Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Roddelen is heerlijk
![]() Niets leuker dan iemands verrichtingen te bespreken als die persoon er zelf niet bij is...ik zie ook niet in waarom dat niet zou mogen. Het lijkt mij niet meer dan normaal dat je over andere mensen praat terwijl ze er niet bij zijn. Anders zouden gesprekken wel erg eenzijdig worden, als je alleen maar mocht praten over zaken die op dát moment ook aanwezig zijn. Anders wordt het wanneer je negatieve dingen over iemand zegt terwijl die persoon er niet bij is om zich te verweren. Dat wordt al vrij dubieus, zeker wanneer die dingen niet op waarheid berusten. Dat is gewoon slap. |
![]() |
|
Iedereen roddelt wel denk ik, maar goed, ik vind eigenlijk wel dat er verschillende manieren van roddelen zijn.. Je kunt echt slecht spreken over iemand, maar je kunt het ook gewoon over iemand hebben vanwege een andere reden.. Dan roddel je wel over iemand, maar je bedoelt het niet kwaad..
Maar goed, mensen moeten nu eenmaal ergens over praten en over andere mensen raak je nooit echt uitgepraat denk ik.. ![]()
|
Hehe roddelen doet iedereen opzich denk ik toch wel..
maarja kwaad spreken is idd niet zo kewl. Ik vind het soms echt geweldig om ff lekker te roddelen over mensen die bijvoorbeeld nou al gaan trouwen terwijl ze net 6 maanden een stoplichtrelatie hebben enzo...hihi ![]() achja.. het is zo makkelijk om lekker even over mensen te gaan roddelen als je dingen weet en je verveeld enzo.. ![]()
|
![]() |
Ja, doe ik wel vaak. Denk dat haast iedereen t wel doet (expres of neit)
Ik zelf doe het vaak positief, soms beetje negatief, maar ik ga niet te ver. Niet mijn stijl ofzo ![]() Ik vind het ook niet leuk als iemand zo negatief over iemand gaat praten, als de persoon in kwestie er niet bij is. Vind ik ook wel lullig voor diegene dan... |
![]() |
|
Vind het maar nix.
![]()
|
Nou, wat vinden jullie van roddelen?
tis eigenlijk best fout Vind je het een leuk tijdverdrijf of vind je het lullig voor de persoon in kwestie? ik vind het nie echt lullig en ook geen leuk tijdverdrijf En roddel je ook wel eens over mensen die je eigenlijk heel graag mag (vrienden, familie, etc.)? ja soms, maar dan vooral als ze imo raar aan het doen zij ofzo Ik roddel soms best veel, maarja soms moet ik gewoon wat kwijt (ik praat nu niet goed, maar dat is m'n verklaring) of ik wil checken of iemand bij anderen zich ook zo gedraagd ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|