Oud 17-03-2003, 19:32
S
S is offline
Hey,

ik ben de laatste tijd bezig met Cinema 4D en ik heb een paar dingen gemaakt. Ik vroeg me af wat jullie tot nu toe ervan vinden .

Drie ervan zijn op op 1280 * 1024. Ik heb ze niet verkleind, omdat ik bang was voor verlies van kwaliteit. Zo zijn ze gerendered, zo horen ze.

'Blob', het broertje van Flubber .

'Dare To Break Out'

Eentje die lang duurde voordat hij gerendered was, door de vele polygonen.

Ik vond deze wel een leuke sfeer hebben.

Wat vinden jullie tot nu toe ervan?

Ik ben er nu nog eentje aan het renderen, maar die duurt nog een uur of drie, vier... Dat wordt denk ik wel de beste tot nu toe.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-03-2003, 20:05
oneMen
oneMen is offline
Flubber is erg simpel
Die tweede is wel leuk gemaakt en gevonden, alleen de scherven zijn erg rond
Die derde ziet er wel leuk uit
Die laatste lijkt het licht een beetje vreemd?
Oud 17-03-2003, 20:36
Verwijderd
Ziet er leuk uit!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 20:39
Verwijderd
Ik heb ff snel gekeken maar ziet er goed uit alleen die eerste heeft een soort raar randje ofzo, beetje vaag..
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 20:58
mR
mR is offline
2de is zeer phat !
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 21:27
Verwijderd
Ik vind het weinig interessants hebben eerlijk gezegd. Het is een beetje gebruik maken van de fancy mogelijkheden van een 3d programma (licht, reflectie); qua modeling stelt het weinig voor. Dat het mooie effecten oplevert is waar, maar zoals ik al zei op artistiek gebied niet boeiend (al schijnt het merendeel het wel te waarderen hier )

Probeer het in ieder geval deel te laten uitmaken van een groter geheel om het bijzonderder te maken, hetzij door meer (soorten) objecten in het scherm, of door gevarieerd gebruik van lichtbronnen (of eventueel verwerken in een photoshop werk).
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 21:47
S
S is offline
Citaat:
Peperkorrel schreef op 17-03-2003 @ 22:27:
Ik vind het weinig interessants hebben eerlijk gezegd. Het is een beetje gebruik maken van de fancy mogelijkheden van een 3d programma (licht, reflectie); qua modeling stelt het weinig voor. Dat het mooie effecten oplevert is waar, maar zoals ik al zei op artistiek gebied niet boeiend (al schijnt het merendeel het wel te waarderen hier )

Probeer het in ieder geval deel te laten uitmaken van een groter geheel om het bijzonderder te maken, hetzij door meer (soorten) objecten in het scherm, of door gevarieerd gebruik van lichtbronnen (of eventueel verwerken in een photoshop werk).
Bedankt voor jullie reacties, tot nu toe.

Met dit ben ik bezig. Het enige wat me tegen staat eraan is de render-tijd. Voor meerdere objecten, meerdere lichtbronnen en foto-realistische schaduw, reflecties en weerspiegelingen is toch een rendertijd nodig van ongeveer 4 à 5 uur, met anti-aliasing natuurlijk op best.

Maar met dit idee loop ik dus wel rond. Ik vroeg me alleen af of dit nu eigelijk al een beetje 'mooi' is, volgens jullie. Ik ben er namelijk pas een korte week mee bezig.

Ik gebruik eerst geen tutorials (op de flubber na), maar probeer de mogelijkheden van zo'n soort programma zelf uit te vinden.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 23:28
funest
funest is offline
eerste ding lijkt me erg makkelijk gemaakt
de rest is wel ok
zeker die glasringen vin ik erg gaaf, maar ik leg wel mijn twijfels bij de moeilijkheidsgraad bij dit soort dingen, maar goed...zoals je al zei je bent net begonnen

ehm, voor de rest, lose dat 'elite design'
enorm arogant en als het grappig bedoeld is, uitgemolken dude
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 23:28
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
ik denk dat ik het met peperkorrel eens ben, hoewel ik de mogelijkheden van cinema 4d helemaal niet ken.. maar afgezien daarvan zijn ze koel, vooral dat matrix ding
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 08:51
S
S is offline
Citaat:
AM schreef op 18-03-2003 @ 00:28:
eerste ding lijkt me erg makkelijk gemaakt
de rest is wel ok
zeker die glasringen vin ik erg gaaf, maar ik leg wel mijn twijfels bij de moeilijkheidsgraad bij dit soort dingen, maar goed...zoals je al zei je bent net begonnen

ehm, voor de rest, lose dat 'elite design'
enorm arogant en als het grappig bedoeld is, uitgemolken dude
Mwoah, dat 'Elite Design' vond ik wel grappig .
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 16:13
Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Die laatste is inderdaad heel sfeervol
de rest vind ik niet echt geweldig..

maar goed best puik werk
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 16:21
Fortisi
Fortisi is offline
die laatste vind ik echt heel mooi

en de rest... tja, mooi, valt niet echt veel meer over te zeggen.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten