Advertentie | |
|
![]() |
|
een rol in ER lijkt me wel wat
![]() en anders: een film met viggo mortensen, julia roberts, goerge clooney, goran visjnic (ik geloof dat hij het is, Luca uit ER in elk geval), david boreanaz en james marsters [edit]Thrillertje of Komedie![/edit]
||
Citaat:
![]() je kan de armen en benen bewegen enzo, en ze hebben van die wapens en van die haken die je kan schieten (net als eerst bij action man enzo ![]() ![]() zou jij er eentje kopen? ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() bij elke actie figuur zit op de achterkant een streepjescode, als je van alle figuren een code bezit, maak je kans op een meet & greet met mij ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() maar dan is het denk ik al voldoende om dat te dreigen... ![]() dus als je alle poppetjes niet uit de winkel haalt (koopt) krijg je ook een meet & greet (want anders verdienen we er niets meer aan)
||
![]() |
Citaat:
![]() Je zult binennkort de dreigbrief wel ontvangen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben benieuwd wat de eisen allemaal zijn ![]()
||
Citaat:
Echt... ![]() Maar ik waarschuw je hoor! Linkie; http://forum.scholieren.com/showthre...0&pagenumber=2
||
Citaat:
dusk till dawn, en oceans eleven past beter ![]()
|
Met: Lauren Graham, Keiko Agena, Kelly Bishop, Edward Herrman, Melissa McCarthy, Sean Gunn, Milo Ventimiglia, Yanic Truesdale, Scott Patterson, Liz Torres, Liza Weil, Michael Winters en David Sutcliffe
Het moet dan een comedy worden, iets in de richting van Gilmore Girls. Ikzelf ga dan de rol van Rory wel op mij nemen, aangezien Alexis Bledel niet in bovenstaand lijstje voorkomt ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Wat voor verhaal zou jij graag willen lezen? [Inspiratietopic] flyaway | 3 | 29-08-2013 20:47 | |
De Kantine |
Met welke forummer wil jij... Verwijderd | 500 | 13-07-2007 11:51 | |
Psychologie |
Aan wie neem jij graag een voorbeeld? Nona | 21 | 18-06-2007 01:21 | |
De Kantine |
Wie zou je willen ontmoeten van scholieren WärteR | 3 | 09-11-2006 10:28 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
De Kantine |
het-stel-een-vraag-topic 2 Ketjing | 495 | 04-08-2003 14:04 |