Oud 13-05-2003, 23:47
kastdeur
kastdeur is offline
en ja ik weet dat er wel vakter topicsen geweest zijn over wat je bijvoorbeeld die dag wilt gaan doen enzo, maar ik ben zo benieuwd hoe laat iedereen nou ongeveer op staat, wat er zo`n dag dan ongeveer gedaan wordt(bijvoorbeeld studeren of werken) en hoe laat er wordt geslapen.

ik zie soms tot diep in de nacht mensen online en dan vraag ik me af waarom. misschien zijn ze de volgende dag vrij of misschien hebben ze weinig slaap nodig of iets dergelijks.

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-05-2003, 23:51
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
ik ben nu online omdat ik 's ochtends altijd te lang uitslaap en daardoor 's avonds niet moe ben. en ik heb verder nu toch niks te doen en ik heb geen zin in leren
dat doe ik dan overdag. en zo ziet mijn interessante dagindeling er op dit moment uit, maar gelukkig is dat bijna voorbij.
Oud 14-05-2003, 00:47
Tampert
Tampert is offline
's ochtends: college
's middags college
's avonds: nix
's nachts: huiswerk of slapen
's weekends: vriendinnetje
tussendoor: andere dingen
Oud 14-05-2003, 06:42
Quiana
Quiana is offline
Slapen, opstaan, klaarmaken, opdrachten maken,
slapen, eten, tv kijken, dwarsfluiten/strand/waar ik ook zin
in heb, forummen, slapen, eten.
En dan begint alles weer opnieuw.

Hmpf. In principe doe ik altijd waar ik zin in heb, maar goed, meestal wordt het zoiets.
Oud 14-05-2003, 06:44
tsx
tsx is offline
Slapen bezorgen i-net school slapen eten i-net slapen
Oud 14-05-2003, 06:50
Thomas
Thomas is offline
Slapen, naar college, thuis, slapen.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 07:36
Qamra
Qamra is offline
Dat wisselt per dag.. Kheb een rooster op school wat dus geheel N-I-E-T consequent is

Dus...

Maar voor deze week;

vandaag;
8 uur op, om 10:39 de bus nemen. Om 12 uur interview voor project houden. Rond een uur of 2 ofzo weer terug naar huis. Interview uitwerken. Naar bed rond 9 uur.

Donderdag;
rond 9 uur op, rond 11 uur de bus pakken, kwart voor 1 pgo tot kwart over 2. Daarna 3 kwartier projectvergadering. Daarna met Sander beetje rondhangen, eten, kletsen, what ever we gaan gaan doen. Om kwart voor 7 uur naar djembé-les lopen. Van 7 tot half 9 djembeën. Daarna Sander op de trein zetten (zelf ook 1 station mee. Bus pakken en om 10 uur benk weer thuis. Ňf na mijn djembé-les naar de soos en daar wat biertjes drinken. Dan ben ik om 12 uur thuis.

Vrijdag; kwart voor 9 hoorcollege, tot kwart over 10.

En dan ben ik weer klaar voor deze week

Laatst gewijzigd op 14-05-2003 om 08:22.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 07:45
gizmo
gizmo is offline
Vandaag :
om half 9 opgestaan... mijn mamz uitgezwaaid, ff achter het forum, zo douche, sporten met eef (jaja lekker sportief zo om 10 uur sochtends ), en dan hele dag leren en vanaaf wil ik iets doen maar ik mag niet weg ivm mijn examens!
Oud 14-05-2003, 08:44
the tourist
the tourist is offline
Slapen
opstaan
naar school
terug van school
huiswerk/internet/tv/iets anders
slapen
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 10:05
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
op een doordeweekse dag:
ik sta rond 9.30 - 10.00 uur op, rustig ontbijten, krant lezen, douchen, aankleden. Dan ga ik es mijn mail checken en even forummen. De rest van de dag probeer ik nuttige dingen te doen.. leren en lezen en opdrachten maken voor mn studie, en dat wissel ik af met tv kijken, internetten, even naar iemand toe, naar de stad, even iets regelen op school enz. dat gaat zo door tot ik ga slapen.

alleen dinsdag is anders, dan zit ik de hele dag op school. al mijn colleges en practicum zijn op dezelfde dag.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 10:09
damaetas
damaetas is offline
vanmorgen om 9u opgestaan bij mn vriend. ontbeten. tegen half tien aan mn waarborg gaan halen van scheikunde labo (nix gebroken ) daarna ben ik wat oefeningen gaan kopiëren van iemand en nu zit ik achter de pc
strakkies nog verder chemie leren (zaterdag examen) en van 2tot4 oef wiskunde, dat is meteen de laatste les van mn hele week (ook de tweede ) van het hele jaar eigenlijk

nouja en vanavond komt mn vriend nog eten, en ga ik verder oefeningen maken. afsluiten met een beetje geforum

wat jij?
Oud 14-05-2003, 11:09
Souris
Souris is offline
9:15 ontbeten.
van 9:45 tot 10:45 naar de fitness.
11:00 tot 12:30 thuis uitrusten,wassen en klaar maken voor m n stage.
12:30 tot 13:15 naar de stad op een nieuw zadel te kopen.
13:30 op m n stage zijn.
14:30 de verstandelijk gehandicapten bewoners ophalen van het dagcentrum.
16:30 koken.
17:30 eten
18:15 klaar met eten en sommige bewoners helpen met douchen.
mja dat doe je dan de hele avond en je kijkt tv en drinkt koffie.
om 9 uur ben ik klaar
dan ga ik om 10 uur slapen ofzow
Oud 14-05-2003, 11:32
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Voor mij zijn alle dagen een beetje verschillend. Ik ga niet mijn hele weekplanning hierow neerpleuren aangezien ik dat al zo vaak heb gedaan en nu ff niet echt veel tijd heb.

Meestal 2 doordeweekse dagen door de week heb ik vrij. 's Morgens slaap ik dan uit, dan ga ik 3 uurtjes studeren en de rest van de middag doe ik iets met vrienden of ga ik puteren. Als ik school heb besteed ik de hele morgen en middag aan school (met reistijd en pauzes erbij). 's Avonds werk ik op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van half 7 tot 8. Op dinsdag en donderdag ga ik daarna fitnessen. Op vrijdagavond om 8 uur is of MVV of puteren (als ze uit spelen ga ik niet). Op maandagavond ook puteren. Woensdagavond ook puteren of wat met vrienden doen.

Zaterdag slaap ik uit, ga ik studeren, dan puteren, dan een uutje naar mijn opa en oma, dan is het al weer half 6 en gaan we thuis eten, dan weer 2 uurtjes werken, dan op stap

Zondag ook uitslapen, sport kijken, puteren, dan Formule 1 kijken en als dat niet komt gewoon verder puteren. Zondag is mijn rustigste dag, ik doe nix aan school dan, hoef ik niet te werken, de dag na het stappen ben ik ook altijd meer gaar dan andere dagen dus doe ik het rustig aan. 's Avonds dan eten, douchen, weer sport kijken, en dan weer puteren.

Shit, is toch nog lang geworden (A) maar goed dit is mijn globale weekindeling.
Oud 14-05-2003, 11:38
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
ff als toevoeging deze dag van mij:

7.30 uur: Opgestaan / wakker geworden / krantje gelezen
8.15 uur: Aankleden / verzorgen
8.30 uur: Leren
9.30 uur: Naar school
10.30 uur: Op school, het wordt in vergelijking met andere dagen een lange dag...
16.00 uur: Uit school (hoop ik, eigenlijk tot 16.20 uur les, maar ik denk dat we in de laatste les lekker eerder weg kunnen ) en naar huis
17.00 uur: Thuis, beginnen aan een mailtje naar een vakantievriend en tussendoor ff eten.
18.45 uur: Naar de stad
19.00 uur: Meedoen met de protestactie voor het lijfbehoud van MVV
??.?? uur: Weer thuis, weer verder met mijn mailtje.
??.?? uur: Slapen, hoe laat weet ik niet, mag het wel wat laat maken, want ik heb morgen vrij
Oud 14-05-2003, 13:07
Shock
Shock is offline
heel globaal gezien... slapen, eventueel hond uitlaten, school, koffie, computeren/leren, eten, hangt van dag af (trainen, radioprogramma, van alles), computeren, naar bed
Oud 14-05-2003, 17:36
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef op 14-05-2003 @ 00:47:
en ja ik weet dat er wel vakter topicsen geweest zijn over wat je bijvoorbeeld die dag wilt gaan doen enzo, maar ik ben zo benieuwd hoe laat iedereen nou ongeveer op staat, wat er zo`n dag dan ongeveer gedaan wordt(bijvoorbeeld studeren of werken) en hoe laat er wordt geslapen.

ik zie soms tot diep in de nacht mensen online en dan vraag ik me af waarom. misschien zijn ze de volgende dag vrij of misschien hebben ze weinig slaap nodig of iets dergelijks.

ik ben aan het afstuderen, dus ik hoef niet veel meer naar school. ik slaap daarom vaak wat langer uit, ga dan aan het werk en slaap ook laat.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 17:44
Veenbes
Veenbes is offline
Vandaag stond ik om halfzeven op, vervolgens heb ik de krant gelezen, ontbeten en gedoucht. Naar school fietsen om halfacht, school van halfnegen tot tien over halfdrie. Drie kwartier fietsen richting huis, eerst nog naar pianoles. Om ongeveer vier uur was ik thuis, geleerd voor proefwerk morgen, gelezen, geforumd.
Zo ziet mijn 'gemiddelde' weekdag eruit...

Laatst gewijzigd op 14-05-2003 om 17:47.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 18:35
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
negen uur: opstaan douchen, ontbijten
half elf: leren
twee uur: eten, dan weer leren
half vijf: computeren
zes uur: eten
dan wisselt het;
half twaalf: slapen

er staat een typfout in je topictitel

Laatst gewijzigd op 14-05-2003 om 21:27.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 18:40
Briseďs
Briseďs is offline
t Wisselt, maar ik zal mn woensdag ns beschrijven:

7:00 wekker
7:30 opstaan
8:00 naar school, die om 8:30 begint
15:15 naar huis, internet, lezen, eventueel huiswerk maken, eten, internet/huiswerk/tv
21:30 Charmed, Buffy & Angel opnemen
21:00 naar het zwembad
22:15 naar huis, nog internet of tv oid
23:00 naar bed
Oud 14-05-2003, 18:56
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Briseďs schreef op 14-05-2003 @ 19:40:

21:30 Charmed, Buffy & Angel opnemen
Charmed begint al om 20:30, dus dat zou ik maar even aanpassen als je dat ook wilt zien
Oud 14-05-2003, 21:45
Sithan
Sithan is offline
Hangt er volkomen vanaf of ik zin heb om naar college te gaan, wat meestal afhangt van hoe laat dat is, maar de vrijdag ziet er meestal hetzelfde uit dus die kan ik wel ff neerzetten...

10:30 op
11:30 naar college
15:30 thuis ff internetten
17:00 eten
18:00 werken
01:00 Weer thuis en slapen
Oud 14-05-2003, 22:23
Somebody Special
Somebody Special is offline
Tussen 9 en 10 opstaan
Metéén hond uit laten
Computeren
Douchen
Weer hond uitlaten
Computeren
Evt. wat eten
Boodschappen doen/hond uit laten
Eten
TV kijken
Hond uitlaten
Tussen half 12 en half 1 naar bed

En tussendoor het huishouden
Oud 15-05-2003, 05:49
miro
miro is offline
Ik sta meestal rond half 7 op, ga me douchen, omkleden enz. Fiets dan naar t station, daar pak ik de trein naar eindhoven. Vervolgens ben ik klaar met school (16.30) Dan ga ik of naar huis en dan ga ik thuis studeren of ik ga naar mn vriend en blijf daar slapen. Vrijdagen ga ik stappen met vriendinnen, weekenden doe ik ook andere dingen.

Tja zon interessant leven heb ik niet.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 07:25
Verwijderd
tussen 7 en halgf 9 opstaan
rustig opstaan, beetje forummen

half 10 ontbijten

drna nog wat huiswerk doen tot 12 uur

lunchen

s middgas forummen

om 3 uur hond uitlaten

om 5 uur weer forummen of wat anders