Advertentie | |
|
![]() |
|
Hier doe ik niet zoveel moeite. Met de meeste forummers spreek ik toch zelden tot nooit, dus waarom zouden ze moeite doen om achter mijn gegevens te komen? Een aantal hebben mijn adres of telefoonnummer, mijn achternaam staat ook in mijn profiel. Ik heb nog nooit ergens last van gehad.
Over de rest van internet doe ik wel voorzichtiger, echt niet zomaar een adres invullen ofzo. Op de meeste plaatsen noem ik mezelf dan ook gewoon Monica, toch iets om me dan achter te kunnen verschuilen.
|
![]() |
Ik ken 2 mensen van het forum irl, die kende ik al voor ik lid werd. Van mij mogen de mensen op t forum wel wat van mij weten, maar ik heb eigenlijk niet zoveel contact met mensen van t forum buiten t forum (msn, mailen, enzo). Dat zou ik op zich best wel willen, ook wel naar een meeting ofzo, maar het komt er eigenlijk niet van! Ik wil niet echt anoniem blijven dus
![]() |
![]() |
|
Mja, ken 1 iemand van t forum irl, heb hier ook een paar keer gepost over m'n problemen.
Naja, via dit forum kan je best veel te weten komen over m'n 'ik' , maar k heb wel expres m'n meeladres er neit bij gezet, en k geef ook niet mn telnr ofzow. Redelijk anoniem dus ![]()
|
Ik heb een nieuw hotmail adres aangemaakt voor t forum. dus op die manier kan ik wel mailen met lui en ze kunnen me toevoegen maar ben ik toch anoniem. ik twijfel ook heel erg of ik naar een meeting zou gaan. dan ben ik toch een stuk van m'n anonimiteit kwijt ja. m'n mobiel nr geef ik soms wel. maar dan wil ik ook die van de ander zeg maar.
Niemand kent mij verder hier irl. k ben er laatst achter gekomen dat ik hier wel iemand ken maar dat is puur toeval. aan diegene vertel ik ook niet we ik ben ofzow. k wil graag anoniem blijven is mijn conclusie dus. maar mobiel nr kan nog wel vind ik Kuzzzz
|
Verwijderd
|
Als mensen uit het dagelijks leven erachter komen wie ik hier ben zou ik het niet leuk vinden. Ik heb hier echt veel persoonlijke dingen gepost. Het hangt er ook vanaf wie het is, maar sommige mensen zijn gewoon kinderachtig en die hoeven bepaalde dingen van mij niet te weten.
Bij me nsen die me van dit forum kennen maakt het me niet uit als ze veel over me weten. Daar is dit forum voor......en als ze me dan via msn leren kennen dan weten ze sowieso al m'n naam (want dat is m'n email adres). |
![]() |
|
Op het moment dat je een foto post in een foto-topic is het al gedaan met je anonimiteit. Mij interesseert het eigenlijk helemaal niet. Met naam en toenaam op dit forum hoeft nu ook weer niet, net als dat ik het ook absoluut niet op prijs zou stellen als bijvoorbeeld mijn telefoonnummer / adres hier terecht zou komen....
|
![]() |
|
mwah, dr zijn een aantal mensen die mij irl kennen en het maakt me niet zo veel uit dat die zien wat ik post. Wat de rest betreft: als je mij wil zoeken, je doet je best maar. Het zal toch tegenvallen
![]()
|
Ik ben heel lang anoniem gebleven (voor zover ik dat nu niet meer ben). Op een gegeven moment heb ik foto's gepost en dan gaat er toch een stukje anonimiteit weg. Lange tijd heb ik ook niemand gemeet. Gewoon omdat ik het wel ok en genoeg vond, dat beeld van hoe ik ben, wat mensen van mij hadden hier. (en "bang zijn" tegen te vallen in het echt, kwam daar nog bij) Maar later heb ben heb ik toch Wouter gemeet. En pas geleden nog 2 andere forummers. Voor hen ben ik dus niet meer anoniem. Er zijn een aantal forummers die mij "kennen" zoals ik in het echt ben. (o.a. de 3 die ik gemeet heb)
Toch vind ik dat mezelf nog steeds redelijk anoniem hier. De meeste kennen mij niet, hebben me nog nooit gezien.
|
![]() |
ik zet soms best persoonlijke dingen op het forum, en een foto zal ik om die reden nooit posten. ik heb ook geen contact via mail of msn met mensen van het forum, ben dus nooit naar een meeting geweest. het is voor mij meer dat ik even iets kwijt kan, of gewoon leuk, dan dat ik echt mensen wil leren kennen of zo
|
![]() |
|
Ik weet dat ik op Internet allang niet meer anoniem ben, daarvoor heb ik teveel mensen IRL gezien. Maar wat zou het mij boeien? Ik weet dondersgoed dat wanneer ik persoonlijke dingen ga posten mensen uit mijn omgeving dat oppikken. Lang leve de handvol kloons die ik dan kan gebruiken.
![]() |
![]() |
|
![]() |
pffft, tjah ik ben hierrow op zich wel mezelf, maar wie is de persoon die derachter zit...?
heb wel al mensjes van't forum gemeet, maar nie veel, en mensen die ik "echt" ken IRL weten me nickname niet, alleen de mensen die me goed kennen kunnen mij herkennen aan typestyle (woordkeus enzow) en aan wat ik post over mezelf |
Advertentie |
|
![]() |
|
Een paar mensen hier weten wie ik ben..
Maar idd. als mensen je kennen is het soms moeilijker om op sommige topics te reageren omdat anderen je ermee kunnen confronteren.. Ik ben dus ook redelijk gesteld op mn privacy hier...
||
Citaat:
(whatever) iig, de mensen die ik van dit forum IRL ken, kende ik al voordat we gingen forummen .. en ik heb naast hen geloof ik maar 2 forummers ontmoet enzo .. maarja, binnenkort naar een meeting ![]()
|
k'ben helemaal niet meer zo anoniem op dit forum
heb mn telefoonnummer een paar keer geplaatst ![]() verder heb geen probleem met niet anoniem zijn of wel anoniem zijn of zoiets
|
ik heb geen probleem met anonimiteit als je dit niet misbruikt
en met misbruik bedoel ik: - persoonlijke aanvallen - scheldpartijen - spammen - onfatsoenlijk gedrag - systematisch lastig vallen van personen daar ben ik ABSOLUUT niet van gediend.. Als IK iemand afzeik mogen ze weten wie ik ben, daar kom ik voor uit, maar de mensen die iemand de grond in boren maar snel hun kop in het zand steken zijn gewoonweg LAFAARDS en vuile HUICHELAARS
||
Citaat:
k vind het gewoon niet fijn als alle mensen weten dat wie ik ben op t forum, en wat ik post.. (alhoewel mensen dat nu wel aan mn meeladres, verhaal, stijl v typen kunnen zien..)
||
Citaat:
![]() ![]() REIE
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Ban, maar tweede account? LW | 18 | 11-12-2011 18:33 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #102 rare kwast | 498 | 11-07-2007 12:15 | |
De Kantine |
hoe te herkennen: de breezer-slet Martin II | 38 | 22-06-2006 20:51 | |
De Kantine |
Br33z4h-cultuur[De ontwikkeling van een internetgeneratie} DG | 23 | 20-08-2004 18:08 | |
Verhalen & Gedichten |
schraal gedichtje ;) paard van troje | 44 | 29-04-2004 20:46 | |
De Kantine |
Het opzettelijk maken van spelfouten. Uncle_Sam | 58 | 28-06-2002 19:59 |