan is je eigen fouten maken, en binnen de liefde lijkt me dat nooit fataal. Ik zou echt niet meer weten dan er met hen over praten en duidelijk maken hoe je je voelt. Met een beetje geluk verandert er dan misschien iets.. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"Ella Vogelaar is niet knettergek. Het is erger" hhendrikxx | 367 | 23-12-2007 17:07 | |
Werk, Geld & Recht |
Heb ik weer Tripp | 24 | 05-05-2007 17:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Liefde & Relatie |
relatie met ouders.... hoe reageren jou ouders soms en hoeveel "macht" hebben ze? Poor twisted me | 42 | 10-10-2003 10:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Psychologie |
Ben ik gek? bambykill | 13 | 10-03-2002 18:04 |