Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
- dat ze me keertje del noemde waar alle collega`s bij stonden..
- altijd domme opmerkingen maakt (niet alleen tegen mij) - ze denkt dat ze meer is dan mij omdat ze er langer werkt (dus ook meer ervaring zou moeten hebben) - ze over me roddeld (als ik ziek ben of vrij heb)
|
![]() |
- Ze je altijd afzeikt in het bijzijn van wie dan ook. Ze kan je echt pijn doen met opmerkingen.
- Ze altijd de baas speelt over iedereen. Om gek van te worden. - Ze altijd erg aanwezig moet zijn en alle aandacht eist. Ze vindt zichzelf de beste, mooiste enz. - Achter je rug om over je lult maar daarna poeslief voor je is. Hoezo schijnheilig. |
![]() |
|
collega's :
omdat ze nalatig werken, tafels niet of niet praktisch afruimen, zonder systeem lopen, omdat ze me beschuldigen dat ik tafels inpik (moeten ze maar sneller zijn hoor), ze standaard bij de bar staan te roken en niks doen, omdat ze het eten verkeerd serveren, etc ![]()
|
o ja, en eentje omdat hij te druk rondspringt, erg irritant is en zichzelf leidinggevend voelt terwijl die niks kan
en omdat als ik 2 wijken loop die helemaal vol zitten hij gaat lopen zeiken terwijl in zijn wijk een tafeltje van twee zit als ik vraag of hij ASJEBLIEFT het eten wil lopen
|
mijn oude bedrijfsleidster in horeca: blonde opmaak doos van 23 met kind van 5 jaar ongetrouwd, louche vriend die in drugs handeld
en dan moet IK mijn mond houden over HAAR levensstijl...
|
1. Vrouwelijke chef: omdat ze nep-aardig is en nog nooit van "voor wat hoort wat" heeft gehoord. Ze is niet consequent in haar toepassing van de regeltjes en ze ziet er niet uit. Welke leidinggevende loopt nou elke dag in de zelfde onsmakelijke trui...en dan dat haar...
![]() 2. Coördinatrice: omdat ze niet op haar plek zit, ik zou haar werk beter kunnen maar dat mag je natuurlijk niet zeggen ![]() 3. Huisvrouwen: omdat ze hun mond niet kunnen houden tijdens het werk en ze maar niet kunnen begrijpen dat het me niet interesseert dat de nicht van de halfbroer van de overbuurvrouw haar haren heeft laten permanenten... 4. Studenten: omdat ze het nodig lijken te vinden elke dag over het 4 dagen lange stapweekend te wauwelen en andere geestdodende bezigheden. En wat ze allemaal eens af moeten leren: Die zogenaamde gevatte afsluiting van de dag die elke dag 93712 keer voorbij komt..."Een prettige avond nog Miep" "Ja dat zal wel lukken Fred" hiehahoe wat een lol... ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
- omdat ze naar marokko gaat voor 5 maanden, zich vervolgens overspannen ziek belt (vanuit marokko) zodat ze nog 3 maanden daar nog kan verblijven.
- ze steelt voortdurend geld en rommelt in andermans zaken. - ze is nep aardig, nou ik kan der wel schieten. - ze doet der werk nooit goed en gaat geen minuut LATER naar huis. - ze ruimt nooit spullen op en roddelt in een andere taal over haar collega's - ze is een matennaaier.
|
* omdat ze dom is als het achtereind van een varken
* ze denkt dat ze alles weet, terwijl ze er eigenlijk de ballen verstand van heeft (een andere collega had daar een hele goed remedie voor. Als ze zich er er weer mee begon te bemoeien zei ze het volgende: "Kan jij het goed, prima. Succes dr mee!" ![]() ![]() * ze constant praat en het dan nog vreemd vind dat dr over haar geroddeld wordt
|
![]() |
|
-omdat ie de grootste hork is op deze wereld
-hij met alles gooit en smijt -hij je gewoon opzij duwt als ie er langs moet -hij nooit groet -zich gedraagt als een 12-jarige kleuter (hij is 16 of 17..) -en hierdoor niet door werkt -andere (met name vrouwelijke) collega's uit scheld (achter hun rug om, bijv. 'die is een *$#%@ wijf' -en dus geen respect toont Fijn, dadelijk om 18:00 weer werken ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Een nacht met Cleo Verwijderd | 1 | 28-12-2005 11:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Psychologie |
Ongeluk tijdens de buitenrit, weer een paard verloren... Eend | 41 | 12-04-2004 16:01 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |