Oud 03-04-2003, 13:06
Verwijderd
Dat eerste heet iets als 'fluf' of 'fluffy' ofzo, dat bestaat nog wel. 'k Heb het bij de Chill Out (Bijenkorf) gezien.

En die tweede, is dat Reine Claude? Dat heb ik iig al lang niet meer gezien...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2003, 13:31
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Elvira schreef op 03-04-2003 @ 13:32:
Misschien dat jullie het kennen? Het zit/zat in een grote pot, met rode deksel. Witte smeersel wat marshmellows waren, vet lekker al smeerde je dat op je brood. Heel zoet jummieeee Maar nu kan ik het al best lang nergens meer krijgen, dus denk ik dat het uit de handel is gehaald? Tenzij jullie het wel hebben. En dan nog een aanmaaklimonade dat smaakte naar kauwgom, dat dronk ik rond me 8 t/m 11 echt zoveeeeel, en ook nu kom ik dat nergens meer tegen? Anywayz kennen jullie iets van die dingen, en zijn jullie zelf ook nog op zoek naar iets wat je lekker vond, maar nergens meer kan kopen?
Fluff jaa! Dat is heerlijk! Bij de Super de Boer is het geloof ik wel te krijgen
Oud 03-04-2003, 13:58
Stepsje
Stepsje is offline
Reine Claude siroop (als je die bedoelde tenminste) is in elk geval nog wel te krijgen in elk geval een paar maand geleden nog wel!!! T zat in een 1 l. fles van t merk RAAK first Quality
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Stepsje schreef op 03-04-2003 @ 14:58:
Reine Claude siroop (als je die bedoelde tenminste) is in elk geval nog wel te krijgen in elk geval een paar maand geleden nog wel!!! T zat in een 1 l. fles van t merk RAAK first Quality
*rent naar de super markt*
Daar heb ik echt weer zin in
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 16:32
coecie
coecie is offline
die flessen 'limo' daar is ook een smaak van die naar kauwgom smaakt, de groene, geloof ik
Oud 04-04-2003, 17:02
Verwijderd
Ik ken het, ja...maar al te goed helaas. Vooral de AH is goed in het spullen uit het assortiment gooien...en dan vooral spullen die je vrijwel nergens anders kunt krijgen of alleen maar aan de andere kant van de stad (en geloof me, Rotterdam is groter dan je denkt...) en/of op een bijna onbereikbare plek...om helemaal gek van te worden...maar goed.

Ow, en wat nog erger was, bedenk ik me nu...ik kocht altijd bepaalde pijnstillers...waren ze uit de handel gehaald! (Omdat ze alleen nog voor Nederland geproduceerd werden oid.) Gelukkig lagen ze er een paar maanden later gewoon weer. *zucht opgelucht* Nu maar hopen dat ze ook gewoon blijven...
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 19:16
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Die siroop kan je vast nog wel ergens krijgen, anders moet je Gazeuse in zo'n glazen fles kopen, in allemaal fluoriserende kleurtjes, zuurstokroze en gifgroen. Smaakt ook naar die siroop, dr zit alleen wel prik in.

Ik vind het ook zo irri dat alles uit het assortiment wordt gehaald: Bij de c1000 verkochten ze een poosje terug geen biotex meer en toen zeiden ze dat het niet meer geproduceerd werd terwijl het een maand later wel weer verkocht werd . Een paar jaar terug hadden ze van die hele lekkere nootjes van Duyvis, met zo'n chocolade jasje dr omheen, met truffelsmaak maar die zie je nu ook nergens meer. Ook had danone van die alpentoetjes (yoghurt met frambozensaus) en die verkopen ze nu ook al nergens meer.
Oud 05-04-2003, 20:06
Verwijderd
Marshmellow Fluff. Bij de Chill Out, C1000 en volgens mij ook idd in de Dirk v/d Broek.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 08:22
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Hukkie schreef op 03-04-2003 @ 14:31:
Fluff jaa! Dat is heerlijk! Bij de Super de Boer is het geloof ik wel te krijgen
p00p Daar hebben ze het dus ook uit de handel gehaald
Oud 07-04-2003, 08:27
TECHNique
TECHNique is offline
Ik beheer het pad in Jumbo Dedemsvaart en Fluff stond dus is mijn pad maar dat is er bij ons inderdaad uit gegaan
Oud 08-04-2003, 14:53
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
mja ik ben al heel lang opzoek naar een bepaald soort chips die nooit lang in de handel zijn geweest en da was zoiets heel lichts en er stond 'coctail' op en zat in een oranje-roze zak en wat ze ook uit de handel genomen hebben zijn die aiki noodles in zo'n piepschuim-verpakking inpl.van die plastieken verpakking en dat was zooooooooooo veel lekkerder!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 15:27
sicilion
sicilion is offline
kmis 2 dingen
1.luchtig toetjuh yoghurt want dat is zo fucking 'good!!!'
2.Van toen ik nog hil klein was van die beertjes cornflakes! waren drie soorten en dan stond op de voorkant zo;n grote bir! was in oranje groen en paars!
Oud 08-04-2003, 15:28
sicilion
sicilion is offline
Citaat:
TECHNique schreef op 07-04-2003 @ 09:27:
Ik beheer het pad in Jumbo Dedemsvaart en Fluff stond dus is mijn pad maar dat is er bij ons inderdaad uit gegaan
hee kwoon in dedemsvaart
Oud 16-04-2003, 21:13
PrimRose
PrimRose is offline
Dat spull heet marshmellow fluff, kei lekker! Hoeft niet eens op een boterham, gewoon lepel in die pot njmmie
Oud 17-04-2003, 16:35
Somebody Special
Somebody Special is offline
Die siroop was idd zeer lekker. Hmm
Oud 17-04-2003, 21:09
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Er waren vroeger ook chips, ik geloof dat ze stupidos heten, van die staafjes. Volgens mij bestaan die ook al niet meer.
Oud 18-04-2003, 10:09
Verwijderd
Ohh ja das lang geleden dat ik dat in de winkels heb zien liggen, dat fluf gedoe. Ik smeerde dat altijd samen met pindakaas op brood. (Was mij vertelt dat je dat spul op die manier moest eten... )
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 10:22
TECHNique
TECHNique is offline
Citaat:
sicilion schreef op 08-04-2003 @ 16:28:
hee kwoon in dedemsvaart
Woonplaats: groningen Staat in je Info maar dat hoeft nix te zeggen. Mag ik je toevoegen op msn?
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten