Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het klinkt heel spannend allemaal, maar het zijn wel geruchten zoals het er staat, er is geen bron, en Generals is net uit dus het is nog erg vroeg hiervoor, daarom zet ik er nog wat vraagtekens bij.
Eigenlijk vind ik het ook wel een beetje jammer dat het originele C&C concept zo eigenlijk helemaal van de baan is (als het zo gaat als aangegeven natuurlijk). De 2 teams tegen elkaar (GDI-NOD / Allies-Sovjets) is nu niet meer te herkennen, maar het zijn vele teams. En het verhaal is ook een heel rare kant op gegaan. Niet dat het dan niet leuk zou zijn, in tegendeel, het klinkt geweldig, maar het is niet C&C meer... |
![]() |
||
Citaat:
En ook nog waarschijnlijk ook nog. Maar zolang we geen officiele persuitlating van Westwood hebben is het maar raden naar wanneer en of het komt. Net zoals alle D2 spelers (zoals ik) nu al zo enorm moeten wachten op Blizzard omdat ze weigeren een fatsoenlijke statement te doen over Patch 1.10 ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() hihi, Alarmstufe Rot 3 in Duitsland En het is EA Pacific die aan RA 3 werkt, EA LA werkt aan Tiberian Twilight. (joepie, GDI en NOD) Nog een Duits artikel: Citaat:
Laatst gewijzigd op 13-03-2003 om 12:34. |
![]() |
|
![]() |
Dat hebbik ook gelezen op een van die C&C fansites.. mnoet je ff bij westwood kijken.
Het is te hopen dat ze weer filmpjes tussen de missies indouwen, en de 'herspeelbaarheid' flink wat omhoog krikken ( C&C generals kan je in 1 dag helemaal uitspelen) -------------------- Become Immortal! http://www.alexchiu.com/affiliates/c...ru.cgi?id=GauD |
![]() |
|
![]() |
dat er een RA3 zou komen dat gerucht was er vorig jaar ook al maar mocht het gebeuren dan denk ik dat er eerst een uitbreiding op generals gaat komen, ik denk dat volgend jaar eerst een uitbreiding komt en over twee jaar pas een eventuele RA3, maar lijkt me wel kewl om wat extra partijen erbij te doen
|
1. Westwood Studios bestaat niet meer, de (meeste) medewerkers ervan zijn overgeplaatst naar een grote softwarestudio in Los Angeles (EALA)
2. Voor zover ik weet komt Tiberian Twilight (zo gaat 'ie schijnt het niet heten, maar toch...) eerst uit, ze zijn er denk ik al ff mee bezig en ik verwacht elk moment een announcement. 3. Ik heb nog geen enkel (enigzins betrouwbaar) gerucht gehoord over RA3... 4. Hopelijk wordt het beter dan RA2, die is echt zwaar ![]()
|
![]() |
Generals vond ik echt een slecht spel, de moelijkheids graden hadden very easy, easy en normal moeten zijn en niet beginnen bij normal...
Voor de rest zuigen de systeem eisen mn computer ligt ver erboven en nog vind ik hem aardig slecht draaien, het spel is vrij snel zaai de vijanden zijn dom, je kan niet vergenoeg uitzoemen, geen filmpjes, geen (goede) verhaal lijn, geen toffe speciale figuurtjes meer, die black lotus en die nep osama en macho amerikaan vind ik maar niks, te weinig units, te weinipg landen in mutliplayer etc. etc. etc. Zonde van je geld of van je tijd om te downloaden hangt er vanaf hoe je er aan komt natuurlijl |
![]() |
||
Citaat:
Als er een RA3 komt, wil ik dat Amerika de evel dudes zijn, en Europa en Azie in de tegenaanval gaan...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar het gaat er om dat ik het graag wil zien...dat ze dat niet doen snap ik wel......dat neemt niet weg dat ik et zat ben..
||
![]() |
Citaat:
Maar inderdaad, Amerika wordt helemaal de hemel in geprezen..
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Inderdaad Onnoh en missies die wat tijd kosten zijn gewoon domweg irritant, heeft dan niks meer met moeilijkheid te maken, single player vind ik bij de laatste paar C&C's zoiezo wel tegenvallen. Maar meestal is de multiplay zooi dan wel goed, maar dat vind ik bij generals ook zwaar irritant, teveel van hetzelfde.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Wie van jullie kent er C&C, de video game ? master412160 | 3 | 31-10-2010 13:17 | |
Games |
red alert 3? blex | 1 | 14-08-2009 15:06 | |
De Kantine |
I saai a little prayer #483 Verwijderd | 500 | 04-01-2009 12:01 | |
Games |
Van welk spel wil jij nou een vervolg/remake zien? Not for Sale | 180 | 13-07-2005 16:24 |