Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Je hebt ook de laatste Detonators geinstalleerd? Je weet zeker dat je processor voldoende koeling heeft?
Crashed Windows zélf ook wel eens onverklaarbaar? Als dat ook zo is zou ik eens kijken naar je geheugen. Er zijn op internet voldoende RAM-testprogramma's te vinden, mocht je er niet een kunnen vinden moet je mij maar even mailen, op de c't-cdrom staat d'r een. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zorg ervoor dat je de nieuwste drivers voor je videokaart en geluidskaart geďnstalleerd hebt, en dat je DirectX 9.0 gedownload en geďnstalleerd hebt.
Zorg ervoor dat je minstens een gigabyte vrije ruimte op je harde schijf hebt voor de pagefile van Windows XP. Heb je ook wel voldoende geheugen? 128 Mb is het minimum om XP te kunnen installeren en opstarten, 256 Mb is het minimum om er lekker mee te kunnen werken. Het zou best kunnen dat XP met 128 Mb niet zo stabiel draait als zou moeten. Verder is het misschien niet verstandig om je videokaart of processor over te klokken als je niet weet waar je mee bezig bent...kijk dan ook even of deze op de normale snelheden staan. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Windows Crasht zo af en toe zonder rede ja... Dan ben ik gewoon aant msnen ofzo.. Verder niet veel bijzonders, en dan staattie ineens vast.. Kan ik nix meer... Alleen op reset duwe.. Ik zal ff op internet zoeke van wat je zegt van da RAM gedoe, Alvast bedankt, Citaat:
![]() |
![]() |
|
Dat vastlopen zonder reden ken ik. Dat had mijn oude PC ook. (en toen bleek de fan gaar te zijn van mijn processor en niet meer genoeg te koelen)
Controleer je CPU temperatuur eens.
|
Verwijderd
|
Het kan aan zoveel dingen liggen, ik heb zelf ook een XP-bak waarvan de schijf van 60Gb ooit in één grote partitie was ingedeeld. Dat werd natuurlijk één rommeltje: door het vaak installeren en weer uninstalleren van software raakt Windows gewoon instabiel en rommelig. Ik had daar ook allerlei problemen met vastlopers in spellen en applicaties e.d.
Gewoon formatteren en opdelen in partities solved the problem. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm, Is er niet toevallig een speciaalzaak in de buurt? Als het een goede zaak is kun je ook je computer ff door laten kijken en eventueel laten repareren. Zorg er alleen wel voor dat je geen illegale software meegeeft
![]() ![]() Hmm, misschien dat deze beter op S&M kan of op Hardware, alleen weet ik niet welke. |
![]() |
|
mjah.. lijkt me ook een zaak van foute koeling
het maakt niet uit dat je pc lang niet heeft aangestaan.. want als je de game opstart dan gaat je processor gewoon hard draaien.. en dat is veel hitte ik heb het ook gehad op m'n ouwe pc dat m'n fan d'r soms mee uit schee.. en dan crasht hij ook.. en aangezien die nieuwe spellen veel kracht eisen.. kan het goed daaraan liggen maar wat ik dan niet snap is dat ut2k3 het wel doet? ![]()
||
![]() |
Citaat:
Voor de rest.. As admin langs komt.. Gooi maar ff naar die andere topic ja.. Thnx hier voor de tips... |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Post hier tekenen van analfabetisme! Zie avatar | 28 | 13-06-2003 12:40 | |
Software & Hardware |