Oud 12-03-2003, 08:12
.Mpje Dual
.Mpje Dual is offline
Het grote RA 3 forum
Post al je rumors en bla

Citaat:
I think that Red Alert 3 will have four races: the Allies, the Soviets, Yuri, and an organization called the Tech Thieves. The Tech Thieves consist of those countries whom the Soviets and Yuri usually grind under their proverbial jackboots - countries like Australia, New Zealand, Japan, the Netherlands, etc. These countries specialize in stealing all forms of technology, and these are the guys who will top Yuri and get the Allies and Soviets to found the GDI. Tech Thief armies will be really advanced - plasma tanks, and all sorts of weird alien gizmos like pulse cannons, hover tanks, and they will also have some stuff from Allies, Soviets and Yuri (but none of that cloning, mind-control or genetic mutation stuff...)
Joepie! Nederland speelt waarschijnlijk mee
Alleen jammer dat ze de bad guys zijn...

Citaat:
The rumor says that in Red Alert #3 the Soviets have discovered alien technology when they invade Nevada, USA. That they found Area 51 and taken the alien technology hidden at the (secret) military base. From that they got Fusion Warriors and Fusion Gliders (both when they kill a unit they get the strength from the unit or defensive building that they killed or destroyed).
Oud 12-03-2003, 12:36
ThE MaSTeR 2oo3
ThE MaSTeR 2oo3 is offline
First Reply
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 15:36
Thompie
Thompie is offline
WTF Red Alert 3? C&C Generals is net uit en dan willen ze dat spel ook alweer uitbrengen
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 15:49
Frondish
Frondish is offline
WOOW RA3 ?????

Dat lijkt me echt geweldig Nederland zit er zelfs bij dat kleine kuttige landje op die mega wereld hhahaa GAAF man ik heb nu Red Alert1 Tiberian Sun Red alert 2 en heb pas Generals gehaald
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 15:55
reuffneck32
reuffneck32 is offline
bron:?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 15:58
Martian
Martian is offline
Het is niet normaal dat ik op dit forum voor het eerst van zo'n spel hoor

dus: bron?
Oud 12-03-2003, 22:31
Blizz
Blizz is offline
lijkt mij gewoon een quote uit een ra2 thread somewhere else

ik denk dat ze generals engine gaan gebruiken >=)
Oud 12-03-2003, 22:49
Verwijderd
Het klinkt heel spannend allemaal, maar het zijn wel geruchten zoals het er staat, er is geen bron, en Generals is net uit dus het is nog erg vroeg hiervoor, daarom zet ik er nog wat vraagtekens bij.

Eigenlijk vind ik het ook wel een beetje jammer dat het originele C&C concept zo eigenlijk helemaal van de baan is (als het zo gaat als aangegeven natuurlijk).
De 2 teams tegen elkaar (GDI-NOD / Allies-Sovjets) is nu niet meer te herkennen, maar het zijn vele teams.
En het verhaal is ook een heel rare kant op gegaan.

Niet dat het dan niet leuk zou zijn, in tegendeel, het klinkt geweldig, maar het is niet C&C meer...
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 09:55
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Nehalennios schreef op 12-03-2003 @ 23:49:
Het klinkt heel spannend allemaal, maar het zijn wel geruchten zoals het er staat, er is geen bron, en Generals is net uit dus het is nog erg vroeg hiervoor, daarom zet ik er nog wat vraagtekens bij.

Eigenlijk vind ik het ook wel een beetje jammer dat het originele C&C concept zo eigenlijk helemaal van de baan is (als het zo gaat als aangegeven natuurlijk).
De 2 teams tegen elkaar (GDI-NOD / Allies-Sovjets) is nu niet meer te herkennen, maar het zijn vele teams.
En het verhaal is ook een heel rare kant op gegaan.

Niet dat het dan niet leuk zou zijn, in tegendeel, het klinkt geweldig, maar het is niet C&C meer...
Je kent westwood. Die pompen er ieder jaar wel een C&C game uit dus een RA3 is een hardnekkig gerucht dan.
En ook nog waarschijnlijk ook nog.
Maar zolang we geen officiele persuitlating van Westwood hebben is het maar raden naar wanneer en of het komt.

Net zoals alle D2 spelers (zoals ik) nu al zo enorm moeten wachten op Blizzard omdat ze weigeren een fatsoenlijke statement te doen over Patch 1.10
Oud 13-03-2003, 10:53
Verwijderd
Citaat:
MazeMouse schreef op 13-03-2003 @ 10:55:

Net zoals alle D2 spelers (zoals ik) nu al zo enorm moeten wachten op Blizzard omdat ze weigeren een fatsoenlijke statement te doen over Patch 1.10
Als die patch volgende week vrijdag nog niet is, dan zorg ik er voor dat ie waarschijnlijk nooit meer komt...
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 12:28
.Mpje Dual
.Mpje Dual is offline
Citaat:
domdomdom schreef op 12-03-2003 @ 16:55:
bron:?
uhh.. Ik ben de site al vergeten
hihi, Alarmstufe Rot 3 in Duitsland
En het is EA Pacific die aan RA 3 werkt, EA LA werkt aan Tiberian Twilight. (joepie, GDI en NOD)

Nog een Duits artikel:
Citaat:
Die Jungs von EA Pacific haben ja erst vor kurzem C&C: Generals fertig gestellt. Doch was kommt als nächstes? Es gibt einige Andeutungen, dass wir uns auf ein Alarmstufe Rot 3 freuen könnten.
En de Engelse vertaling kun je hier genereren

Laatst gewijzigd op 13-03-2003 om 12:34.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 12:43
GauD
GauD is offline
Dat hebbik ook gelezen op een van die C&C fansites.. mnoet je ff bij westwood kijken.

Het is te hopen dat ze weer filmpjes tussen de missies indouwen, en de 'herspeelbaarheid' flink wat omhoog krikken ( C&C generals kan je in 1 dag helemaal uitspelen)

--------------------
Become Immortal!
http://www.alexchiu.com/affiliates/c...ru.cgi?id=GauD
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 13:45
Mr_Black
Mr_Black is offline
dat er een RA3 zou komen dat gerucht was er vorig jaar ook al maar mocht het gebeuren dan denk ik dat er eerst een uitbreiding op generals gaat komen, ik denk dat volgend jaar eerst een uitbreiding komt en over twee jaar pas een eventuele RA3, maar lijkt me wel kewl om wat extra partijen erbij te doen
Oud 13-03-2003, 14:56
.Mpje Dual
.Mpje Dual is offline
Citaat:
GauD schreef op 13-03-2003 @ 13:43:
C&C generals kan je in 1 dag helemaal uitspelen[/url]
RA 2 ook.. op easy/normal dan. degenen daarvoor zijn toch wel wat langer... Maar ik vind de replay waarde van RA 2 behoorlijk hoog hoor.
Oud 13-03-2003, 15:47
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
1. Westwood Studios bestaat niet meer, de (meeste) medewerkers ervan zijn overgeplaatst naar een grote softwarestudio in Los Angeles (EALA)

2. Voor zover ik weet komt Tiberian Twilight (zo gaat 'ie schijnt het niet heten, maar toch...) eerst uit, ze zijn er denk ik al ff mee bezig en ik verwacht elk moment een announcement.

3. Ik heb nog geen enkel (enigzins betrouwbaar) gerucht gehoord over RA3...

4. Hopelijk wordt het beter dan RA2, die is echt zwaar (evenals Generals)
Oud 13-03-2003, 22:02
-(HeD)-
-(HeD)- is offline
hmm
ik denk dat er eerst nog 1 of 2 expansions voor generals komen..
en dat er daarna pas een redalert 3 komt.. na een flinke tijd..

ben niet zo'n fan van het RA verhaal.. kvind gewoon C&C leuker
Oud 13-03-2003, 22:18
Hedgehog
Hedgehog is offline
Generals vond ik echt een slecht spel, de moelijkheids graden hadden very easy, easy en normal moeten zijn en niet beginnen bij normal...
Voor de rest zuigen de systeem eisen mn computer ligt ver erboven en nog vind ik hem aardig slecht draaien, het spel is vrij snel zaai de vijanden zijn dom, je kan niet vergenoeg uitzoemen, geen filmpjes, geen (goede) verhaal lijn, geen toffe speciale figuurtjes meer, die black lotus en die nep osama en macho amerikaan vind ik maar niks, te weinig units, te weinipg landen in mutliplayer etc. etc. etc.
Zonde van je geld of van je tijd om te downloaden hangt er vanaf hoe je er aan komt natuurlijl
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 14:02
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
-(HeD)- schreef op 13-03-2003 @ 23:02:
ben niet zo'n fan van het RA verhaal.. kvind gewoon C&C leuker
Ik sinds Bush ook niet meer zo....Het komt nu tot mij over van: Het grote machtige Amerika verpletterd alle tegenstanders...
Als er een RA3 komt, wil ik dat Amerika de evel dudes zijn, en Europa en Azie in de tegenaanval gaan...
Oud 14-03-2003, 14:38
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
D@mien schreef op 14-03-2003 @ 15:02:
Ik sinds Bush ook niet meer zo....Het komt nu tot mij over van: Het grote machtige Amerika verpletterd alle tegenstanders...
Als er een RA3 komt, wil ik dat Amerika de evel dudes zijn, en Europa en Azie in de tegenaanval gaan...
En jij denkt dat een amerikaans bedrijf dat zoiets maakt ook echt zoiets in amerika uit mag brengen? (zeker nu)
Oud 14-03-2003, 15:56
-(HeD)-
-(HeD)- is offline
hehe
nee zo bekeek ik het niet helemaal

ik begin gewoon het rusland/amerika oude oorlog shit enzo beetje beu te worden
te vaak gebruikt

C&C is tenminste fictieve zooi
Oud 14-03-2003, 17:01
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 14-03-2003 @ 15:38:
En jij denkt dat een amerikaans bedrijf dat zoiets maakt ook echt zoiets in amerika uit mag brengen? (zeker nu)
*weet wel zeker dat dat neit mag*
Maar het gaat er om dat ik het graag wil zien...dat ze dat niet doen snap ik wel......dat neemt niet weg dat ik et zat ben..
Oud 14-03-2003, 17:08
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Red Alert 1 beschouw ik gewoon als prequel van C&C1 (is het ook. maar ze hebben RA en C&C later losgemaakt), RA2 hangt er een beetje los bij...
Oud 15-03-2003, 10:55
.Mpje Dual
.Mpje Dual is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 14-03-2003 @ 15:38:
RA 1 & 2 is ook in Rusland uitgekomen hoor... En in Azië, als in RA 2 Nederland bij Yuri zit, denk je dat het spel hier niet wordt uitgebracht dan?
Maar inderdaad, Amerika wordt helemaal de hemel in geprezen..
Oud 15-03-2003, 11:17
mons
mons is offline
Citaat:
Hedgehog schreef op 13-03-2003 @ 23:18:
Generals vond ik echt een slecht spel, de moelijkheids graden hadden very easy, easy en normal moeten zijn en niet beginnen bij normal...
Voor de rest zuigen de systeem eisen mn computer ligt ver erboven en nog vind ik hem aardig slecht draaien, het spel is vrij snel zaai de vijanden zijn dom, je kan niet vergenoeg uitzoemen, geen filmpjes, geen (goede) verhaal lijn, geen toffe speciale figuurtjes meer, die black lotus en die nep osama en macho amerikaan vind ik maar niks, te weinig units, te weinipg landen in mutliplayer etc. etc. etc.
Zonde van je geld of van je tijd om te downloaden hangt er vanaf hoe je er aan komt natuurlijl
mee eens hij is leuk om te spelen maar is echt slegt vergeleken bij de vorige games ook dat slegt draaien op me pc is FUCKED UP en ik mis de flimpjes (vooral van die tanja )
Oud 17-03-2003, 13:30
Mr_Black
Mr_Black is offline
generals is echt makkelijk om uit te spelen, binnen een paar uur speel je zo een paar missies uit, dat is erg jammer want het had heel mooi kunnen zijn met een beetje moeilijkheid erin
Oud 17-03-2003, 13:37
Hedgehog
Hedgehog is offline
Inderdaad Onnoh en missies die wat tijd kosten zijn gewoon domweg irritant, heeft dan niks meer met moeilijkheid te maken, single player vind ik bij de laatste paar C&C's zoiezo wel tegenvallen. Maar meestal is de multiplay zooi dan wel goed, maar dat vind ik bij generals ook zwaar irritant, teveel van hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 20:15
freaki
freaki is offline
generals is wel geniaal over LAN das echt heel cool..
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten