Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() nouja...anyway: mooie actie!!
|
![]() |
vorige week reed ik ook met de trein en liep er iemand op het spoor nouja eigenlijk ernaast en leverdere dus geen direct gevaar op maar de machinst stopte de trein wel en smeet zijn deur open om tegen die man te vertellen dat hij maar eens heel snel van de rails afmoest, kosste mij wel een vertraging van 5min
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb ook wel eens gehad dat een stomdronken man meisjes lastig begon te vallen in de trein, dus er dicht opzitten, bijna met zijn gezicht tegen haar gezicht en dan praten. Hij was nog agressief ook, die werd bij de eerstvolgende halte afgeleverd aan de politie, way to go...
|
Haha ik vind t echt cool
![]() En ook goed eigenlijk, je hoort ook steeds vaker dat mensen een veel te grote bek hebben enzo... en ja dan kunnen die conducteurs niet zoveel doen. Maar nu stoppen ze gewoon even en gooien ze die persoon uit de trein ![]() Ja, opzich wel lullig, maar diegene leert er wel van ![]()
|
Ik vind dit een super actie!!! Die persoon zal de volgnde keer hopelijk wel n kaartje kopen. Om deze reden vind ik t echt niet erg om vertraging op te lopen hoor.
Kzag laatst nog dat de conducteur vol in zijn gezicht werd geslagen, omdat hij iemand om een kaartje vroeg, wat hij dus waarschijnlijk niet had. En die vent liep gwoon door naar de volgnde wagon. Toen we in Zwolle aankwamen, kwam de politie de trein in, om die gast op te pakken. Om eerlijk te zijn heb ik op de een of andere manier best wel wat respect voor die conducteurs, want ze lopen toch wel een behoorlijk risico op agressie tegen hun. Ik vind dat dit veel vaker moet gebeuren, en dat er ook echte straffen op moeten komen te staan. Maar goed. Ik vond t dus wel n geslaagde actie, dat die persoon eruit werd gezet. Niet betalen? Dan ook niet met de trein, dan maar lopen! /\\/\\zzlz
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
het grote autisme topic Verwijderd | 153 | 04-10-2010 06:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |