Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Okeej, hij moet... (zijn of hebben)...
* lief * zorgzaam * blauwe ogen * gave humor (Bert Visscher dus!) * 'houden van' Acda en de Munnik * met mij om kunnen gaan (ben niet zo makkelijk namelijk) * niet te snel met me het bed in willen duiken * eerlijk en betrouwbaar, een goede vriend dus... (maar dan met fysieke aantrekkingskracht erbij) * akkoord gaan met mijn kindernamen (Daaf, Rens, Raf of Maud[laatste is meisje]) Mja, dat was het wel denk ik...Al vergeet ik vast wat...Mja, het gaat erom dat hij mij accepteert zoals ik ben, en me vrij laat om ook nog een eigen leven te leiden. |
![]() |
|
![]() |
Hmm omdat m'n ovenschotel in de oven staat dan.. (ik verveel me, kan pas weer verder als die ovenschotel klaar is
![]() Al heb ik dit pas nog uitgelegd hoor.. magoed. Hier komt ie: Allereerst, hij moet niets. Maar ik wil graag dat ie: * aardig is, lief is, het standaard-gedoe (tuurlijk, niemand wil een vriend die niet aardig is) * van het leven houdt, positief is. geen depri iemand, want dan worden we samen depri en das nix (ik trek me gevoelens van anderen heel erg aan, word daar dus in meegetrokken) * grappig is, lekker gek kan doen * enige vorm van intelligentie heeft, een goed gesprek is altijd leuk, ik ben altijd in voor een discussie over de politiek ofzo * avontuurlijk is, iets van de wereld wil zien * geen moederskindje is * voor een gedeelte z'n eigen leven houdt, niet té afhankelijk maar ook niet té onafhankelijk * niet lui is, lekker down-to-earth * niet van me verwacht dat ik bij de eerste ontmoeting met hem het bed induik * er leuk verzorgd uitziet. Verder is het helemaal niet gek als ie: * een donkere huidskleur heeft * maar blank mag natuurlijk ook, bedoel: ik val op de persoon, niet op de huidskleur. maar ik vind zwarte jongens over het algemeen erg mooi.. * zich fatsoenlijk weet te kleden, gewoon lekker normaal, geen driekwartbroeken, rare petjes of kraagjes omhoog oid Hmm dit eisenrijtje valt toch best mee?
|
![]() |
Het liefst...
- Natuurlijk lief, aardig, sympathiek enz - Eigen mening - Ik moet goed met hem kunnen praten - dingen gemeen hebben - iemand die mij respecteert - dezelfde humor, je moet samen kunnen lachen - Rustig, serieus persoon - vreemd, op een goede manier ![]() Aan het uiterlijk stel ik twee eisen, hij moet verzorgd zijn en even groot zijn als ik of natuurlijk groter. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Perfectie is saai
![]() Ik kan me wel vinden in het antwoord van Diovai. Laat haar maar lekker zichzelf zijn en hetzelfde geldt voor mij. Sleutel van een succesvolle relatie is juist elkaar accepteren zoals je bent, in plaats van elkaar proberen te veranderen naar een bepaald ideaalbeeld. |
![]() |
|
Hier voldoen ze meestal een beetje aan:
*niet roken *niet teveel drinken *geen drugs *bijna altijd blond haar ![]() *beetje tegengas geven *eerlijk en betrouwbaar zijn *slim is *blank is *avontuurlijk *rustig *goed luisteren de rest ben ik nog even vergeten... het is dus best wel veel (ze bestaan wél ![]()
|
![]() |
mooie ogen
lang haar of iig tot aan de ogen ergens eerlijk eigen mening, maar me wel vaak gelijk geven wel roken (anders moet ik stoppen) wel blowen, maar verder geen drugs en niet teveel blowen.. zo'n 1 tot 3 keer in de week kan nog (ong. mijn ritme dus.. ) goeie muzieksmaak goeie kledingsmaak (ik bedoel dus ook stijlgevoel) rustig zijn (ik kan niet tegen drukke mensen, dan ga ik zelf ook zo doen en das niet goed voor me.) zoiets wel.. |
![]() |
|
![]() |
Innerlijk:
Eerlijk, betrouwbaar, begripvol, attent, lief, slim, handig, trouw, vriendelijk, jaloers ![]() Uiterlijk: Lang, niet gespierd, blauwe ogen, donker haar (liefst ook lang), grote handen, bleek huidje, volle lippen, kuiltjes in de wangen, tattoos, mooie oren en een lieve lach met schone tanden. Laatst gewijzigd op 17-03-2003 om 17:10. |
![]() |
|
oke, hier mijn eisenlijst
![]() -> betrouwbaar -> eerlijk -> lief -> romantisch -> moet goed met mijn ouders op kunnen schieten (+ mn broer) -> HUMOR HEBBEN! -> spontaan zijn en het uiterlijk: -> lang -> donkere haren -> grote bruine ogen -> niet te dun ![]() -> vriendelijke uitstraling heel wat jah.. ik had dan ookal mijn *vrijwel perfecte* vriendje gevonden, alleen ben ik hem nu kwijt ![]()
|
Als toegevoegde opmerking:
Ik zal niet van mijn vriendin houden om haar deugden en ondanks haar fouten maar zowel om haar deugden als om haar fouten! Wat een 'perfecte' vriendin van mij in concreto zou hebben is: -Een hoog IQ -Een oude ziel -Prachtige ogen -Een gymnasium-opleiding -Schrijverstalent -Stoïcijns/Boeddhistisch karakter |
![]() |
|
- intelligent (VWO)
- aardig - lief - langer dan ik - humor - avontuurlijk - vol passie (in dingen die hij doet) - sportief - eerlijk - trouw - beetje gevoelig - iemand die praat - houdt van films (zou leuk zijn) - houdt van reizen - begripvol - (jaloers) - down to earth - beetje serieus - niet roken - niet blowen ed - niet drinken - kan strijken, stofzuigen, ramen lappen, koken ![]() ![]() - eigen mening - beetje verlegen - blond of donker (zwart) haar - beetje gesloten boek, behalve voor mij - beetje mysterieus Do I need to go on ![]() ![]()
|
Mijn lijstje:
- Tussen de 20 en 25 jaar. - Donker haar - Haar zónder vieze gel (ik moet kunnen woelen ![]() - Mooie lippen - Goed gebouwd, daarmee bedoel ik: geen krielkipje, geen macho spierbundel - Mooie ogen ![]() - Interessant - HUMORRR - Interesse in mij!! - Hij moet me versieren ![]() - Hij moet lekker zoenen!!! - Lekker kunnen praten - Goede muzieksmaak/filmsmaak - Leuke vrienden is ook wel belangrijk - Langer dan ik ![]() ![]() - Vleier ![]() ![]() - Intelligent (maar heus geen VWO, Havo mag ook ![]() - Liever niet roken/blowen - Lief (standaard) - Trouw (standaard) - Alleen oog voor mij ![]() - Aantrekkelijke stem!! - Coole ouders - Auto ![]() - Woont op zichzelf ![]() - Heeft alle Friendsafleveringen ![]() ![]() - Tweepersoonbed ![]() - Heeft een bad ![]() Enzovooooortssssss ![]()
||
Citaat:
Zo van: mijn ideale partner moet naar mijn wensen gefabriceerd worden... Met alle respect, maar dit topic is dus echt een beetje uit de hand gelopen... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- de aangeboren neiging tot tegendraads gedrag die ik zelf ook heb. - de mate van luiheid en ongeïnteresseerdheid die ik zelf ook heb. - geen meesteres (ben niet zo into SM ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Trouwens, we streven toch allemaal naar perfectie? |
![]() |
|
![]() |
Daar hou ik niet zo van, al die perfecte eisen.
Ik heb nooit een ideaalbeeld gehad want de perfectie die je wil is toch moeilijk te vinden en er zijn zoveel dingen die kunnen veranderen en die dan plots wel goed blijken te zijn. Het belangrijkste wel is dat de jongen met wie ik verkering heb aantrekkelijk is voor mij, dat er een klik tussen beide, ookal ken je elkaar nog niet zo goed. Ook dat je jezelf kan zijn in een relatie, eens dat bereikt is en de liefde is wederzijds is het zeer goed. Ik kan ook eisen dat hij een hoog iq heeft, dat hij toch een bepaalde graad van intelligentie bezit, maar toch is dat moeilijk te bepalen, kortom, iemand met wie te babbelen valt, om het even welk moment over om het even wat, van oppervlakkige tot diepgaande dingen. En dan ook nog, een jongen die relaxed is, niet te veel uitgaat, zich graag afzondert net als ik en van kleine dingen kan genieten. Damn, I think I found him! ![]() Laatst gewijzigd op 18-03-2003 om 09:15. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
- intelligentie - humor - onvoorspelbaarheid (verras mij!) Ik begin er niet aan als: - ik me helemaal niet aangetrokken tot haar voel (ik moet haar minstens leuk vinden) - ze te traag van begrip is (ik moet met haar kunnen praten) - ze niet genoeg voor mij voelt (als ik moeite voor iemand doe, moet ik er ook toekomst in zien .. anders blijft het een vriendschap) Dat zijn allemaal logische dingen. Er is geen perfecte partner. Iedereen is anders op zijn / haar eigen manier. Wat bij de 1 heel leuk is, kan bij de ander juist vervelend zijn. Het is maar net hoe iemand is dus ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
thunder en nare hebben het hierboven met zijn tweeen al beter verwoord dan ik, maar ik heb nog een aanvulling:
Ik moet mezelf kunnen zijn bij hem, en in ruil daarvoor mag hij zichzelf zijn bij mij. Je moet elkaars fouten kunnen accepteren, daar draait het denk ik meer om dan elkaars sterke punten zo waarderen.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze/hij zou pas in de richting komen als die zou weten wat jij denkt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Zij moet:
- niet roken - niet elke week verplicht uit gaan - niet sletterig gekleed gaan - lief zijn - aardig ook - vreemd/gek - geen psycho gedrag.. - niet overal een probleem van maken - kleiner zijn dan ik - netjes zijn - niet behoren bij een groep als alto/skater/punker/kakker/enz gewoon 'normaal' familie doorsnee ![]() - het liefst lang haar (ongeveer tussen schouder hoogte en langer) - mooi verzorgd gebit hebben - tegen een stootje kunnen en niet overal van over de zeik raken - humor hebben, ik wil wel iemand met wie ik best maf kan doen ![]() - rustig zijn, niet iemand die constant maar overal heen vliegt en 500 hobbies heeft, 100 vrienden die constant bellen en je geen rust gunnen. - redelijk serieus kunnen zijn - blond of brunette zijn - zacht en zorgzaam zijn - niet verwaand zijn - een redelijke mate van volwassenheid hebben zo ongeveer dus.. ![]() alleen is het nog de vraag óf ik haar tegen zal komen, en óf zij mij dan ook ziet zitten ![]()
|
Mijn lijstje:
- Lief (standaard) - Aardig (standaard) - Niet te soft maar niet te macho. - Niet al te snel jaloers. (ik heb veel meer jongens als vrienden dan meisjes maar daar moet mijn vriend dan geen problemen mee hebben ....... tenzij er een reden voor is) - Mij veel aandacht willen en kunnen geven. - Goed gevoel voor humor...ik ben iemand die vaak lacht, dus. - Iemand die zich nergens voor schaamt en net zo gek durft te doen als ik vaak doe. - Iemand die me gewoon trouw is. - Iemand na een paar maanden/weken nog steeds interresant is en me nog steeds weet te vermaken/verrassen. - Een jongen die wel zijn eigen leventje erbij heeft. - Een jongen die niet snel op zijn teentjes getrapt is en zeker niet om niets boos word. - Goed verzorgd uitzien en normaal gekleed zijn. (dus niet de broek die 4 jaar geleden nog in de aanbieding was bij de hema ofsow ![]() ![]() Dit vind ik gewoon een redelijk normaal lijstje... Ik zag wel dat er stond dat sommige mensen zulke lijstjes achterlijk vinden omdat het tog nooit waar is maar ut zijn juist kleine dingetjes. En juist de kleine dingetjes doen ut um nou ![]() Aan de andere kant moet je natuurlijk niet flinke waslijsten maken want dan ga je wel overdrijven natuurlijk.
|
Hij MOET gewoon leuk, lief en aardig zijn en om mij geven enzow. Hij moet nat. niet totaal afhankelijk van my zijn, maar ook nie juist omgekeerd. Hij moet ook nie zo alleen maar gericht zijn op seks, tuurlijk ook wel, maar hij moet mij de ruimte bieden. Dat moet allemaal gewoon en ik moet natuurlijk verliefd op em zijn (duh) Maar mister perfect moet het volgende hebben (let op, dat boeit me duz niet, maar het zou mooi meegenomen zijn:
- Donker. - As ie andere intresses heeft, iz dat ook wel handy, heb je mekaar wat te vertellen. - Kheb wel graag dat ik n btje goed met em kan praten. Niet iemand duz met n laag IQ en EQ. Ik zou wel zonder kunnen denk ik, maar liever heb ik dat nat. wel. -Het zou ook wel handy zijn als hij kan stofzuigen, heb ik n hekel aan. Nou da wast wel zo ongeveer. Dr is wel meer, maar weet ik nu nie meer
|
-brede schouders
-langer dan mij -sterk -verzorgd dat was het uiterlijk , nu het innerlijk: -humor (droge,sarcastische humor) -diepzinnig kunnen nadenken, op z'n tijd dan -mij het gevoel kunnen geven dat ik de enige voor hem ben -hmm...d'r zal vast nog wel meer zijn? naja hij moet me niet slaan enzo, maar dat spreekt voor zich... ik kan nu wel een gedetailleerde omschrijving geven van hoe hij eruit moet zien, maar ik de praktijk blijkt dat ik me daar toch niks van aantrek, dus dat doe ik maar niet ![]()
|
nouw owkej diz wel moeilijk maar k zal het proberen
![]() -lief -aardig -eerlijk/betrouwbaar (dus niet liegen enzo) -wel btj gek (anders houd je het zoiezow niet met mij uit) -gezellig -moet wel humor hebben anders lach ik niet ![]() -moet met mij kunnen omgaan -moet mee kunnen te praten zijn -ook wel eigen leven hebben -niet TE jaloers -moet dr wel leuk uit zien (weet nu niet percies hoe dat is maar dat zie ik dan wel) -minstens 5 cm groter dan dat ik ben -blank -haarkleur maakt niet uit ben ik 8er ![]() nou meer weet ik nu eigenlijk niet meer! kusz *knuff*
|||
Citaat:
Citaat:
|
hmm de perfecte vriend is ongeveer zo:
hij is lief, maar ook een beetje stoer hij heeft humor ik kan goed met hem praten over allerlei dingen hij claimt mij niet en heeft ook een eigen leven hij heeft een eigen mening en is niet bang voor een heftige discussie ![]() ik kan hem vertrouwen hij is lang hij is geen spriet hij heeft een hele lieve lach ik voel me veilig bij hem en natuurlijk is de seks geweldig ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
- langer dan 1.80 *dattis mijn lengte nl
![]() - lief - betrouwbaar - hij moet mijn maatje kunnen zijn - leuk gekleed gaan *wat een eigen stijl hebben* - bij groene ogen verdrink ik, maar blauw of bruin is ook goed ![]() - enigzins IQ / intelligentie bezitten *discussies zijn soms best leuk ![]() - houden van rockmuziek - niet elk weekend op stap willen maar net zo lief een filmpjuh kijken bij vrienden of met zijn tweetjes und so weiter! liefs Buffy
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Liefde & Relatie |
Wat vind een jongen nou aantrekkelijk? no-angel | 54 | 09-08-2002 01:11 | |