Oud 07-09-2002, 22:33
Kirk22
Kirk22 is offline
...hoe staan jullie er tegenover?
Ik ben er namelijk best op gesteld, ik wil eigenlijk niet dat jullie mij persoonlijk kennen, ik weet niet waarom. (als iemand er een theorie over heeft, hoor ik die graag)
Een CU2 (ik twijfel om er 1 te maken) zal dus, net als mijn e-mail adres, van Kirk22 zijn en niet van de schrijver (IRL).
Op 1 of andere manier denk ik dat ik anoniem beter kan schrijven dan dat ik dat doe als 'mij' (niet als mijn pseudoniem dus).
Wat denken jullie hiervan?
Oud 07-09-2002, 22:36
M@rco
M@rco is offline
Ik heb geen pseudoniem ofzo... alleen weet niemand hier waar ik woon, hoe ik eruit zie, enz... vind ik eigenlijk wel handig
Oud 07-09-2002, 22:50
Shock
Shock is offline
Ik vind niet dat hier anonimiteit echt aan de orde is... internet is tegenwoordig voor iedereen zo makkelijk toegankelijk en iedereen kan je altijd wel vinden, dus wat dat betreft doe ik al niet gek veel moeite meer. Zeker omdat ik tegenwoordig wel ns naar meetings ga en aan sommigen m'n adres en telefoonnummer geef, denk ik niet dat ik nog echt anoniem kan zijn.
Over m'n persoonlijkheid, ik zeg gewoon wat ik ergens van vind en hoe ik ergens tegenaan kijk, tja, that's me, daar hoef ik me toch op geen enkele manier voor te schamen? Dingen die je niet wilt zeggen kun je altijd nog voor je houden.
Oud 07-09-2002, 23:58
Piccola
Piccola is offline
Ik zeg gewoon wat ik vind en zet hier problemen, ervaringen of wat dan ook neer. Tot nu toe kent niemand me irl, maar er zijn wel een aantal mensen die ik graag wil meeten. Verder geef ik niemand zomaar mijn adres of telefoonnummer.. Pas wanneer ik hem/haar goed ken en irl heb gezien.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 00:04
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ach veel mensen kennen me hier irl, maar ik ben echt niet zo dom om hier heel mijn leven neer te zetten.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 00:51
GRRR
GRRR is offline
alleen 2 mensen hier hebben mijn gezicht irl gezien :-] khou van anoniem zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 08:47
Talon
Talon is offline
niemand hier kent me irl
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 08:52
WolterB
WolterB is offline
er zijn hier iig 4 mensen die me irl kennen, door 3 van hen ben ik hier ook beland
Oud 08-09-2002, 10:36
PV
PV is offline
och mij kan je zo opzoeken als je echt zou willen.. alleen adresgegevens wordt moeilijker om te vinden.
maar weinig mensen hier kennen mij irl, in elk geval ze weten niet dat ze me kennen volgens mij
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 13:40
Maboq
Maboq is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:
Ik ben er namelijk best op gesteld, ik wil eigenlijk niet dat jullie mij persoonlijk kennen, ik weet niet waarom. (als iemand er een theorie over heeft, hoor ik die graag)
Een CU2 (ik twijfel om er 1 te maken) zal dus, net als mijn e-mail adres, van Kirk22 zijn en niet van de schrijver (IRL).
Op 1 of andere manier denk ik dat ik anoniem beter kan schrijven dan dat ik dat doe als 'mij' (niet als mijn pseudoniem dus).
hetzelfde als jij ervan denkt
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 13:45
Monica
Monica is offline
Hier doe ik niet zoveel moeite. Met de meeste forummers spreek ik toch zelden tot nooit, dus waarom zouden ze moeite doen om achter mijn gegevens te komen? Een aantal hebben mijn adres of telefoonnummer, mijn achternaam staat ook in mijn profiel. Ik heb nog nooit ergens last van gehad.

Over de rest van internet doe ik wel voorzichtiger, echt niet zomaar een adres invullen ofzo. Op de meeste plaatsen noem ik mezelf dan ook gewoon Monica, toch iets om me dan achter te kunnen verschuilen.
Oud 08-09-2002, 13:47
Mysterons
Mysterons is offline
zet wel foto's neer, maar niet waar ook woon, en geen achternaam
Oud 08-09-2002, 13:52
Gonzo
Gonzo is offline
Denk wel dat bijna iedereen graag hier een beetje anoniem wil blijven. De een iets minder dan de ander.
Oud 08-09-2002, 13:54
Screenager
Screenager is offline
Ken best veel mensen die hier komen irl Dus niet echt veel anonimiteit hier..
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 14:03
the tourist
the tourist is offline
Ik ken 2 mensen van het forum irl, die kende ik al voor ik lid werd. Van mij mogen de mensen op t forum wel wat van mij weten, maar ik heb eigenlijk niet zoveel contact met mensen van t forum buiten t forum (msn, mailen, enzo). Dat zou ik op zich best wel willen, ook wel naar een meeting ofzo, maar het komt er eigenlijk niet van! Ik wil niet echt anoniem blijven dus
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 14:23
Quiana
Quiana is offline
Mja, ken 1 iemand van t forum irl, heb hier ook een paar keer gepost over m'n problemen.
Naja, via dit forum kan je best veel te weten komen over m'n
'ik' , maar k heb wel expres m'n meeladres er neit bij gezet, en k geef ook niet mn telnr ofzow.
Redelijk anoniem dus
Oud 08-09-2002, 15:36
Miracle
Miracle is offline
Ik heb een nieuw hotmail adres aangemaakt voor t forum. dus op die manier kan ik wel mailen met lui en ze kunnen me toevoegen maar ben ik toch anoniem. ik twijfel ook heel erg of ik naar een meeting zou gaan. dan ben ik toch een stuk van m'n anonimiteit kwijt ja. m'n mobiel nr geef ik soms wel. maar dan wil ik ook die van de ander zeg maar.
Niemand kent mij verder hier irl. k ben er laatst achter gekomen dat ik hier wel iemand ken maar dat is puur toeval. aan diegene vertel ik ook niet we ik ben ofzow. k wil graag anoniem blijven is mijn conclusie dus. maar mobiel nr kan nog wel vind ik

Kuzzzz
Oud 08-09-2002, 15:40
Luca
Luca is offline
Ik heb dan wel een schuilnaam hier, maar in mijn email staat gewoon mijn hele naam. Dat vind ik minder. Dus misschien dat ik er weer eens wat aan ga doen.
Oud 08-09-2002, 18:16
Verwijderd
Als mensen uit het dagelijks leven erachter komen wie ik hier ben zou ik het niet leuk vinden. Ik heb hier echt veel persoonlijke dingen gepost. Het hangt er ook vanaf wie het is, maar sommige mensen zijn gewoon kinderachtig en die hoeven bepaalde dingen van mij niet te weten.

Bij me nsen die me van dit forum kennen maakt het me niet uit als ze veel over me weten. Daar is dit forum voor......en als ze me dan via msn leren kennen dan weten ze sowieso al m'n naam (want dat is m'n email adres).
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 18:33
SpiritX
SpiritX is offline
Op het moment dat je een foto post in een foto-topic is het al gedaan met je anonimiteit. Mij interesseert het eigenlijk helemaal niet. Met naam en toenaam op dit forum hoeft nu ook weer niet, net als dat ik het ook absoluut niet op prijs zou stellen als bijvoorbeeld mijn telefoonnummer / adres hier terecht zou komen....
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 18:58
martijn1985
martijn1985 is offline
mwah, dr zijn een aantal mensen die mij irl kennen en het maakt me niet zo veel uit dat die zien wat ik post. Wat de rest betreft: als je mij wil zoeken, je doet je best maar. Het zal toch tegenvallen
Oud 08-09-2002, 19:07
Denise84
Denise84 is offline
Ik ben heel lang anoniem gebleven (voor zover ik dat nu niet meer ben). Op een gegeven moment heb ik foto's gepost en dan gaat er toch een stukje anonimiteit weg. Lange tijd heb ik ook niemand gemeet. Gewoon omdat ik het wel ok en genoeg vond, dat beeld van hoe ik ben, wat mensen van mij hadden hier. (en "bang zijn" tegen te vallen in het echt, kwam daar nog bij) Maar later heb ben heb ik toch Wouter gemeet. En pas geleden nog 2 andere forummers. Voor hen ben ik dus niet meer anoniem. Er zijn een aantal forummers die mij "kennen" zoals ik in het echt ben. (o.a. de 3 die ik gemeet heb)
Toch vind ik dat mezelf nog steeds redelijk anoniem hier. De meeste kennen mij niet, hebben me nog nooit gezien.
Oud 08-09-2002, 19:20
heldin
heldin is offline
ik zet soms best persoonlijke dingen op het forum, en een foto zal ik om die reden nooit posten. ik heb ook geen contact via mail of msn met mensen van het forum, ben dus nooit naar een meeting geweest. het is voor mij meer dat ik even iets kwijt kan, of gewoon leuk, dan dat ik echt mensen wil leren kennen of zo
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 00:37
NG
NG is offline
Ik weet dat ik op Internet allang niet meer anoniem ben, daarvoor heb ik teveel mensen IRL gezien. Maar wat zou het mij boeien? Ik weet dondersgoed dat wanneer ik persoonlijke dingen ga posten mensen uit mijn omgeving dat oppikken. Lang leve de handvol kloons die ik dan kan gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 05:25
Snaak
Snaak is offline
pffft, tjah ik ben hierrow op zich wel mezelf, maar wie is de persoon die derachter zit...?

heb wel al mensjes van't forum gemeet, maar nie veel, en mensen die ik "echt" ken IRL weten me nickname niet, alleen de mensen die me goed kennen kunnen mij herkennen aan typestyle (woordkeus enzow) en aan wat ik post over mezelf
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-09-2002, 13:20
Mara
Mara is offline
Ik heb niemand gemeet, maar het is niet zo dat niemand mag weten wie ik ben ofzo.. kheb gewoon geen geld om naar meetings te gaan (en misschien ben ik ook wel te lui )
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 16:30
Sommetje
Sommetje is offline
Ik hecht wel veel waarde aan mijn anonimiteit. Natuurlijk is die niet helemaal hier gewaarborgd, maar dan moet je ook niet gaan forummen, is het niet?
Oud 18-09-2002, 13:10
Beyoned
Beyoned is offline
schijt mij nix ze mogen alles wetebn
heb nix te verbergen en als er een forummer is die er misbruik van maakt tjah ziek dan wel.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 14:12
luckyleo
luckyleo is offline
van mij mogen ze alles weten.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 15:17
Paulaah
Paulaah is offline
Nou.. genoeg mensen weten wie ik ben, en genoeg mensen weten mijn nickname hier ook..
Maar er zijn ook zieke gevallen die al mijn topics gaan opsporen en vervolgens me gaan vragen wat of wie ik ermee bedoelde..
Ja en dat vin ik weer een beetje ver gaan..
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 16:19
Verwijderd
nou euh.. 2 mensen van dit forum kennen mij irl..

supers en doossie...

en verder ach... ik heb gewoon lol hier.. dus boeit mij het of mensen wat van me te wete kome
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 18:28
mad operator
mad operator is offline
Een paar mensen hier weten wie ik ben..

Maar idd. als mensen je kennen is het soms moeilijker om op sommige topics te reageren omdat anderen je ermee kunnen confronteren.. Ik ben dus ook redelijk gesteld op mn privacy hier...
Oud 18-09-2002, 19:30
Jules
Jules is offline
Citaat:
luckyleo schreef:
van mij mogen ze alles weten.
oke uh..pincode!!!

(whatever)

iig, de mensen die ik van dit forum IRL ken, kende ik al voordat we gingen forummen .. en ik heb naast hen geloof ik maar 2 forummers ontmoet enzo .. maarja, binnenkort naar een meeting
Oud 18-09-2002, 20:33
Verwijderd
Mja ik doe niet echt aan die anonimiteit...
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 20:35
fruitmand
fruitmand is offline
k'ben helemaal niet meer zo anoniem op dit forum
heb mn telefoonnummer een paar keer geplaatst

verder heb geen probleem met niet anoniem zijn of wel anoniem zijn of zoiets
Oud 18-09-2002, 20:48
Bor
Bor is offline
iedereen die onbekend wil blijven heeft iets te verbergen..

toch?
Oud 18-09-2002, 20:59
Talon
Talon is offline
Citaat:
Bor schreef:

toch?
ik in ieder geval wel
Oud 19-09-2002, 11:13
Optima
Optima is offline
ik heb geen probleem met anonimiteit als je dit niet misbruikt

en met misbruik bedoel ik:

- persoonlijke aanvallen
- scheldpartijen
- spammen
- onfatsoenlijk gedrag
- systematisch lastig vallen van personen

daar ben ik ABSOLUUT niet van gediend..
Als IK iemand afzeik mogen ze weten wie ik ben, daar kom ik voor uit, maar de mensen die iemand de grond in boren maar snel hun kop in het zand steken zijn gewoonweg LAFAARDS en vuile HUICHELAARS
Oud 19-09-2002, 13:50
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Optima schreef:
vuile HUICHELAARS
Offtopic een vriendin van mij heet huichelaar van de achternaam haha
Oud 19-09-2002, 13:59
Black Bird
Black Bird is offline
Best wel veel mensen kennen mij irl, maar ik ben denk ik niet zo open hier dat ik me zou moeten schamen voor de dingen die ik hier post.. (Of wel? )
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 15:13
Verwijderd
hmzz ik zet meestal wel gewoon men naam neer enzow, ben niet echt anoniem online....heb foto op men cu2 staan..ach jah...zet hier ook niet men hele gedachtes en leven enzow neer
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 16:24
Roos
Roos is offline
Ik probeer niet persé anoniem te blijven. Ik zit hier voor m'n lol en heb niets te verbergen oid
Oud 19-09-2002, 17:24
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Bor schreef:

toch?
Mja, op zich heb ik niet echt dingen te verbergen,
k vind het gewoon niet fijn als alle mensen weten dat wie ik ben op t forum, en wat ik post.. (alhoewel mensen dat nu wel aan mn meeladres, verhaal, stijl v typen kunnen zien..)
Oud 19-09-2002, 19:54
Goezz
Goezz is offline
Jullie mogen echt alles over mij weten... Als jullie me op willen zoeken: ga je gang... BOEIT ME HELEMAAL NIETS!
Oud 21-09-2002, 09:33
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Bor schreef:

toch?
ja, mezelf
Oud 21-09-2002, 11:57
REIE
REIE is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:
Ik heb precies hetzelfde, maar van jou weet ik dat je 21M bent, als je niet liegt. Lekker mysterieus blijven Enkel een paar mensen die ik IRL ken kennen mij tevens als REIE. Dan is het lullig als je naam op het forum zetten.

REIE
Oud 21-09-2002, 13:01
Verwijderd
Citaat:
rosi schreef:
Ik probeer niet persé anoniem te blijven. Ik zit hier voor m'n lol en heb niets te verbergen oid
Precies... Mij maakt het echt weinig uit. Heb nog wel een beetje vertrouwen in de forumgangers, en bovendien ben ik niet in het telefoonboek te vinden
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 13:19
Verwijderd
Citaat:
rosi schreef:
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten