![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wil later helemaal niet tegen m'n kinderen vertellen 'mijn eerste keer was niet fijn, maar ik hield tenminste van 'm'. Ik wil ook niet 'mijn eerste keer was erg lekker, maar geen idee hoe-ie heette' vertellen. Mocht ik uberhaupt kinderen krijgen en dan op het idee komen om ze over mijn eerste keer te vertellen (en komop, dat willen ze toch helemaal niet horen?), dan zeg ik 'mijn eerste keer was best fijn, en ik hield ook van 'm'. Want wie zegt dat sex met een onervaren persoon niet lekker is?
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het onderdrukken van je hormonen en natuurlijke instincten is een slechte zaak. Mensen die dat doen zouden ze dood moeten martellen ;p nee grapje, die mogen lijden onder hun eigen gezeik. Ondertussen ff doorzoeken naar een WEL willend meisje ![]() |
![]() |
|
Mijn eerste keer was wel met een toenmalig vriendje, ik wou wel iemand waar ik echt gevoelens voor had en andersom.. maar zo superveel waarde hecht ik nou ook weer neit aan de eerste keer. Ik denk ook dat je naarmate je ouder wordt makkelijker tegen sex aankijkt in die zin dat het niet meer zo superspeciaal hoeft te zijn allemaal.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik vind persoonlijk dat het met iemand moet zijn waar je iig veel om geeft en die ook veel om jou geeft... het maakt toch nie zo veel uit als de eerste keer een beetje klungelig gaat, dat vind ik eigenlijk juist de charme van een eerste keer..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Nou daar dacht ik dus ook net aan!
Ik heb vanacht mijn 1ste x gehad en het was niet met een vaste vriend. Hij is gewoon een hele goeie vriend van mij en we hebben al vaker sex gehad maar het nog niet gedaan, ik geef wel om hem, hij alleen nietecht om mij..alleen tja toch komen we steeds weer samen en heb er zuperlang over nagedacht om het wel met hem te doen..maar omdat we al vaker sex hadden gehad leek het me juist beter omdat hij me lichaam en mij kent... haha ik moet eerlijk zeggen erg goed ging het niet en deed vreselijk pijn, maarja dat hoor je vaker. nou dit was mijn verhaal doeg xxxjes
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je neemt gewoon met een jongen die voor jou al een vriendin heeft gehad. (goh, exen zijn toch ergens goed voor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
K heb me zelf altijd voorgekomen het eerste af te wachten terwijl ik zat kansen heb gehad op t tweede... K ben nu in tweestrijd, k heb altijd wel een vriendin maar blijkbaar nooit DE vriendin dat ik het wil doen... k snap dat ik een beetje watjes achtig overkom maar dat zijn mun principes,,,,,,
![]()
|
Ik had altijd in gedachte om mijn eerste keer te doen met iemand waar ik (zoals jij het omschrijft) hoteldebotel op zou zijn. Dat leek me specialer dan het zo huppa te doen met iemand die ervaring heeft en waar je verder geen gevoelens voor zou hebben.
Mijn 1e keer verliep alleen wat anders dan gedacht.. hehe ![]() Het was met oud en nieuw met een ex van mij en we waren allebei redelijk zat. Ik kan me er jammer genoeg ook niet zo heel veel meer van herinneren ![]() Maar.. heb er toch geen spijt van moet ik er wel even bij vermelden ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|