Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
gewoon in een kringetje gaan zitten en dan om de beurt gaan tellen
de 1e zegt 1, de 2e zegt 2, de 3e 3 enzovoort.. en dan zo lang mogelijk door.. maaaaar, als je bij een getal bent met 7 erin (7,17,27 enz) of als het een veelvoud is van 7 (7,14,21 enz) dan moet je BLIEB of iets dergelijks zeggen. en dan kan je het natuurlijk nog moeilijker maken door met 3 erin of veelvoud van drie BLAAT te laten zeggen misschien een beetje moeilijk voor 6-jarigen wij gingen het een keertje doen met 3(BLAAT), 5(WOEJ) en 7(BLIEB) 1, 2, BLAAT, 4, WOEJ, BLAAT, BLIEB, 8, BLAAT, WOEJ, 11, BLAAT, BLAAT, 14, BLAAT, 16, BLIEB, BLAAT, 19, WOEJ, BLIEB/BLAAT, 22, BLAAT, 24, WOEJ, 26, BLIEB, 28, 29, BLAAT/WOEJ, BLAAT, BLAAT, BLAAT, BLAAT, BLAAT/WOEJ, BLAAT, BLAAT/BLIEP, BLAAT, BLAAT, WOEJ, 41... oh, ik ben er een beetje erg in op gegaan ![]() ![]() erg moeilijk soms, maar wel grappig |
![]() |
|
Dingen bij elkaar zoeken, zoals met LOCO, weet je nog, zo'n plaat waarin je vierkantjes met cijfers in moet leggen op de juiste plek en als je klaar bent klap je de plaat dich, draai je het om, klap je het open en zie je een figuur.
REIE
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
REIE
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||