Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar tuurlijk doe je dat. vooral in wedstrijden doe ik dat. tegenstander uit de wedstrijd praten. lukt meestal wel aardig
|
Voor de liefhebbers, 120 leuke (?) dingen te doen in een lift
http://www.moppentap.nl/moppentap/lijsten/r2.asp Grijns pijnlijk, sla met je handen tegen je voorhoofd en mompel: "Kop dicht, verdomme, hou allemaal je KOP DICHT!" Als de lift naar boven gaat, spring dan luidruchtig op en neer en schreeuw: "Naar Beneden! Ik wil naar beneden, verdomme!" Roep met een demonische stem: "Ik moet een ander beter passend gastlichaam zien te vinden." Kijk rond in de lift en wanneer het stil is vraag dan: "Is dat uw pieper?" Speel harmonica etc..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Shit, in wie dat verzonnen heeft zal ik mijn hogere moeten erkennen. (wanneer goed geacteerd) (btw...zulke dingen zijn sowieso goed om te doen in een lift waarin je alleen bent met 1 ander iemand...) |
![]() |
|
zow zwieren ( wuiven) naar mensen vanuit het bus kotteke ( hokje) en dan rijd mevrouw voorbij en ziet ons en stopt vlak voor bushokje en zegt : moet ik jullie nouw meejpakken ofni
*wij rustig rondkijken* niets gebeuurd vrouw rijdt gewoon door en wij liggen strijk van het lache op me verjaardag nog wel ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
kan toch voor die persoon in kwestie best grappig zijn als jij er gaat over beslissen of het nu grappig was of niet wat maakt het dan uit eh als da nu voor mij heel grappig was dan is da zo tmoet toch ni allemaal grappig ma als in uw ogen zo in mekaar zit ja jong
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
.... *denkt na* ..... ... .....Euh nog een keer? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind enkele wel lol Klik je koffer open en als je erin kijkt vraag dan: "Is er genoeg lucht hierbinnen?" Neem een koeler mee waarop staat: "Menselijk hoofd". ![]()
||
Citaat:
als je in de lift staat (die voorlopig niet stopt) eerst heel hard gaan niezen en dan tegen iemand anders gaan vertellen over je bezoek bij de dokter een paar uur geleden, jah, hij dacht dat je een zeer besmettelijke ziekte had jah, en niet geheel ongevaarlijk natuurlijk, je krijgt er vreselijke uitslag van, om overe al die rare bulten nog maar niet te spreken...
|
Dit was gisteravond:
Slaughterer: "Beetje lullig misschien dat ik het vraag, maar hoe heet je ook weer?" Doc: "Je bent het vergeten? Mijn eerste naam is die van haar eerste ex" (van mij dus) Slaughterer: "Es, dat was toch Herman?" Ik: "En daarmee heb je dan nog ruzie gehad iedere keer op internet, dat je zijn naam niet meer weet.." Doc: "Das Spacey" Slaughterer: "Spacey! Ja! Die naam alleen al." Doc: "Nou, ik heet dus Herman" *laat deel van I.D zien* Slaughterer: "Wat is je nickname dan?" Ik: "Spacey natuurlijk!" Doc: "Ja, ik ben Spacey" Toen wist Slaughterer het even niet meer ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
'Angst' voor epilepsie Prospect | 11 | 24-10-2013 23:11 |