Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
ziet er best lekker uit,
vindt alleen 't toetje beetje rare combinatie's hebben, vooral dat mango in meloen lijkt me niet echt lekker smaken. veel plezier en smakelijk eten trouwens ![]()
|
wow...lijkt me moeilijk!
klinkt wel tres chique! Lekker klinken kan het trouwens niet, 2 verschillende mensen zouden hetzelfde gerecht kunnen maken maar 1 zou hem helemaal kunnen verkloten en de andere hem heerlijk maken.
|
Verwijderd
|
Oei, dat lijkt me eng
![]() Doet je vriendin al die moeite en dan moet jij daarvoor: A) Het allemaal gaan eten ![]() B) Er nog vrolijk bij zijn, ook al kun je geen spaghetti meer zien ![]() C) Haar tonen dat je het waardeert, zodat ze zich niet gekrenkt voelt .. ook al voel je je misselijk van het eten en hoop je dat al dit speciale gedoe niet te vaak voorkomt :/ Hmm, na ja. Als jouw vriend zelf ook al gekookt heeft voor jou en dat leuk vindt, dan zal het wel leuk zijn. Ik zou eerder een restaurant opzoeken en er een leuk avondje uit van maken. Op die manier neemt ze me het niet kwalijk als ik problemen met het eten heb (het niet lust of gewoonweg niet helemaal op eet) en hoeft geen van beiden zoveel moeite te doen, terwijl je toch een leuk avondje samen bent ![]() Maar goed, ik ben een vaag probleemgeval ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Als mn vriend het niet lust, hoeft ie t echt niet op te eten hoor. Dan krijgt ie gewoon wat anders van me. Restaurant hebben we pas nog gedaan dus daarom nu dit. Maar al die dingen die ik gebruik, lust ie wel, en lust ie t totaalplaatje niet, pech gehad.
||
![]() |
Citaat:
Daarvoor hoef ik hem alleen maar aan te kijken en te zeggen dat ik hem wil. ![]() ![]() Als jij er veel meer voor hoeft te doen, dan is er toch echt wat mis met je..
||
![]() |
Citaat:
Was namelijk ERRUG lekker.. ![]()
|
![]() |
Ik ben geen moeilijke eter, maar ik lust nou net geen zalm en geen meloen. Helaas dus. Maar de rest klinkt lekker, en jij zult toch wel weten wat je vriend lust? Dat ontbijtje is wel onwijs ok trouwens
![]() Maar het was dus geslaagd ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic #127! Verwijderd | 497 | 02-05-2008 23:55 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Het Meisje Ieke | 0 | 31-01-2004 14:51 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Tanja. Vlooienband | 47 | 12-10-2002 13:15 | |
ARTistiek |
Verhaal: Twee werelden Kapee | 14 | 22-02-2002 23:49 |