Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik kan ook nooit lang boos blijven, hoe erg het ook is wat iemand gedaan heeft. Ik denk dat het helemaal niet zo erg is, want het betekent juist dat je je gevoelens op dat moment wel goed kan tonen, en ze zo sneller verwerkt.
Als je graag het huis uit wil, dan hoeft dat toch niet te zijn omdat je boos bent? Als je heel graag onafhankelijk wilt zijn of je hebt helemaal geen zin meer om thuis te wonen, dan is het heel acceptabel om gewoon op jezelf te gaan wonen. Sterker nog: een beetje hulp van je ouders en familie kan je dan altijd wel gebruiken. En uiteneidelijk ga je toch het huis uit, en dan liever zonder ruzie zou ik zeggen. x
|
Dat ois bij mij dan ook weer heel raar: ik krop juist Wel heel erg op, dus als die woede dan 'weg is' dan issie toch eigenlijk ook weer niet weg........(dit is echt verwarrend geschreven....
![]() Ik denk dat het ook zo is dat als na een ruzie ofzo die woede dan weer 'weg' is, en er later (aantal dagen, weken anything) weer een ruzie is, dan komt al die woede weer terug..... En over dat uit huis gaan: Als we hele erge ruzie hebben wil ik het liefst meteen weg, een plek voor mezelf hebben (Echt van mezelf). En als ik dus daarna niet meer extreem kwaad ben dan denk ik dus van: ach zo erg is het niet, en af en toe is het best gezellig en het zal nu wel weer goed gaan, waardoor ik die plannen dus niet doorzet. Dus als ik boos ben of er is net iets heel vervelends thuis gebeurd, besef ik pas de klote situatie thuis, als ik weer 'afgekoeld' ben niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Heb je dan ook niet dat je achteraf vindt dat je je hebt aangesteld?
In dat geval heb ik nl. hetzelfde, maar het weerhoudt me niet van grote beslissingen maken zoals het huis uit gaan.
|
ja, ik heb achteraf altijd zoiets van: nah zo erg was het toch niet (terwijl bijv. mn broertje me in elkaar gemept heeft), en dan ga ik er nog meer over nadenken en over wat mn moeder er dan over zegt (' het komt door je eigen arrogantie etc') en dan kom ik uiteindelijk tot de conclusie dat het allemaal (of iig het grootste gedeelte) mijn eigen schuld is, dat ik een vervelend karakter heb en dat ik niet sociaal ben.
That really sucks
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() anyways succes met jullie eigen problemen! ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De Overhand Ieke | 0 | 07-12-2003 18:43 |