![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
he ik weet dat het niet het beste advies is maar het helpt wel heel snel! het is ook ongezond maar je voelt je er in de eerste plaats lichter door en je hoort waarschijnlijk al na 2 of 3 dagen dat het effect heeft! en met iets anders zoals gewoon gezond eten kan het twee maanden duren voordat je je doel hebt bereikt!
|
![]() |
||
Citaat:
langer effect houden. Niemand kan de eetwijze lang volhouden zoals jij het daar zet.. (de meeste iig) Snel is niet altijd goed, krijg je (vaak) een jojo-effect van, ook als je naderhand 'gezond' blijft eten.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vind je het gek dat je je er lichter door voelt (en wat heb je daar aan? behalve dat je snel flauw zult vallen denk ik weinig)? Er zit dan niks in je lijf. Als je je doel op een gezonde manier bereikt, vind ik dat veel knapper, plus dat het beter is voor je lijf en ook voor je 'geest'. Verder is de kans dat het blijvend is dan een stuk groter. |
![]() |
||
Citaat:
nodig, na 2-3u heb je een (gezond) tussendoortje nodig..
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nee, dat moet niet kunnen, het is hardstikke ongezond. Als je mij niet gelooft bel de eerste de beste arts/dietiste/weet ik het wie en ze zullen je het zelfde vertellen. |
![]() |
|
![]() |
ik weet dat het ongezond is. Maar als je echt wanhopig bent dan is dit een aanrader en tussendoor kun je toch altijd een appel of banaan pakken!
het is doodsimpel: Tot het avondeten HEel veel water en als je wilt 2 stukken fruit. En het avondeten gewoon mee eten. Dan heb je water, groenten en fruit binnen. GEEN PROBLEEM DUS! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
NIET eten is nooit goed, je kunt beter je hele eetgewoonte aanpassen. Gaat wel wat langzamer, maar is veel gezonder en effectiever op de lange termijn. En tuurlijk val je eerder flauw als je niet goed eet... |
![]() |
|
Verwijderd
|
je hebt toch wel meer nodig dan water, groente en fruit? ik dacht dat er ook nog dingen waren als eiwitten en vetten, die je lichaam ook hard nodig had?
ennem, voordat ik de pil gebruikte viel ik al flauw als ik zes uur niets at, dus ik neem aan dat je niet per se 'helemaal vermagerd' hoeft te zijn ![]() |
![]() |
|
![]() |
ja sorry hoor maar dit doe ik wel ik ben gister begonnen ik eet nog wel tussendoor wat. Maar ik hoop dat het me morgen lukt de gehele dag veel water te drinken en alleen water en dan gewoon s'avonds eten en dit 2 weken vol te houden. ik ben niet dik ik weeg 52 kilo en ben 1.58 ik zie er normaal uit maar ik wil zo worden:
(ik weet niet of zo'n link mag maar kijk maar even)http://us.imdb.com/EGallery?source=g...ima,%20Adriana denken jullie dat dat met mijn wijze van dieten lukt? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Walgelijk vet van 40 gram boter en 1 croissantje in twee weken? Hoe kun je daar ooit meer vet van ontwikkelen dan 50 gram... wat je er zo weer af hebt?
hmm... misschien moet je eens naar de huisarts gaan? Want als jij denk dat dit een gezond eetpatroon is, en als je zó erg tegen een miniklein beetje vet bent, dan moet je misschien wel erg oppassen dat je geen eetstoornis ontwikkelt... |
![]() |
|
![]() |
sarah het klinkt gek maar misschien wil ik wel anorexia die meiden die het hebben zijn zooo mooi dun. Ik wou dat ik dat kon hebben alleen stop ik dan niet mijn vinger in mijn keel.
Maar ik denk niet dat ik het kan krijgen hoor helaas. Maar in ieder geval als je alleen water drinkt twee weken en fruit en groenten eet weet je hoe erg je dan vermagert? je wordt dan een lat en dat wil ik! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Een strak, goedgevormd lichaam kan je oa met sporten krijgen, met een gewicht van 52 kilo hoeft er volgens mij geen vet vanaf.
||
Citaat:
van binnen zijn ze vaak zooo'n grote puinhoop. (no offence tegen mensen met anorexia) Wees blij dat je het niet kan krijgen, probeer het ook niet. Eetstoornissen zijn niet leuk of fijn, het zijn kl*te 'ziektes'.
|
Verwijderd
|
Je kunt heel goed anorexia hebben en toch 100 kilo wegen hoor... anorexia is niet 'heel dun zijn', maar het is: een vertekend zelfbeeld hebben, vaak heel erg weinig zelfvertrouwen, grote angst om niet geaccepteerd te worden... en dat uiten door fanatiek af proberen te vallen
Als jij graag een vertekend zelfbeeld, heel erg weinig zelfvertrouwen, en grote angst om niet geaccepteerd te worden wil hebben - nouja, beetje vreemd, maar 't is jouw zaak - ik bemoei me er verder niet meer mee |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Trimgel Super afslankgel Angel_123 | 10 | 06-01-2007 18:43 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding en gezondheids topic # 52 Verwijderd | 500 | 16-05-2005 20:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding en gezondheids topic # 51 Daantje_0705 | 500 | 11-05-2005 18:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #50 Mara | 500 | 06-05-2005 21:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #49 Verwijderd | 498 | 03-05-2005 10:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #48 Mara | 500 | 30-04-2005 16:11 |