Oud 08-10-2002, 14:28
Razzle
Razzle is offline
http://shop.o2.nl/popup/info.html

Je betaalt € 7,50 per maand. Eerste maand gratis. Geen aansluitkosten. Zien jullie nog addertjes onder 't gras want ik vind dit een beetje ongeloofwaardig...

Moet ik 't doen?
Oud 08-10-2002, 14:39
Verwijderd
Ja een hele grote, je mag naar vast bellen maar ook naar gsm maar dan moeten die lui wel o2 hebben dus schiet helemaal niet op, ken weinig lui die dat doen.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 14:42
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Syphon schreef:
Ja een hele grote, je mag naar vast bellen maar ook naar gsm maar dan moeten die lui wel o2 hebben dus schiet helemaal niet op, ken weinig lui die dat doen.
Idd je kan alleen bellen naar vaste telefoon en naar o2
Oud 08-10-2002, 14:42
blaatje0000
blaatje0000 is offline
Als iedereen nou ff zo'n goedkoop abbo neemt van O2
Nee, maar dat is dus wel een groot nadeel
en dit: 'Resterende belminuten kunnen niet meegenomen
worden naar de volgende maand' vind ik ook wel een nadeeltje..
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 14:43
Razzle
Razzle is offline
ok, genoeg reden om het NIET te doen!
Oud 08-10-2002, 15:33
KiMZz
KiMZz is offline
Ik heb ook een abonnement bij o2 maar niet die gene die jij bedoelt.
Ik kan 120 minuten per maand bellen en resterende minuten 1x meenemen naar de volgende maand.
Verder kon je sms-bundels kiezen, ik krijg 30 smsjes per maand en daarvoor betaal ik €4
Voor het abonnement zelf betaal ik €20 maar er komt nog belasting bij (19%)
Bovendien kreeg ik aansluitkosten gratis en een nokia 3510 voor maar €59 (+verzendkosten natuurlijk)
Maar ik kan wel naar elk prepaid of abonnement van elke provider bellen.
Op zich wel relaxt hoor dus ik zou zoiets kiezen.
Oud 08-10-2002, 15:41
the tourist
the tourist is offline
Doe maar
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 15:49
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
kan je net zo goed Ben nemen.
Oud 08-10-2002, 15:50
Razzle
Razzle is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef:
Ik heb ook een abonnement bij o2 maar niet die gene die jij bedoelt.
Ik kan 120 minuten per maand bellen en resterende minuten 1x meenemen naar de volgende maand.
Verder kon je sms-bundels kiezen, ik krijg 30 smsjes per maand en daarvoor betaal ik €4
Voor het abonnement zelf betaal ik €20 maar er komt nog belasting bij (19%)
Bovendien kreeg ik aansluitkosten gratis en een nokia 3510 voor maar €59 (+verzendkosten natuurlijk)
Maar ik kan wel naar elk prepaid of abonnement van elke provider bellen.
Op zich wel relaxt hoor dus ik zou zoiets kiezen.
02-120?

Hoeveel heeft het je in totaal gekost? Dus ook incl. 12 x 20 + belasting...
Oud 08-10-2002, 16:33
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
O2 heeft een zeer slecht bereik. Op plekken buiten de stad valt je verbinding constant weg. Mijn ouders wonen middenin een woonwijk, en alsnog moet mijn broertje op zolder bellen om bereik te hebben!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 16:42
Quiana
Quiana is offline
M'n vriendje heeft t , idd nogal slecht bereik,
kan belminuten niet meenemen etc..
Dunno, zou m niet nemen als ik jou was
Oud 08-10-2002, 16:47
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Syphon schreef:
Volgens mij valt alleen naar vast en naar O2-leden binnen je belpakket, maar kun je wel gewoon bellen.

Citaat:
Boeing 747-400 schreef:
O2 heeft een zeer slecht bereik. Op plekken buiten de stad valt je verbinding constant weg. Mijn ouders wonen middenin een woonwijk, en alsnog moet mijn broertje op zolder bellen om bereik te hebben!
Wat raar, die problemen heb ik nooit met m'n O2 abo. Wellicht dat het aan je toestel ligt.

Zelf ben ik een O2-360 abo overigens, al anderhalf jaar, bevalt prima. Ik betaal iets van 50 Euro per maand, maar ga dan ook over m'n bundel heen (gebruik telefoon veel zakelijk).
Oud 08-10-2002, 18:59
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Wat raar, die problemen heb ik nooit met m'n O2 abo. Wellicht dat het aan je toestel ligt.
Dat heeft denk ik niets met je toestel te maken, maar gewoon met het feit dat o2 een erg slechte dekking heeft in NL. En dat heb ik al van meedere mensen gehoord... Kom maar eens bellen in mijn huis, staat middenin de TU wijk, maar is een soort flat van beton, binnen bellen met O2 en Dutchtone lukt je gewoon niet...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 19:14
Optima
Optima is offline
ik doe het

1) mijn vriend heeft 02 mobiel dus die 500 minuten gaan er wel doorheen
2) ik bel slecht daarnaast naar vast en niet andere mobiel
3 als ik naa andere mobiel zou bellen hen ik 7,50 euro speling die ik kwijt zou zijn met een telefoonkaart van 20 euro, en zo'n vaart loopt dat bellen niet
Oud 08-10-2002, 19:18
Verwijderd
Ik heb zelf ook 02 maar dan 2 jaar, en 360min, ik kan wel gewoon alles mee nemen hoor, bijna altijd bereik, woon in apeldoorn. Mijn vader betaald 40 euro per maand, is dus wel te doen, maar hij is bijna afgelopen hehe 8310 dan
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 22:07
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef:
Dat heeft denk ik niets met je toestel te maken, maar gewoon met het feit dat o2 een erg slechte dekking heeft in NL. En dat heb ik al van meedere mensen gehoord... Kom maar eens bellen in mijn huis, staat middenin de TU wijk, maar is een soort flat van beton, binnen bellen met O2 en Dutchtone lukt je gewoon niet...
O2:

KPN:

Vodaphone:

Bron: http://www.gsmworld.com/roaming/gsminfo/cou_nl.shtml
Oud 09-10-2002, 11:42
Razzle
Razzle is offline
Het lijkt op bovenstaande kaartjes wel dat O2 het beste netwerk heeft?!
Oud 09-10-2002, 17:10
waaromniet?
waaromniet? is offline
Buiten heb je met O2 (ik iig) overal bereik. Binnen is het heel soms weg (in kleine dorpjes en dergelijke), maar heb ik in de randstad wel altijd gewoon bereik.

Verder heb ik een abbo met 180 belminuten (om het even waarheen) en 150 smsjes per maand

Kreeg de telefoon erbij (Nokia 3310), en betaal 20 euro per maand.
Oud 10-10-2002, 14:26
Main
Main is offline
Ik heb niet zo`n goede ervaring met O2. Maar ik had het in de tijd dat het nog telfort heette. Maar misschien zijn school, Terschelling, centrum in Breda en mijn kamer nu geen stiltegebied meer als je snapt wat ik bedoel .
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef:
O2:

Hmm was het maar zo'n feest. O2 is echt de allerslechtste provider imho. Veel uitval (Met de andere providers niet) , slecht bereik (zelf in Amsterdam) Zelf zijn mijn favorieten: Vodafone en als je wat minder kwijt wil zijn Ben (goedkoop, goede klantenservice en redelijk bereik.. zeker in de randstad)
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 22:17
KiMZz
KiMZz is offline
Ik heb maar 1x meegemaakt dat ik geen bereik had met o2, dat was in een klein gat in Friesland waar bijna geen enkele provider bereik heeft.
Verder kom ik overal en nergens en altijd vol bereik.
Ennuh Razzle het totaalbedrag is misschien veel maar elke maand een beetje maakt toch nie uit? Als ik alles in 1x moest betalen had ik t nie gedaan. Maar nu ben ik maximaal 30 euro per maand kwijt hoewel ik normaal vaak 2x per maand een btg-kaart van 20 euro kocht... Dus voor mij is het wel goedkoper. Hangt natuurlijk van je belgedrag af!
Oud 12-10-2002, 12:01
Yohst
Yohst is offline
Citaat:
Alex schreef:
Hmm was het maar zo'n feest. O2 is echt de allerslechtste provider imho. Veel uitval (Met de andere providers niet) , slecht bereik (zelf in Amsterdam) Zelf zijn mijn favorieten: Vodafone en als je wat minder kwijt wil zijn Ben (goedkoop, goede klantenservice en redelijk bereik.. zeker in de randstad)
ik ben 100% tevreden met mn o2 prepaid
Oud 12-10-2002, 14:03
Verwijderd
Ik bel nu 2˝ jaar met telfort/O2 en ik heb altijd bereik......de mensen die daar over zeuren, hebben zelf nog nooit O2 gehad, ik woon zelf in haarlem en in leeuwarden en als ik de rit tussen die twee steden maak over de afsluitdijk blijf ik bereik houden.....Bij een vriendin van mij thuis hier in haarlem, heeft vodaphone en ben geen bereik, O2 wel......gezeik altijd....koop eerst eens iets van O2 voordat je er over gaat oordelen er wasd trouwens laatst een vergelijking bij zown comsumentenprogramma en dan konden mensen bellen met klachten, de meeste klachten kwamen binnen over KPN en Vodaphone, gewoon omdat ze zo duur zijn en geen service kunnen verlenen.......Ik heb trouwens abbo 1 jarig O2, 180 belminuten, €25 per maand, 150 gratis smsjes per maand, 2 maanden lang geen belminuten betalen, wel aansluitkosten van €22,50 en telefoon kosten €69 extra (nokia 5210 ) en wat ik ook super vind bij O2 is dat je gelijk een gespecificeerde (ofsow) rekening krijgt...bij Vodaphone bijv. moet je die aanvragen...... Ik ben er happy mee
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 20:09
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
jellerd schreef:
Ik bel nu 2˝ jaar met telfort/O2 en ik heb altijd bereik......de mensen die daar over zeuren, hebben zelf nog nooit O2 gehad, ik woon zelf in haarlem en in leeuwarden en als ik de rit tussen die twee steden maak over de afsluitdijk blijf ik bereik houden.....Bij een vriendin van mij thuis hier in haarlem, heeft vodaphone en ben geen bereik, O2 wel......gezeik altijd....koop eerst eens iets van O2 voordat je er over gaat oordelen er wasd trouwens laatst een vergelijking bij zown comsumentenprogramma en dan konden mensen bellen met klachten, de meeste klachten kwamen binnen over KPN en Vodaphone, gewoon omdat ze zo duur zijn en geen service kunnen verlenen.......Ik heb trouwens abbo 1 jarig O2, 180 belminuten, ?25 per maand, 150 gratis smsjes per maand, 2 maanden lang geen belminuten betalen, wel aansluitkosten van ?22,50 en telefoon kosten ?69 extra (nokia 5210 ) en wat ik ook super vind bij O2 is dat je gelijk een gespecificeerde (ofsow) rekening krijgt...bij Vodaphone bijv. moet je die aanvragen...... Ik ben er happy mee
Das bijna hetzelfde als ik heb En ben er dus ook heel blij mee

