Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ja maar om iets te merken terwijl je erbuiten bent gelaten kan ook zonder oorlog
||
Citaat:
Om terug te komen op je eerste antwoord; je zou het bijvoorbeeld wél kunnen merken aan benzineprijzen. Als Saddam of Bush ervoor zorgt dat de oliewinning op een erg laag pitje (no pun intended) komt te staan, is de kans erg groot dat autorijders het merken aan de benzineprijzen, en je maakt mij niet wijs dat alle autorijders direct bij de oorlog betrokken zijn... |
![]() |
|
Niet veel, want Nederland zal toch niet actief gaan meedoen. Zou het wel verschrikkelijk vinden als er oorlog komt maja die Bush en Saddam zijn zo eigenwijs als wat, die doen toch gewoon waar ze zelf zin in hebben.
![]()
|
![]() |
it's the end of the world (as we know it)...alles zal tenonder gaan door de hoogmoed van de heer Bush en toedoen van Hussein...
Hoogmoed komt immers voor de val ![]()
||
Citaat:
mja ik weet niet of ik me er erg druk om moet maken dat het leven duurder wordt. Er zal voor mij dus echt helemaal niets veranderen. Van drukmaken krijg je hoge bloeddruk.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Verheerlijken van geweld en oorlog door intellectuelen AsianDF | 14 | 19-03-2006 13:40 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
nieuwe betoog [oorlog in irak] gemaakt :please nakijken halilo | 4 | 06-01-2006 14:14 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geprivatiseerde oorlog een gevaar of juist niet? Gatara | 35 | 02-09-2003 12:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Algemeen Oorlog / Vrede Topic Anne | 21 | 07-04-2003 09:32 | |
Als je TEGEN de oorlog bent, ben je VOOR Saddam MissCzechMeOut | 5 | 24-03-2003 15:42 | |
Oproep: 'Stop de lessen, stop de colleges, stop het werk,tegen de oorlog!' naturalibereco | 40 | 20-03-2003 23:19 |