Oud 29-05-2002, 20:49
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Ik heb al 6 jaar hetzelfde mail adres, nl. denisje@hotmail.com
Nu is deze blijkbaar gehackt en me geheime vraagis verandert naar iets van: adsldghalshsi ofzoiets....

Ik kan er dus niet meer inkomen...

Iemand enig idee???

Ik zit nu tijdelijk op amneshia@hotmail.com

Denise
Oud 29-05-2002, 20:52
rockyj
rockyj is offline
een email sturen naar hotmail. Dan krijg je waarschijnlijk over een paar weken je email wel weer terug
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 20:53
Verwijderd
Ik snap niet wat jij gedaan hebt, want je hotmail wordt Echt niet zomaar gekraakt hoor...
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 20:56
miro
miro is offline
Dan heeft n bekende t gedaan. Kheb het namelijk zelf ook wel ns gedaan. Die antwoorden op de geheime vraag zijn meestal zoooooo makkelijk
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 20:59
klootzak2001
klootzak2001 is offline
Citaat:
gentleman schreef:
Ik snap niet wat jij gedaan hebt, want je hotmail wordt Echt niet zomaar gekraakt hoor...
neuh, toets hotmail hack maar eens in bij een "bekende" zoekmachine.
Oud 29-05-2002, 21:00
klootzak2001
klootzak2001 is offline
voorbeeld:

lt Password Microsoft Passport Account Hijacking (Hacking Hotmail and more)
Oud 29-05-2002, 21:05
Kleintjeyakult
Het maatk me niet uit hoe het is gedaan....

Maar hoe ik hem weer terug krijg!!???

Niemand een idee???
Oud 29-05-2002, 21:08
miro
miro is offline
Citaat:
Denyse schreef:

Niemand een idee???
Niet volgens mij
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 21:22
Miss Crazy
Miss Crazy is offline
Jaa dat heb ik ook al eens gehad! En heb hem weer teruggekregen. Maar ff denken hoe ik dat ook alweer gedaan heb. Volgens mij als er staat wachtwoord vergeten, dat je je nieuw wachtwoord naar je nieuwe mailadres laat sturen! Zoiets volgens mij maar weet ut niet zeker.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 23:28
Koen
Koen is offline
Citaat:
Denyse schreef:

Nu is deze blijkbaar gehackt en me geheime vraagis verandert naar iets van: adsldghalshsi ofzoiets....
*zucht*

Wanneer in de naam van de heilige moeder Maria leren mensen nou eens dat HET RADEN VAN EEN PASWOORD OF ANTWOORD GEVEN OP EEN 'SECRET QUESTION' NIET GELIJK STAAT AAN HET HACKEN VAN EEN ACCOUNT!

Is het nou zó moeilijk om te zien dat dat gewoon eigen stupiditeit is en dat niet te wijden valt aan een 'hacker'?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 11:07
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
Koen schreef:

*zucht*

Wanneer in de naam van de heilige moeder Maria leren mensen nou eens dat HET RADEN VAN EEN PASWOORD OF ANTWOORD GEVEN OP EEN 'SECRET QUESTION' NIET GELIJK STAAT AAN HET HACKEN VAN EEN ACCOUNT!

Is het nou zó moeilijk om te zien dat dat gewoon eigen stupiditeit is en dat niet te wijden valt aan een 'hacker'?

Altijd weer die hackers de schuld geven, terwijl dat gewoon hele aardig mensen zijn...
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 23:01
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Koen schreef:
Wanneer in de naam van de heilige moeder Maria leren mensen nou eens dat ...
Katholiek geworden Koen?
Oud 30-05-2002, 23:05
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
gentleman schreef:
ow jawel
das het eerste wa je als hackerte probeert
Oud 31-05-2002, 08:53
Slaughterer
Slaughterer is offline
lol

Iemand was een zo stom om gewoon haar wachtwoord van haar hotmailaccount aan mij te geven. Ik kon er dus zo allemaal dingen mee gaan klooien.
Maarja, ik ben weer eens te goed, ik heb alles maar zo gelaten. Ook al was het niet echt slim van haar. Het was trouwens echt het goeie wachtwoord.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 10:47
Verwijderd
Da's dus de reden dat je dus niet een serieuze vraag/antwoord moet verzinnen...

Gewoon een of andere totaal debiele vraag verzinnen waarvan het antwoord nergens op slaat en je wachtwoord zelf onthouden...zo moeilijk is dat toch niet, of heb je Alzheimer?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 11:30
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
nare man schreef:
Da's dus de reden dat je dus niet een serieuze vraag/antwoord moet verzinnen...

Gewoon een of andere totaal debiele vraag verzinnen waarvan het antwoord nergens op slaat en je wachtwoord zelf onthouden...zo moeilijk is dat toch niet, of heb je Alzheimer?
haha...

ik heb ooit voor hortmail de geheime vraag 133221 gehad met als antwoord
weoerj

wie dat raadt is een genie
Oud 01-06-2002, 09:31
KazzZ
KazzZ is offline
bij mij was het laatst ook 2 keer achter elkaar dat iemand m'n wachtwoord had veranderd! en diegene had mn geheime vraag niet veranderd.. *de sukkel*
krijg het vermoeden dat het een bekende is
Oud 01-06-2002, 09:44
bam
bam is offline
In welke klas zit ik ?
Hoe heet mijn hond ?
Hoe oud ben ik ?
Wanneer ben ik jarig?

dat zijn egt secret questions
Oud 01-06-2002, 10:59
Verwijderd
Mijn geheime vraag is: "Wie ben ik?"

Maarr het antwoord weet ik zelf al niet meer(was iig niet iets simpels..)
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 14:23
Kleintjeyakult
Het was dus ok niet zo´n standaardvraag, vandaag dat ik zeker weet dat het iemand is die mij goed kent..
Oud 01-06-2002, 14:38
Shock
Shock is offline
Denk dat je die account nooit meer terug krijgt... neem een nieuwe account en bedenk een iets moeilijkere 'geheime' vraag met een iets moeilijker antwoord.. of neem gewoon een normale gratis account, bij 12move of hetnet ofzo
Oud 01-06-2002, 14:39
Verwijderd
Ok, om je dan toch maar te helpen:
Ga naar je secret question scherm. Daar staat ergens een link dat je de hotmail service een mail moet sturen. Zij sturen een mail terug en vragen om wat gegevens, als je deze goed invult krijg je je w8woord.
Als je nu slim bent geef je als geboorteland: Egypte ofzow op, dan kunnen ze je secret question niet opvragen. Of je maakt je secret question gewoon onzinnig: de mijne is: Het antwoord is zo onlogisch dat ik de vraga niet hoef te stellen
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 14:42
Verwijderd
Probeer deze link maar. Ook handig voor iets anders
http://registernet.passport.com/cont...f?lc=1043&sd=p
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 14:42
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
Citaat:
Shock85 schreef:
Denk dat je die account nooit meer terug krijgt... neem een nieuwe account en bedenk een iets moeilijkere 'geheime' vraag met een iets moeilijker antwoord.. of neem gewoon een normale gratis account, bij 12move of hetnet ofzo
Het Net is vanaf 15 juli niet meer gratis
Nou ben ik ook m'n e-mailadres kwijt (ben te sloeber om te betalen ja )
Oud 01-06-2002, 14:43
Verwijderd
als je niets meer weet kun je ook gewoon even een paar maanden wachten.. wie het ook heeft gedaan, hij/zij zal je mailadres vast niet zelf gaan gebruiken, dus wordt ie over twee maanden gecancelled door hotmail.. kun je hem gewoon opnieuw aanmaken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-06-2002, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef:
als je niets meer weet kun je ook gewoon even een paar maanden wachten.. wie het ook heeft gedaan, hij/zij zal je mailadres vast niet zelf gaan gebruiken, dus wordt ie over twee maanden gecancelled door hotmail.. kun je hem gewoon opnieuw aanmaken
Dat duurt 3 maanden
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 14:47
Shock
Shock is offline
Citaat:
Smiley_Knorretje schreef:

Het Net is vanaf 15 juli niet meer gratis
Nou ben ik ook m'n e-mailadres kwijt (ben te sloeber om te betalen ja )
ja fuckeduck ik zag het net ook in m'n meeldoos... nja dan maar 2 euro per maand, ik gebruik dat adres voor teveel zaken om het nu te gaan veranderen.
Maar goed, ff ontopic weer, er zijn natuurlijk nog zat gratis providers om een nieuw adressie aan te maken, en schrijf dan gewoon je wachtwoord ff op ofzo
Oud 01-06-2002, 14:47
Verwijderd
Citaat:
darkshooter schreef:

Dat duurt 3 maanden
het spijt me dat ik niet uit mijn hoofd weet wanneer een hotmailprofiel wordt afgezegd.. kun je het me alstjeblieft vergeven dat ik belangrijkere dingen heb om te onthouden?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef:

het spijt me dat ik niet uit mijn hoofd weet wanneer een hotmailprofiel wordt afgezegd.. kun je het me alstjeblieft vergeven dat ik belangrijkere dingen heb om te onthouden?
ja, maar die rolleyes waren niet bedoeld dat je het aantal verkeerd had, maar dat het fucking lang duurt.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 14:49
Kleintjeyakult
Citaat:
Shock85 schreef:

ja fuckeduck ik zag het net ook in m'n meeldoos... nja dan maar 2 euro per maand, ik gebruik dat adres voor teveel zaken om het nu te gaan veranderen.
Maar goed, ff ontopic weer, er zijn natuurlijk nog zat gratis providers om een nieuw adressie aan te maken, en schrijf dan gewoon je wachtwoord ff op ofzo
Waarom zou ik hem opschrijven als ik ´m uit m´n hoofd ken?
Oud 01-06-2002, 15:01
Verwijderd
Citaat:
darkshooter schreef:

ja, maar die rolleyes waren niet bedoeld dat je het aantal verkeerd had, maar dat het fucking lang duurt.

sorrie dat ik zo aangevallen reageerde dan hoor *hug*
ligt aan het caffeine-gebrek :/

en mja, het duurt inderdaad achterlijk lang.. maar goed, er zijn ook mensen die bijvoorbeeld de hele zomervakantie op vakantie gaan, en niet bij hun hotmail kunnen.. dan is het wel handig dat het zo lang duurt voor je er af ligt.

ik vind het veel lozer dat je maar 1000 kb in je inbox mag hebben, en dat je junkmail daar bij gerekend wordt.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 16:40
Shock
Shock is offline
Citaat:
Denyse schreef:

Waarom zou ik hem opschrijven als ik ´m uit m´n hoofd ken?
hehe waarom heb je dan ook die 'geheime' vraag ingesteld?? dan was je nu je adres niet kwijt geweest
Oud 01-06-2002, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Shock85 schreef:

hehe waarom heb je dan ook die 'geheime' vraag ingesteld?? dan was je nu je adres niet kwijt geweest
Das verplicht.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 17:23
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
je ww is gewoon gekraakt en als er dan zon vage "vraag" neer word gezet zal t moeilijk zijn je ww te achterhalen...

maak gewoon een nieuwe aan en stuur iedereen een mail met de mededeling die ander niet meer te gebruiken...
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 18:24
Shock
Shock is offline
Citaat:
darkshooter schreef:

Das verplicht.
ja oke, maar bedenk dan een iets moeilijkere vraag waar niemand antwoord op zal weten
Oud 01-06-2002, 20:25
kaatje in da house
kaatje in da house is offline
Citaat:
Denyse schreef:

Niemand een idee???

ja hoor, simpel, gewoon terughacken!
ga maar es naar hydrostudios.com dan moet je het emailadres invullen wat je wil hacken en daarna je huidige emailadres zodat ze daarheen het password van het gehackte adres kunnen sturen.

LET OP!! ze vragen ook om je password van je huidige emailadres, vul daar niet je echte password in! verzin gewoon wat, dat werkt ook! succes

K.G.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 22:00
Kleintjeyakult
Citaat:
kaatje in da house schreef:

ja hoor, simpel, gewoon terughacken!
ga maar es naar hydrostudios.com dan moet je het emailadres invullen wat je wil hacken en daarna je huidige emailadres zodat ze daarheen het password van het gehackte adres kunnen sturen.

LET OP!! ze vragen ook om je password van je huidige emailadres, vul daar niet je echte password in! verzin gewoon wat, dat werkt ook! succes

K.G.
Heb ik net gedaan, hoop dat het werrukt
Oud 01-06-2002, 22:18
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
damaetas schreef:

das het eerste wa je als hackerte probeert
Dan merk je dat de beveiliging van Hotmail best goed in mekaar zit, en ga je maar inbreken door antwoorden op de 'geheime' vragen van bekenden te raden.

Tis zo simpel. Ik heb een tijd terug ook al een vriend duidelijk gemaakt dat "Wat is je achternaam" geen goeie was
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 22:20
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
darkshooter schreef:

Dat duurt 3 maanden
Inderdaad. ALS diegene niet pereodiek kijkt of er nog mail op je account is binnengekomen. Een account verloopt natuurlijk alleen als er 3 maanden in ingelogged is.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 22:21
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Denyse schreef:

Heb ik net gedaan, hoop dat het werrukt
Niet dus, dat zijn gewoon fakes. Zo proberen ze dus achter passwords van hotmail people te komen.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 22:43
Shock
Shock is offline
Citaat:
kaatje in da house schreef:

K.G.
jaja... dus als jij daar zo dom bent om je eigen wachtwoord in te vullen hebben zij er weer een wachtwoordje bij...
Oud 01-06-2002, 23:51
PV
PV is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Tis zo simpel. Ik heb een tijd terug ook al een vriend duidelijk gemaakt dat "Wat is je achternaam" geen goeie was
Juist wel Als je dan natuurlijk niet je achternaam als antwoord opgeeft, maar een totaal ander iets wat je makkelijk kan onthouden Zo heb ik ook zo'n 'symbolische' simpele vraag, waar alleen ik het antwoord op weet.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 00:25
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:
maak gewoon een nieuwe aan en stuur iedereen een mail met de mededeling die ander niet meer te gebruiken...
en als degene die haar meel 'gekraakt' heeft nou ook een meel rondstuurt en zegt dat dat nieuwe adres nep is en zij nog steeds dezelfde is?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 02:10
Naz
Naz is offline
als je inlogged op school kan je password van klasgenootjes vinden bij de internet log files
Oud 02-06-2002, 10:19
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
PV schreef:

Juist wel Als je dan natuurlijk niet je achternaam als antwoord opgeeft, maar een totaal ander iets wat je makkelijk kan onthouden
Ja okay, "worteltjestaart" ofzo Maar die gozer had gewoonz'n achternaam gebruikt. En hij maar vertellen dat hotmail zo 'secure' is
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 12:18
Kleintjeyakult
Nix werrukt, echt niet vet...
Maar me neiuwe werkt goe dus doetn we ut daar maar meej he
Oud 03-06-2002, 15:55
SweetGirly16
SweetGirly16 is offline
ik heb hotmail gemaild en kgeloof dat ut niet eens n dag duurde , voordat ik m weer terug had..
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 11:07
Frida
Frida is offline
Citaat:
SweetGirly16 schreef:
ik heb hotmail gemaild en kgeloof dat ut niet eens n dag duurde , voordat ik m weer terug had..
, en wat als... je je wactwoord vegeten bent en ook het antwoord op die vraag vergeten bent
Oud 04-06-2002, 12:30
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
Koen schreef:

*zucht*

Sorry meneer Koen, maar iemand die zichzelf toegang verschaft tot een e-mail account van een ander op de manier zoals hierboven beschreven valt wel degelijk onder hacken.
Veel mensen vergeten dat het niet de gebruikersnaam is die iemand autoriseert tot een systeem, maar de desbetreffende persoon.
Het feit dat door onzorgvuldigheid iemand toegang kan krijgen tot een systeem en / of een onderdeel van dat systeem, valt toch echt onder hacken.
Oud 04-06-2002, 13:08
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef:

Het feit dat door onzorgvuldigheid iemand toegang kan krijgen tot een systeem en / of een onderdeel van dat systeem, valt toch echt onder hacken.
Je haalt dingen door mekaar. Je onder valse naam voordoen om zo toegang te verkrijgen tot een computer (bla bla bla) is computervredebreuk (oid, heb geen zin het op te zoeken).

De term hacken komt in de wet niet voor. Wel heert er een algemene consensus dat 'hacken' toch wel wat meer werk is dan simpelweg iemands secret question te raden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten