Oud 09-01-2003, 18:38
22B
22B is offline
Ik zet ff met n vraagje. Een vriend van mij heeft een Brabus gekocht, een SEC 8.2 V12, en hij zoekt er nu informatie over.
Het is dus een 8,2 liter V12, met ongeveer 534pk, automaat. Hij zoekt onder andere acceleratie-tijden (denkt zelf 4,8 sec), top (heeft 310 op teller gehaald), koppel, compressie, boring, slag en ga zo maar door. Als iemand hier iets over weet, of een internetsite weet waar dit op staat, zouden wij super blij zijn!!!

Alvast bedankt voor de moeite!!!
Oud 09-01-2003, 20:16
Genesis
Genesis is offline
hm.. is het zo een??

die zijn best zeldzaam.....

Genesis
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 18:39
22B
22B is offline
Yep, that's the one. Weet jij er meer over?
Oud 12-01-2003, 19:02
Boogie
Boogie is offline
---> De Kantine
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 19:20
beuk
beuk is offline
hmmm een beetje motor is leuk, maar 8,2 liter
sta je volgens mij meer te tanken dan te rijden
Oud 12-01-2003, 19:27
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
beuk schreef:
hmmm een beetje motor is leuk, maar 8,2 liter
sta je volgens mij meer te tanken dan te rijden
De kofferbak bestaat wellicht voor een groot deel uit benzinetank
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 19:30
beuk
beuk is offline
Citaat:
Boogie schreef:
De kofferbak bestaat wellicht voor een groot deel uit benzinetank
neemt niet weg dat het ziek is
Oud 12-01-2003, 19:32
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
beuk schreef:
neemt niet weg dat het ziek is
das waar
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 19:45
22B
22B is offline
Hoezo ziek? Van die acceleratie word je wel ziek, je wordt met je kop tegen de hoofdsteun aangesmeten. Er zit een tank in van volgns mij 110 liter, maar dat weet k niet zeker... Hij gebruikt m meer als show-auto, hij heeft ook nog een Mercedes 190E 2.6, getuned tot 210 pk
Oud 12-01-2003, 20:00
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
ik vind die witte niet echt mooi
Oud 12-01-2003, 20:00
qghp
qghp is offline
Citaat:
Dr. Oetker schreef:
ik vind die witte niet echt mooi
Ik zou niet klagen als ie opeens bij ons op de oprit stond
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 20:12
Thomas
Thomas is offline
Leuke kar.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 20:49
Tom
Tom is offline
DAMNNNNNNN vet
als ie een keer in de buurt is ofzo?

wel erg gaaf zeg.. echt veel kan ik er niet over vertellen.. nodig hem eens uit op benzsport.com.. issie zekers te weten welkom, die weten er ook vast wel meer over te vertellen (wel raar dat ie zo'n dikke brabus koopt maar er weinig info over heeft verzameld.. zou dat zelf nooit zo doen, maarja).
Oud 13-01-2003, 18:00
22B
22B is offline
Citaat:
Tom schreef:
DAMNNNNNNN vet
als ie een keer in de buurt is ofzo?

wel erg gaaf zeg.. echt veel kan ik er niet over vertellen.. nodig hem eens uit op benzsport.com.. issie zekers te weten welkom, die weten er ook vast wel meer over te vertellen (wel raar dat ie zo'n dikke brabus koopt maar er weinig info over heeft verzameld.. zou dat zelf nooit zo doen, maarja).

Hij was op zoek naar een stevige auto, en hij kwam die tegen. Proefritje maken, en hij heeft m toen gekocht. Een btje weet hij er wel over (wat hier boven allemaal staat), maar niet alles, en dat zou hij dus wel graag willen weten...
Niemand die er iets meer over weet te vertellen?
Oud 14-01-2003, 00:02
TeiZ
TeiZ is offline
Citaat:
22B schreef:
Hij was op zoek naar een stevige auto, en hij kwam die tegen. Proefritje maken, en hij heeft m toen gekocht.
Wat versta je onder stevig? Dat ie uitgebouwd is en een beestachtige motor heeft? Aangezien hij al een mercedes heeft getuned snap ik het niet helemaal. Een brabus 8,2 liter v12 koop je toch niet zomaar eventjes? Dat zijn meer auto's voor liefhebbers, goedkoop zal ie waarschijnlijk niet zijn..

Wel zo'n typische pooier-bak, hehe STIJL (en tegelijkertijd oerlelijk, vreemd die tegenstelling-het ontzettend foute wat em ook weer siert )

Kost em hoogstwaarschijnlijk klauwen met geld voor onderhoud, het is een oud model en zal waarschijnlijk niet veel gebruikt zijn om de kids met een sukkelgangetje van 50 km/h naar school te brengen
Oud 14-01-2003, 09:03
22B
22B is offline
Citaat:
TeiZ schreef:
Wat versta je onder stevig? Dat ie uitgebouwd is en een beestachtige motor heeft? Aangezien hij al een mercedes heeft getuned snap ik het niet helemaal. Een brabus 8,2 liter v12 koop je toch niet zomaar eventjes? Dat zijn meer auto's voor liefhebbers, goedkoop zal ie waarschijnlijk niet zijn..

Wel zo'n typische pooier-bak, hehe STIJL (en tegelijkertijd oerlelijk, vreemd die tegenstelling-het ontzettend foute wat em ook weer siert )

Kost em hoogstwaarschijnlijk klauwen met geld voor onderhoud, het is een oud model en zal waarschijnlijk niet veel gebruikt zijn om de kids met een sukkelgangetje van 50 km/h naar school te brengen
Hij had eerst een oude Golf, en toen kwam hij deze tegen. Het kost hem ook behoorlijk wat geld ja, maarjah. Hij gebruikt m ook eignlijk alleen maar als show-auto. De auto is van iemand geweest die er ook zuinig op was, maar wel wist waar het gaspedaal zat, dus geen luie bak, maar ook geen afgetrapte. Onderhoud valt best mee, alleen benzine en banden kost veel. Duitse wagens gaan niet snel kapot he...
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten