Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ben ff realistisch... als je dit niet eens kunt, ik speel geen eens gitaar en kan het zelfs Quit your job, bitch!
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
echt een lekkere opmerking zo ie zo ben je wel lelijk als je di-rect speelt
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en trouwens haha ik kan kei goed kritiek verdragen, maar dan moet het wel een beetje nuttige kritiek zijn ( i mean: die ergens op slaat) |
![]() |
|
ik denk dat het een kwestie is van veel oefenen... en als ik powerchords speel (= vrij weinig) dan speel ik ze palm muted en dan heb je ook wel meer controle over de snaren die je aanraakt denk ik
||
Citaat:
|
Harry84 moet gewoon z'n muil houden met z'n The Juliana Theory avatar. Fuckin nerd!
![]() Anyways. Probeer idd gewoon alleen die snaren te raken. Powerchords moeten goed krachtig en redelijk clean gespeeld worden als je t mij vraagt. Is gewoon oefenen. Niets meer niets minder.
|
Verwijderd
|
Hier moet ik Suicidal Eendje toch echt ff verdedigen....
Ik ken hem IRL en hij speelt al 10 jaar gitaar en weet ECHTWEL wat goed gitaarspelen is..... Misschien lijkt het niet zo ( Door zijn ietwat loze opmerkingen afentoe) Maarja ga nu maar weer lekker verder kibbelen terwijl ik de popcorn pak. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
kan je het niet gewoon in barre's spelen
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik handel dus DUIDELIJK NIET in opdracht van harrie84 ![]()
|
Afdempen, kan met je linkerhand of met je rechterhandpalm.
Als je je rechterhandpalm gebruikt demp je vaak de snaren waarmee je het pc speelt, dus kan je beter met je linkerhand afdempen. Laat je vingers waarmee je de accoorden speelt rusten op de snaren en ze zijn gedempt. Om E snaar te dempen zet je gewoon het topje van je linkerwijsvinger tegen de snaar aan. veel blaatblaat.... dempen leert snel tenzij je een randdebiel bent, suc6. Anywayz speel oowk us wat dissection i.p.v. dat wat je wou gaan spelen...
||
Citaat:
![]()
|
ik heb besloten maar iets minder uitbundig mensen hier af te zeiken. Maar als iemand di-rect moet spelen voor school......
Hmmmmmm nee ik laat het achterwege. Gore st... NEE! NEE! NEE! ik doe het niet. Verder speel ik te kort gitaar om je advies te geven. Ik ben ook maar een loser.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Dead stop/Razor Crusade/Dead Scenestars etc. net 86dagreed | 68 | 10-10-2004 13:51 | |
Muziek |
leren gitaar spelen Mjoez | 25 | 28-06-2003 11:10 | |
Muziek |
Powerchords? Mindfields | 31 | 28-04-2003 13:01 | |
Muziek |
Vraag: na hoeveel maanden/ jaar kun je een beetje ' leuk' gitaar spelen? Optima | 64 | 29-03-2003 13:35 | |
Muziek |
Gitaar spelen G.T.C. | 29 | 11-03-2003 21:28 | |
Muziek |
power chords paco de taco | 45 | 12-10-2002 20:33 |