Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het cijfer telde overigens niet meer omdat veel mensen het dus erg slecht gemaakt hadden, doordat ze vonden dat de stof niet uitgelegd was ( ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
bij ons zou zoiets ook nooit gebeuren geloof ik. dan zouden ze hem hoogstens iets gaan ophogen. |
![]() |
|
Bij ons is wel eens een algemene herkansing gegeven voor economie. Bij herkansingen is het altijd zo van het hoogste cijfer telt.
Dan vind ik niet meetellen maar dom. Het is toch iets wat je wel moet weten voor het eindexamen... Maare heb je in ieder geval weer een leuk verhaaltje als je je rapport laat zien, zo van 'eigenlijk sta ik een 8.3, maar.....' ![]() |
![]() |
|
![]() |
Wij hebben ooit een leraar gehad die niet zo goed was in nadenken:
De toets was zo slecht gemaakt (gemiddeld 4.3 ofzo) dat je als je dat wilde de toets opnieuw mocht doen. Niks mis mee, maar nu komt het: Het hoogste cijfer telt, maar het eerste cijfer komt te vervallen ![]() ![]() ![]() Met andere woorden: Het hoogste cijfer telt, maar het eerste cijfer telt niet. Overigens is mijn dag ook weer goed: 7.6 op Frans!!!!!!!!
||
![]() |
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
profiel -(L)- | 111 | 30-12-2005 17:44 | |
VWO |