Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daar heb ik echt weer zin in ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ken het, ja...maar al te goed helaas. Vooral de AH is goed in het spullen uit het assortiment gooien...en dan vooral spullen die je vrijwel nergens anders kunt krijgen of alleen maar aan de andere kant van de stad (en geloof me, Rotterdam is groter dan je denkt...) en/of op een bijna onbereikbare plek...om helemaal gek van te worden...maar goed.
Ow, en wat nog erger was, bedenk ik me nu...ik kocht altijd bepaalde pijnstillers...waren ze uit de handel gehaald! (Omdat ze alleen nog voor Nederland geproduceerd werden oid.) Gelukkig lagen ze er een paar maanden later gewoon weer. *zucht opgelucht* Nu maar hopen dat ze ook gewoon blijven... |
![]() |
|
Die siroop kan je vast nog wel ergens krijgen, anders moet je Gazeuse in zo'n glazen fles kopen, in allemaal fluoriserende kleurtjes, zuurstokroze en gifgroen. Smaakt ook naar die siroop, dr zit alleen wel prik in.
Ik vind het ook zo irri dat alles uit het assortiment wordt gehaald: Bij de c1000 verkochten ze een poosje terug geen biotex meer en toen zeiden ze dat het niet meer geproduceerd werd terwijl het een maand later wel weer verkocht werd ![]() ![]()
|
![]() |
mja ik ben al heel lang opzoek naar een bepaald soort chips die nooit lang in de handel zijn geweest en da was zoiets heel lichts en er stond 'coctail' op en zat in een oranje-roze zak en wat ze ook uit de handel genomen hebben zijn die aiki noodles in zo'n piepschuim-verpakking inpl.van die plastieken verpakking en dat was zooooooooooo veel lekkerder!!!!!!!!
![]() |
![]() |
|
kmis 2 dingen
1.luchtig toetjuh yoghurt want dat is zo fucking 'good!!!' 2.Van toen ik nog hil klein was van die beertjes cornflakes! waren drie soorten en dan stond op de voorkant zo;n grote bir! was in oranje groen en paars!
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Media en de islam juno | 20 | 25-11-2005 10:35 | |
Lichaam & Gezondheid |
zweten, ik ben het zo beu Verwijderd | 40 | 30-04-2005 19:58 | |
Eten & Drinken |
Waarom ben jij vegetariër? Love_Fulfilled | 52 | 05-02-2005 07:16 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kabinet gaat extra bezuinigen little nemo | 127 | 10-03-2004 15:07 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |