Oud 18-03-2003, 12:15
funky
funky is offline
Ik heb nou al vier keer mijn schouder uit de kom gehad en heb sinds de derde keer veel last van mijn schouder? nou moet ik 10 april naar het ziekenhuis en gaan ze kijken als er ook wat kapot is. Wie heeft hetzelfde probleem en hier ervaring mee. Misschien een operatie gehad?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 13:42
karamba
karamba is offline
Toen ik mijn schouder uit mijn kom had gehad tot 2 keer toe zaten er geen ernstige gevolgen bij. Wel 2 keer bij het sporten. Bij de tweede keer werd ik trouwens wel even onderzocht maar er waren dus geen gevolgen!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 14:35
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Waarschijnlijk gaan ze je schouder operatief "vastzetten" . . . je hebt gewoon te veel speling op je banden waardoor je schouder er zo uitvliegt.
Er zijn een paar dingen waar je last van kunt hebben, gescheurde schouderbanden, ook zit er in je schouder een stukje weefsel wat vergelijkbaar is met je de miniscus in je knie de kans dat die gescheurd e.d. is is heel groot, en de laatste optie zover ik kan bedenken is dat je slijmbeurzen en pezen ontstoken zijn door dat je schouder te veel bewegings vrijheid heeft.

Maar voordat ze gaan opereren moet je waarschijnlijk eerst veel krachtoefeningen doen om te kijken of je spieren je te lange banden kunnen corrigeren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten