Oud 26-04-2002, 13:31
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Haai mensjes,

Vannacht ga ik voor de eerste keer naar Londen en ik ben wel benieuwd welke winkels/musea en andere bezienswaardigheden jullie de moeite waard vinden! We gaan met een schoolreisje maar hebben veel vrije tijd dus vandaar...
En...wat vind je van Londen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-04-2002, 13:38
Verwijderd
Ik ben er nog nooit geweest, geen flauw idee dus.

Misschien dat ik er eens met de boot heen ga, maar voorlopig heb ik andere dingen te doen..
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 13:39
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
******** schreef:
Ik ben er nog nooit geweest, geen flauw idee dus.

Misschien dat ik er eens met de boot heen ga, maar voorlopig heb ik andere dingen te doen..
How helpful
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 13:41
Luca
Luca is offline
Ik ben er laatst een weekend geweest. Een rondje over de Thames is wel leuk, met mooi weer iig. Notting hill is leuk voor datr marktje: portobello road. Ook Covent Garden is gaaf
Oud 26-04-2002, 13:45
TearSong
TearSong is offline
Covent Garden is in ieder geval een aanrader ja. En wat ik van londen vind? Het eerste wat in me opkomt is eigenlijk: duur
Zorg dat je genoeg geld bij je hebt dus
Oud 26-04-2002, 13:49
Nena21
Nena21 is offline
Ik zou afgelopen december gaan met kerst,ging niet door ,dus nee nog nooit geweest,dus ik kan je ook geen tips geven
Maarre have fun!
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 14:00
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
TearSong schreef:
Covent Garden is in ieder geval een aanrader ja. En wat ik van londen vind? Het eerste wat in me opkomt is eigenlijk: duur
Zorg dat je genoeg geld bij je hebt dus
Dat hoor ik van iedereen ja, dat het enorm duur is. Maar goed, ik heb een lieve moeder die een beetje mee financiert
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 14:10
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Celesta schreef:
Ik zou afgelopen december gaan met kerst,ging niet door ,dus nee nog nooit geweest,dus ik kan je ook geen tips geven
Maarre have fun!
sounds familiar....

Ik zou ook gaan..maar dat ging ook niet door

Veel plezier!
Oud 26-04-2002, 14:22
Dark Angel
Dark Angel is offline
Ik heb er gewoond... ik mis het nogal, eigenlijk.

Kijk vantevoren op http://www.thisislondon.co.uk/ of er nog festivals etc te beleven zijn als jij er bent. Neem een kijkje in Camden (de markets, Stables and Lock). The London Eye is de moeite waard. Op Leicester Square is altijd wat te beleven. Soho (dicht achter Leicester Square) is leuk en Chinatown zit daar ook vlak bij.
Ga niet voor de super-toeristische shit maar koop een dagkaart, stap op de tube en stap uit bij iets wat interessant klinkt. Dwaal. (trek goede schoenen aan). Spring op een bus. (zone 1+2 daycards zijn ook geldig op de bus). Kijk alleen op de kaart als je het echt niet meer weet. Zorg dat je de tijd hebt.

Cheers,
Arwen

(oh, en verspil geen tijd aan Harrods, want ik garandeer je dat je er niets aan zult vinden. Achterlijk dure rommel)
Oud 26-04-2002, 14:29
beuk
beuk is offline
inderdaad die buskaarten zijn echt relaxed... je kan gewoon zo achterop die bus springen als hij even voor een stoplicht staat ofzo, scheelt vaak weer 100 meter lopen =)
Oud 26-04-2002, 15:56
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Zo'n kaart klinkt idd wel ok
Thanx
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 15:57
Verwijderd
londen is saai
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 16:00
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
siNix schreef:
londen is saai
Beargumenteer uw antwoord...

Misschien ben jij wel gewoon saai
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 16:02
~louise~
~louise~ is offline
Ik ben net thuis van Londen, maandagochtend weg met de boot, vannacht teruggekomen.
We zijn met school gegaan, dus hebben de echte toeristische plaatsen bezocht: Tate Modern, Science Museum, British Museum, Leicester Square..
Vooral het Science Museum vond ik erg mooi, omdat ik best wel geinteresseerd ben in de medische wetenschap.
Het makkelijkste is idd om overal met de metro en bus heen te gaan. Kijk anders op http://londen.pagina.nl/ , misschien dat je nog iets ziet wat je interesseert.

Ik had trouwens perfect weer, 22 graden! Dus hopen dat dat zo blijft voor je.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 16:30
Breg
Breg is offline
ik ben er vorige maand geweest ( en 2 jaar geleden en 5 jaar geleden ). 1e keer dat ik er was heb ik echt super-toeristische dingen gedaan: Big Ben, Tower Bridge, Madame Tussaud. Picadilly circus is vooral ´s avonds leuk (lichtreclame´s e.d.). 2 jaar geleden ben ik ook naar London Dungeon geweest, het is vreemd, maar ik vond het wel leuk, je moet alleen niet snel bang zijn. Er is onder andere nagemaakt hoe mensen een paar 100 jaar geleden vermoord werden , en ook hoe een rechtzaak er in de vorige eeuw (of daarvoor) aan toe ging, en er wordt ook een verhaal over Jack the Ripper vertelt. Ik begreep alleen niet alles, omdat mn Engels toen niet zo goed was. De laatste keer dat ik er was ben ik ook naar Camden Town geweest (aanrader) veel leuke marktjes (voor Londense begrippen) niet zo duur en veel kleding en ook wat alternatievere dingen. Ik ben ook naar het Natural History Museum (ik weet niet precies hoe je het schrijft) geweest, maar het is echt heel groot, (als je alles echt uitgebreid wilt bekijken heb je een hele dag of meer nodig), en het bestaat eigenlijk uit 2 gedeeltes: een gedeelte wat helemaal over dieren/mensen gaat. als je binnenkomt zie je bv al een groot skelet van een dinosaurus. Maar je kunt ook zien hoe je hersenen werken. Het andere gedeelte gaat meer over de aarde zelf. En het museum is trouwens gratis. Verder heb je er ook een theatermuseum met de geschiedenis van het theater en Shakespeare´s globe waar toneelstukken van hem werden opgevoerd ofzo (die laatste 2 musea wilde ik ook wel zien, maar ik had geen tijd meer).

Maar ik vind Londen dus heel leuk, zou er ook best ooit willen wonen, maar ´t is nogal duur
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 16:32
ShadowLady
ShadowLady is offline
nou en lekker boeiend IK ga lekker naar egypte.. en dat is veel boeiender dan londen, londen is alleen maar duur
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 16:35
beuk
beuk is offline
Citaat:
ShadowLady schreef:
nou en lekker boeiend IK ga lekker naar egypte.. en dat is veel boeiender dan londen, londen is alleen maar duur
Laten we allemaal even melden waar we heen gaan
Oud 26-04-2002, 16:35
KazzZ
KazzZ is offline
ja ben er wel eens geweest, leuke stad, aardige mensen
Oxford Street moet je heen, winkelen!!
ennuh.. het theather was ook wel erg koel.
Oud 26-04-2002, 16:36
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Oxford Street, dat zei m'n zus ook al ja
Miss Selfridge, daar wil iig zeker gaan winkelen.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 17:36
heavinly
heavinly is offline
*jaloers*
ik ben helemaal gek van Londen!!! Hoewel ik er maar een keer geweest ben, maar goed.. leuk om te stadten vind ik, ik ken verder geen namen. Trafalgar Square vond ik heel mooi, ben ik heen geweest met zo'n echt Engelse taxi, echt superleuk!! En je moet in een dubbeldekker natuurlijk
veel plezier!
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 19:01
the tourist
the tourist is offline
Ik ben er nog nooit geweest, maar misschien ga ik er deze zomervakantie heen!
(heel nuttige post )
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 19:18
Verwijderd
Citaat:
MoonMonkey schreef:
Ik ben er nog nooit geweest, maar misschien ga ik er deze zomervakantie heen!
(heel nuttige post )
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 19:26
slisje
slisje is offline
je moet naar dat parkje gaan uit die film met Huge Grant en Julia Roberts *schiet me niet zo snel te binnen*
is heel romantische dat weet ik wel
Oud 26-04-2002, 19:32
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
slisje schreef:
je moet naar dat parkje gaan uit die film met Huge Grant en Julia Roberts *schiet me niet zo snel te binnen*
is heel romantische dat weet ik wel
Ja heb die film laatst gezien

Heb ik wel even een prins op een wit paard nodig die me de weg komt wijzen
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 19:33
beuk
beuk is offline
Ik heb helaas geen paard.. :/

M'n zus wel, maar die is zwart
Oud 27-04-2002, 15:38
Piccola
Piccola is offline
Londen is echt cool!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 15:50
boardbabe
boardbabe is offline
ben er nog nooit geweest, maar volgens mij moet je echt ff naar topshop:
topshop.co.uk
Oud 27-04-2002, 18:51
Denise84
Denise84 is offline
geweldig!! Net een film, die winkels Oxford Street, allemaal heel groots. Veel grote mooie parken midden in de stad en die dubbeldekkers en taxi's geven echt sfeer. Ik vond het echt
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten