![]() |
|
Verwijderd
|
Binnekort komt de Mcdonalds met de Mcfruitmix.
![]() McFruitmix is een dagverse mix van de lekkerste vruchten van het seizoen. en de McBreaker ![]() Een verrassende combinatie van yoghurt en muesli in een handige knijpverpakking http://www.mcdonalds.nl De mcdonalds heeft nu dus een aantal "gezonde" produkten in het assortiment. Als je daar gaat eten, neem je dan ook weleens zo iets gezonds, of neem je liever een big mac? En waarom? Omdat je je ervoor schaamt om met zo'n shake beker met sla rond te lopen of omdat je gewoon geen zin hebt in gezond? Ik heb een tijd geleden toen het net nieuw was wel een aantal keer de McSalad op, maar nu neem ik het nooit meer. Ik vind een groenteburger toch lekkerder als ik echt honger heb. Maar de McFruit lijkt me wel heel lekker, maar ja, nog maar afwachten of het er echt zo fris uitziet als op de foto.En tja, als je honger hebt vult zo'n bakje fruit niet echt, dus dan noet ik er alsong iets vets bij nemen denk ik. Meningen? |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Mc donalds is inderdaad een "hamburger keten"
en geen gezond restaurant. Waarom dat veranderen???? als ze zo doorgaan gaat over een paar jaar (lees: waarschijnlijk nooit maar het zal wel een heel eind gebeuren) alle hamburgers uit het assortiment gehaald worden en er alleen maar gezond voedsel op het menu staan. Is dat erg?? nee! maar waar blijft het begrip Mc donalds dan????? mac donalds is nu een kinder restaurant. met dingen die kinderen lekker vinden en voor een snelle hap tussendoor. Frietjes en hamburgers dus!!!! natuurlijk is het goed als mac donalds meewerkt aan een gezonde leefwijze vna nederlanders, maar ik denk dat mc donalds zijn oude reputatie op het gebied van fastfood keten hoog moet houden. als ze zo doorgaan, gaan er straks meer kinderen en jongeren voor een snelle (ongezonde) hap naar kentucky of burger king ipv mac donalds. njah, veel beter kan ik het niet uitleggen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik hoop dat dat vfruit een beetje lekker wordt, en niet overdreven duur (maar waarschijnlijk zal het wel 1 v/d 2 zijn). Want op zich lijkt dat me best lekker, alleen vult het niet echt, maar als toetje lijkt het me best ![]()
|
![]() |
Hi, ik werk bij de mac, en heb gister de fruitmix geprobeerd: ik vond hem lekker! keer wat anders! De breaker lijkt me vies, dus die probeer ik ook niet haha! Moet zeggen dat de fruitmix gister erg snel was uitverkocht, en de breaker niet lang daarna ook! Tsja iedereen wil die dingen natuurlijk proberen!
|
Lijkt me lekker want ik ben gek op fruit maar te lui om het zelf te kopen / schillen. Ik vind dat het best kan bij de mac, er hoeven toch niet alleen hamburgers en andere ongezonde dingen verkocht te worden. De mac mag ook best een uitbreiden. Is het waar dat je die fruitmix alleen 's ochtends kan krijgen???
|
Verwijderd
|
Fruitmix kost € 2,25 voor een klein beetje.... dus als er nog iets anders open is waar je wat kan eten ga ik liever daar naar toe...
Is op zich wel lekker (een van de lekkerste dingen bij de mcdonalds).. het doet een beetje denken aan die fruitsalades van AH (die je op het station kan kopen) alleen is die van de ah verser, lekkerder en krijg je meer (en een echte spork ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|