Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
De jurk vind ik erg mooi, vooral de bovenkant en de mouwen. De onderkant is a-symmetrisch, dat zal misschien de bedoeling geweest zijn, maar ik vind het iets te a-symmetrisch. Ze lijkt idd wel iets te lang... De overgang van het stuk boven de armen naar het stuk onder de armen klopt ook niet helemaal, volgens mij...de lijnen zijn iets versprongen en er is een iets te groot kleurverschil... Haar handen kan ik niet goed zien...volgens mij is haar linkerhand groter/dikker dan de rechter, maar dat zie ik dus niet goed. (Veel commentaar = positief bij mij.
![]() |
![]() |
|
waaah gaaf!!
![]() even ontopic: ze lijkt me inderdaad iets te lang. haar armen lijken ook te kort. de punten van je vingers (bij gestrekte armen) komen normaal gezien halverwege je bovenbenen, maar als je haar armen gestrekt vorstelt komen ze nog lang niet bij de helft van het bovenbeen... als haar bovenbeen wel daar zit (wat best kan, dat kun je niet zo goed zien door de jurk) zijn haar onderbenen te lang... okay, genoeg commentaar ![]()
|
![]() |
De verhoudingen kloppen inderdaad niet helemaal, maar dat hoort nu eenmaal bij jouw elfen
![]() Ik vind de jurk erg mooi, alleen wat statisch. Het plooit niet en leeft zo niet echt. Het gezicht is op het origineel mooier, maar toch wat lang. Meestal maak je gezichtjes schattig door het stuk onder de ogen kleiner te maken dan het stuk erboven, misschien moet je dat eens uitproberen? Alleen krijg je dan misschien wel het probleem dat Arwen Arwen niet meer is. Die zwarte tekening was echt schrikken! Sjonge jonge. Lees ik heel geinteresseerd alle kritieken, komt me daar een monster! Hij is wel goed en heeft wat jouw tekeningen niet hebben Mar, een uitdrukking of hoe kun je dat het beste omschrijven. Dat gezichtje van jouw is wel wat kleiner getekend, dus dan zou je meer uitdrukking in de houding moeten verwerken. Maar dat heb je me al uitgelegd, bij Arwen hoort het zo, want het komt van een plaatje als ze afscheid neemt (toch?). Is er echt niet ergens een met vlinders spelende Arwen? Dat soort tekeningen vind ik leuker, omdat het leeft en een emotionele waarde heeft (dat is 'm! Dat is de omschrijving die ik zocht!). Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk ![]() |
![]() |
|
Ik vind 'm wel mooi. Vooral de bovenkant van de jurk, echt super!
Maar door o.a. de lengte van de armen, lijkt re rest van het lichaam wel errug lang! Ik heb echt het gevoel dat er aan de onderkant wel 2 cm ofzo vanaf mag... Maar dat gevoel heb ik eigenlijk altijd als ik tekeningen maak in de juiste verhoudingen... Daarom kloppen de verhoudingen ook nooit bij mij... En ScAvEnGeR> Toevallig op 't verkeerde knopje gedrukt?
|
Jullie hebben gelijk, de armen zijn ook iets te kort, (spanwijte is 15 cm) maar ze heeft ze ook een beetje scheef waardoor je de hele lengte van de armen niet goed kan zien. Dan zijn ze nog te kort. Ik heb dat al eerder oets aangepast in de tekening, maar verder als dit kan dat nu niet. Iig moet ik daar nu beter opletten.
En Arwyn, je hebt zo scheven verhoudingen, die kan je met trukjes een beetje bewerken dat het minder lijkt. (schaduwen ect, maar dat is wel erg moeilijk) Gewoon naar verhouding tekenen en dan went het ook wel. Bedankt voor het kommentaar ![]()
|
Het figuur is best ok op zich.. echter zou ik nog iéts van achtergrond/ondergrond aangeven. Al is het maar een subtiel aangebrachte lichte potloodwaas op de plek waar een grond zou zitten.
Hiermee berijk je o.a. dat je figuur naar voren komt, meer contrast dus, én, ook belangrijk.. dan zweeft je figuur niet in het 'niets'. Verder; ga zo door natuurlijk ![]()
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Wat heb jij aan je muur hangen? Verwijderd | 105 | 04-06-2005 10:35 | |
ARTistiek |
[GEZOCHT] Fantasy Art: Fairy's, Trees and Mermaids! juliettebinoche | 18 | 28-04-2003 14:09 |