Ik heb soms echt, dat ik ergens voorbij rij met de trein ofzow, dat ik allemaal gebouwen en vage dingies zie, dan lijkt t net alsof je in de toekomst kijkt...
ff concreet voorbeeld: Zaterdag was ik in rotterdam op metrostations enzow, en daar lijkt alles zo futuristisch..echt weird gewoon..en dan ook nog die kubuswoningen daar
Hebben jullie ook weleens, dat je denkt dat je in de toekomst bent beland?
ik denk af en toe dat ik in de toekomst ben beland als ik denk dat ik ruimtewezens tegenkom ofzo, maar achteraf bekeken zijn het òf mensen die hun uiterijk niet mee hadden, òf het was de spiegel
Shock85 schreef: ik denk af en toe dat ik in de toekomst ben beland als ik denk dat ik ruimtewezens tegenkom ofzo, maar achteraf bekeken zijn het òf mensen die hun uiterijk niet mee hadden, òf het was de spiegel
beetje zinloos topic?
alle topics hier zijn zinloos
09-07-2002, 20:06
Verwijderd
Nee, want ik woon niet in Friesland of in een klein gehucht waar z enog niet eens kabeltv hebben. Ik ben dan ook goed op de hoogte van de hipste dingen van deze tijd
Morgan C. Hoax schreef: Nee, want ik woon niet in Friesland of in een klein gehucht waar z enog niet eens kabeltv hebben. Ik ben dan ook goed op de hoogte van de hipste dingen van deze tijd
wat lul je nou, volgens je profiel woon je in grunn