KPN heeft btw wel een iets beter bereik meestal.
Oud 13-10-2002, 10:57
Miracle
Miracle is offline
Een poosje geleden was ik ookal naar dat soort dingen aan het zoeken en kwam ik dit tegen nokia goedkoop dan kun je dus op i-net goedkoop een foon kopen. ik vroeg me toen ook sterk af of daar een addertje onder het gras zat. naja iemand hier ervaring mee???
Het leek me wel handig, maar ik wel zeker weten dat ik hier wat aan heb...
Oud 13-10-2002, 11:45
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
waaromniet? schreef:
KPN heeft btw wel een iets beter bereik meestal.
KPN gebruikt een 900 MHz netwerk, terwijl O2 een 1800 MHz netwerk heeft.
KPN heeft groter bereik (door de lagere frequentie), maar minder goede geluidskwaliteit.
Oud 14-10-2002, 12:18
Razzle
Razzle is offline
Citaat:
dreen schreef:
Een poosje geleden was ik ookal naar dat soort dingen aan het zoeken en kwam ik dit tegen nokia goedkoop dan kun je dus op i-net goedkoop een foon kopen. ik vroeg me toen ook sterk af of daar een addertje onder het gras zat. naja iemand hier ervaring mee???
Het leek me wel handig, maar ik wel zeker weten dat ik hier wat aan heb...
Ik denk niet dat er een addertje onder het gras zit. Zo'n site heeft niet veel personeel in dienst. Hoeft niet perse een bedrijfspand te hebben. Zo kan het producten goedkoper aanbieden!
Oud 14-10-2002, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Alex schreef:
ik heb ook o2 en ik vind wel dat je overal goed bereik hebt, en dat uitvallen heb ik ook geen ervaring mee, dus ik denk dat t wel mee valt.

De meeste mensen die ik ken krijgen of hebben of denken eraan om o2 te te krijgen, omdat ze juist vinden dat de andere providers moelijk doet, behalve vodafone.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 14:46
KiMZz
KiMZz is offline
Weet je wat t is? Er zijn drie 'lagen' providers volgens mij: de onderste laag (met slechtste bereik enzo) bestaat uit Dutchtone en Ben, de bovenste (ook de duurste) uit KPN en Vodafone. O2 is gewoon een middenweg, niet duur en wel goed bereik...
Oud 15-10-2002, 16:33
Verwijderd
Hmm mijn vader heeft ook o2 en van het weekend kwamen we terug uit hamburg... zeker in de noordelijke provincies was het bereik echt bijna niks tot niks... met ben en vodafone hadden we dit probleem niet en zelfs toen we nog in duitseland zaten kon ik nog gewoon met het ben netwerk bellen (en dus niet met een roaming partner)
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 16:42
A* & cmncb
A* & cmncb is offline
vodafone is beter
Oud 15-10-2002, 17:13
Verwijderd
Ik zou het niet doen, ik las vandaag in de krant dat de vereniging van telecom-detailhandels executoriaal beslag heeft laten leggen op de banktegoeden van O2 wegens wanbetaling
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten