Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Op die meid afstappen. even MSNnen met haar op zijn computer voor mijn part. No more missus nice girl! Dit is MIJN vent en daar blijf JIJ vanaf. Zelfs al gaat het uit met jouw vriend, dan gun je hem haar toch niet! Voor mijn part zeg je dat hij een hele nare hardnekkige schimmelinfectie heeft.
||
Verwijderd
|
Citaat:
... die ántwoorden van jou.... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hier ben ik het wel mee eens. Ben zelf ook jaloers aangelegd, en ik zou helemaal gek worden. Wat ik alleen denk is dat dat meisje waarschijnlijk helemaal niet weet dat hij jouw vriend is, ik zou dus ook hem aanpakken. Ik zou echt heel woedend zijn als mijn vriend zoiets bij me zou flikken. *beeld in* Maar goed, ik zou ook tegen dat meisje zeggen dat hij van JOU is, en persoonlijk zou ik in jouw situatie zelf een soort wraakgevoelens tegenover mijn vriend hebben ![]()
Laatst gewijzigd op 17-03-2003 om 16:05. |
![]() |
|
![]() |
Ik weet niet hoor, maar ik zou niet met dat meisje gaan praten, althans niet op zo'n opgewonden toon. Misschien weet ze van heel jouw bestaan niet af en dan kom je echt over als een jaloers viswijf. Het is toch een zaak tussen jou en je vriend? Hoe zou jij het vinden als je goed op kon schieten met een jongen en je krijgt opeens een of ander meisje voor je neus dat meteen begint te flippen dat je van haar vriend af moet blijven. Zou ik niet doen.
Je kan ook gewoon eerlijk tegen je vriend zeggen dat je je zorgen maakt, omdat hij met iedereen over haar praat en zegt dat ze knap is enzo, en dat je het vreemd vindt dat hij het zo vaak over haar heeft. Het is toch meer iets tussen jou en hem. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Wat zou jij doen? Doornroos | 6 | 14-03-2013 07:40 | |
Studeren |
wat zou jij doen met alle toetsen van de school? gewooniemand!!! | 7 | 16-02-2012 10:49 | |
De Kantine |
Wat zou jij doen? Dr. Korsakov | 56 | 29-05-2007 16:15 | |
Liefde & Relatie |
tegenwerking moeder, wat zou jij doen? Help! CoveredEyes | 18 | 01-09-2003 07:01 | |
Seksualiteit |
Wat zou jij doen.... Some | 59 | 03-07-2003 13:43 | |
Liefde & Relatie |
wat zou jij doen? miss x | 3 | 11-05-2002 21:16 |