Geachte forummer,
het is sinds enige tijd al duidelijk dat niet iedereen even actief bezig is met dit forum.
Daarom stel ik voor om een grootschalige landelijke campagne te voeren om dit forum weer te brengen waar het thuis hoort, te weten aan de top!
Ik vraag jullie allen om nu meteen even te stemmen, wie tegen is steekt zijn hand op, en wie instemt doet niets...
Goed zo, ben blij dat iedereen er zo over denkt
Actielijst:
1) als iemand je vraagt hoe je heet, antwoord je met: forum.scholieren.com
2) als ze dat niet snappen, dan teken je dat even voor ze uit.
3) zie 1
4) gooi een raam in bij een groot bankgebouw, bel de politie en de tv (hart van nederland, peter r de vries, en breekijzer).
Trek je forum.scholieren.com t-shirt aan.
En als ze ter plaatse zijn, roep dan hard dat de politie je door die ruit heeft gegooid omdat ze het forum willen censureren.
Nieuwsgierig als die camera mensen zijn, zullen ze alle ins en outs van dit forum te weten willen komen.
Ten slotte voert de politie je af, en dat is waar peter R, en pieter storms komen kijken.
Die zorgen dat er veel publiciteit komt en mede daardoor word je snel weer vrijgelaten.
Al met al laat dit zien dat een beetje creativiteit voor grote publiciteit kan zorgen.
Het organisatorische talent van deze hele ondernemening zal met een opbeurende peptalk de gemoederen enthousiast houden.
Ik heb mijn taak gedaan, doen jullie die nu ook...?