Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik kende er wel een aantal, maar die zijn allemaal niet 2 jaar hier blijven hangen :/ (geef ze eens ongelijk
![]() En een aantal forummers heb ik meerdere keren irl gezien waarvan ik er dan weer van een paar kan zeggen dat ik ze wel een beetje 'ken'. Maar das sinds een paar maanden ook weer aan het wegzakken.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Dat geld overgens voor iedereen die niemand kent....
|
![]() |
Ik heb wel eens wat mensen gemeet, maar dat is al lang geleden.
Verder zie ik punkrockbastard bijna elke dag ( op school ) en Creep ( maar die komt hier nu niet meer) zit ook bij mij op school. Meastrecks is m'n vriendje, dus die zie ik ook bijna elke dag ![]() En punkbastard, Cemetaryslut ( maartje ) en mood indigow zie ik ook regelmatig.
|
Verwijderd
|
Wat is 'kennen'?
Gezien in realiteit: best veel, stuk of 30 geloof ik. Uit het dagelijks leven: sas_andrea (zusje) en drummer_cezz (van Taekwondo .. hij is ermee gestopt echter). Mensen die ik ook buitenom meetings nog ontmoet heb: Unexplained, Soullar en BlackLion. Overigens alweer een tijdje geleden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Niet op deze klikken! Stefun | 14 | 26-07-2010 10:17 | |
Beleidszaken |
Aangenaam (opnieuw) kennis te maken Simon | 39 | 28-04-2010 21:22 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Voorstellen op Scholieren.com PatsBoem | 6 | 09-02-2010 11:28 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Samenzweringstheorien werken als religie Ensenata | 61 | 26-06-2009 19:04 | |
HAVO |
Ga jij volgend jaar op het HBO studeren? Maud. | 0 | 24-10-2008 01:15 | |
Studeren |
Ga jij volgend jaar op het HBO studeren? (enquete) Maud. | 1 | 20-10-2008 17:06 |