Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bang dat hun zoon iets te kort komt en misschien nog wel banger om te zien hoe hij volwassen wordt, mamma (en pappa) niet meer de enige in zijn leven zijn en niet meer de belangrijkste, bang om hem los te laten, enz. Toegeven doen ze het niet snel, maar vaak zit er wel zo iets achter raar gedrag ('t kan natuurlijk ook zijn dat ze je echt niet mogen
![]() ![]() Ik heb gelukkig hele aardige schoonouders, heel anders dan mijn ouders en dan ik, maar dat maakt ze niet minder aardig. Tuurlijk moeten we even aan elkaar wennen en ik heb haar zoon ook wel heel plotseling uit haar huis 'gehaald' (we gingen heel snel samen wonen), maar ook dat heeft ze geaccepteerd. ![]() Misschien kan je vriend eens met zijn moeder praten? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Met de moeder van m'n vriend kan ik heel goed opschieten, ze is aardig en heeft humor en alles.
Met de moeder van m'n ex-vriend daarentegen had ik altijd discussies. Ik bleef daarbij wel vriendelijk en ik gaf argumenten, en zij bleef ook wel vriendelijk en gaf geen argumenten, maar ondertussen konden we elkaar wel schieten, M'n ex-vriend nam het dan ook altijd voor m'n moeder op. Ik denk dat het er een beetje aan ligt in hoeverre je vriend nog aan z'n moeder 'hangt' en hoe veel vrijheid zij hem geeft. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
schoonmoeder vindt me niet leuk DriesDW | 28 | 11-11-2015 10:52 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #24 Verwijderd | 498 | 28-01-2006 11:21 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Algemene schoolzaken |
Leraar-anekdotes-citaten ArieP | 37 | 29-07-2003 22:21 | |
De Kantine |
de beste mopjes: hier! fruitvliegje | 144 | 21-03-2003 20:50 | |
Liefde & Relatie |
Mijn moeder is jaloers op me schoonfamilie HelpMePlease | 10 | 18-05-2002 17:50 |