Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zou mijn nick eigenlijk ook liever niet vertellen, omdat schoolkindjes niet hoeven te weten wat ik voel, denk en reageer. Forum en RL zijn 2 lossen dingen en die wil ik gescheiden houden...
||
Citaat:
Ik wil rl en forummen ook gescheiden houden
|
ik zet op dit forum niet zoveel dingen die niemand aangaan, dus ik zit er niet zo mee als iemand m'n nickname weet... als ik veel op l&r of sexualiteit enzow zou posten had ik het wel anders gedaan
||
Citaat:
beetje gezeur allemaal.. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Dan zoek ik z'n IP / E-mail en vind ik zo z'n nick erbij. Of mag dat niet?
![]() Nee ik kan best begrijpen als iemand z'n nick niet wilt geven. Misschien bespreekt diegene hier wel dingen die ie IRL helemaal niet bespreken wilt, of waar ie niet op aangekeken wilt worden. Dan moet dat gewoon kunnen. |
![]() |
|
Dat moet diegene helemaal zelf weten, al zou ik er wel van opkijken. Wat maakt het uit? Ik bekijk mensen niet snel met andere ogen als ik ineens wat meer weet.
Mijn naam mogen ze weten, wat ik hier meld is toch niet zo afschuwelijk belangrijk dat ik het liever voor me hou.. ![]()
|
![]() |
Als diegene duidelijk maakt dat het echt persoonlijk is wat diegene vertelt, dan begrijp ik dat gewoon.
Als diegene het op een beetje plagerige manier zegt, zo van:"zeg ik nieeehieet", vraag ik beetje door uit nieuwgierigheid. Als ie het dan nog niet zegt geef ik op, nouja boeien dan.
|
Als iemand mijn nick wilt weten, zou ikhet wel vertellen, omdat ik hier op het forum geen dingen vertel die ik geheim wilt houden.
Ik kan me voorstellen dat je je nick niet wilt vertellen als er persoonlijke dingen op Psych/L&R ofzo staan.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Intresseert me geen ene flikker.. de exo online is nagenoeg dezelfde exo irl... én dezelfde exo op msm. Heb niet zown last van persoonlijkheidsstoornissen...
M'n échte naam zeg ik liever niet op internet... waarom? Kweenie... voor de consequentheid denk ik.. ik ben gewoon eXo en nix anders ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En paula, volgens mij vroeg jij et eerst aan diegene, en die zei dattie z'n nick niet wilde geven! En daarna gaf jij de jouwe wel, omdat je et niet erg vond.. Maar dat maaakt verder niets uit.. ![]()
|
![]() |
Dat zou lullig zijn ja inderdaad, als jij wel verteld wat je nick is, en als diegene zijn/haar nick niet wil zeggen...
![]() Btw: Ik ken trouwens iemand van het forum, doet dezelfde studie als ik.. We zijn er per toeval achtergekomen, we hadden een keer over scholieren.com en wat bleek? We zaten beiden op het forum.. ![]() ![]()
|
Heb ik gehad. Ik had het met een meisje op school over t forum en ze zei dat ze er ook op zat. Ik liet haar iets lezen uit een post van mij en toen wilde ze idd niet vertellen wat haar nick was... Had toen wel spijt dat ze t van mij wist
![]() Hè AL ![]()
|
![]() |
Dat zou ik wel raar vinden, vooral omdat die ander er juist bij mij naar vraagt - diegene is er dus over begonnen. Beetje flauw om dan zelf niks te zeggen.
Het zou me niet echt interesseren dat diegene mijn naam hier weet, want zoveel persoonlijks staat er niet over mij, maar ik zou wel een beetje geïrriteerd zijn door de houding van die persoon: wel A, maar geen B zeggen. |
![]() |
|
![]() |
van mij mogen ze mijn nick makkelijk weten zoveel persoonlijke sjit pleur ik hier toch niet eens neer, is dat wel het geval dan mag iedereen het ook gerust weten......
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Onduidelijkheid omtrent de definitie van beledigingen en de toegestane vocabulaire. Verwijderd | 392 | 04-04-2011 16:19 | |
Liefde & Relatie |
Schoolreis liefde skaz | 3 | 23-04-2010 11:40 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 | |
Liefde & Relatie |
De passie van liefde en seks Sol-v | 9 | 06-11-2002 18:56 | |
Seksualiteit |
De passie van liefde en seks Sol-v | 15 | 06-11-2002 13:14 | |
Psychologie |
Stalker? Q | 29 | 07-07-2002 19:17 |