Oud 05-05-2003, 21:29
-Meisje-
-Meisje- is offline
... geven jullie 'je bloot' in een relatie?

En dan heb k t vooral over wat je verteld of niet. Vertel je het als er een leuke jongen in je klas zit maar waar je verder natuurlijk niks voor voelt? Ook als je vriend heel jaloers en onzeker is...?

Geven jullie je paswoord van je mail aan je vriend zodat ie kan controleren dat je wel te vetrouwen bent of dat er niks mis is? Of vind je je mail gewoon persoonlijk en heeft ie er geen zaken mee (er staat niks verkeerd in)

Enzovoort...

Kben benieuwd...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-05-2003, 21:38
Verwijderd
Ik heb geen zin om m'n hele leven te lopen liegen of me m'n hele leven aan te lopen passen ed...ik woon samen met hem in één huis (gelukkig) en het is niet voor niks hij die de persoon is waarmee ik samen woon en oud wil worden ed, dus ben ik vrij open. Als dat niet had gekunt, dan had hij mijn vriend niet geweest en gebleven, ik wil dat zo iets kan in een relatie, anders zou ik het niet vol kunnen houden, denk ik.

Tuurlijk vertel ik niet alles, maar als ie ergens naar vraagt oid of ik wil iets vertellen dan ga ik niet lopen liegen of het ontlopen oid (over het algemeen dan ). Hij mag het pasword van mijn mail best hebben, sterker nog, hij heeft het. Net als mijn meeste andere pasworden. Daar vertrouw ik hem wel in, hij gaat toch niet stiekem mijn mail zitten lezen oid.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 21:46
Verwijderd
Ik vertel wel vrij veel tegen mijn vriend. Hij mag best weten wie ik leuke jongens vindt. Wel vertel ik hem er dan gelijk bij dat ze totaal niet aan hem tippen; dat hij op een verlaten nr 1 staat .

Hij weet ook mij paswoord van mij email; maar dat is gewoon een keer toevallig gebeurt. Ik weet ook zijn paswoord. Verder doen we er niks mee; ik ga toch niet in zijn mail zitten om hem te controleren ofzo .

Nou ja hij mag alles weten hoor! En we praten ook wel over alles eigenlijk; over wanneer hij zich rukt bijvoorbeeld ...

Dus ja eigenlijk geven we ons best wel bloot; maar hoort dat ook niet een beetje in een goede relatie?!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 21:50
DEChengst
DEChengst is offline
Helemaal niet. Ik ben gesloten als een zwaar beveiligde kluis.
Oud 05-05-2003, 22:01
Qimm
Qimm is offline
Ik vertel wat hij wil weten... In principe dan... als ik vind dat het hem niet echt wat aan gaat of niet echt wat met ons te maken heeft zeg ik het niet.
Oud 05-05-2003, 22:24
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Qimm schreef op 05-05-2003 @ 23:01:
Ik vertel wat hij wil weten... In principe dan... als ik vind dat het hem niet echt wat aan gaat of niet echt wat met ons te maken heeft zeg ik het niet.
Geldt voor mij ook...

Paswoorden en zo vink nergens op slaan, ze hoeft niet in mijn mail te zitten als het haar aangaat dan hoort ze t wel....
Oud 05-05-2003, 22:26
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Sithan schreef op 05-05-2003 @ 22:24:
Geldt voor mij ook...

Paswoorden en zo vink nergens op slaan, ze hoeft niet in mijn mail te zitten als het haar aangaat dan hoort ze t wel....
Precies
Oud 05-05-2003, 22:52
Verwijderd
Als ik iemand mooi vind zeg ik het wel tegen 'm..
Hij zegt dat ook tegen mij.

Maar password geven en dingen in de richting vind ik onzin. Ik heb recht op privacy.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 01:48
Verwijderd
Ik ben gesloten, klein kluisje maar als je eenmaal de code hebt...
Niemand krijgt mijn password, tenminste ik strooi pinpasnummers en al die troep niet zomaar rond, dus iemand moet echt bewijzen te verttrouwen te zijn voor mij voordat ik d'r echt voor ga.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 02:56
Verwijderd
Ik vind dat je over alles hoort te kunnen praten, maar dat zegt niet dat dat ook moet. Als 'ie iets vraagt dan geef ik gewoon eerlijk antwoord, maar mooi niet dat ik even uit mezelf heel mijn leven uit de doeken ga doen. Privacy moet je ook kunnen hebben.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 07:42
Verwijderd
Ze weet zo'n beetje alles van me, inclusief wachtwoorden van mail, MSN en forum. Als ik mensen tegenkom, vertel ik dit haar gewoon.

Het enige dat ik afscherm zijn de wachtwoorden van mijn school en werk, maar dat is ook wel logisch vind ik.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 08:22
Soezen
Soezen is offline
Hij heeft al mijn wachtwoorden enzo...ik vertrouw mijn vriend erop dat ie geen rarae dingen gaat doen..En als ie wel een keer mijn mail controleert..nouja..heb niks te verbergen..
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 10:46
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Sjoe schreef op 06-05-2003 @ 09:22:
Hij heeft al mijn wachtwoorden enzo...ik vertrouw mijn vriend erop dat ie geen rarae dingen gaat doen..En als ie wel een keer mijn mail controleert..nouja..heb niks te verbergen..
Het woord controleren is in mijn vocabulaire mbt relaties gedelete...dat vink zulke onzin, dat iemand die neiging daartoe heeft, rot dan maar lekker op of zo denk ik dan
Oud 06-05-2003, 10:57
Verwijderd
nee, mijn vriend, als ik die zou hebben, hoeft mij pasword van me mail of msn ofzo niet te hebben, ik heb wel degelijk mijn recht op privacy en in mn mail zitten veel persoonlijke dingen die ik met andere vrienden bespreek, waar hij niets mee te maken heeft.. ik zou het wel zeggen als ik gewoon een leuke jongen in de klas had zitten, maar waar ik niets voor voel, waarom niet.. ik bedoel, je weet zeker dat hij ook heus wel naar andere meiden zal kijken hoor..
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 11:42
Verwijderd
Ik vertel eigenlijk wel alles aan hem, maar mijn wachtwoord geven van mn mail ofzo dat doe ik niet.
dat doe ik bij niemand. Niemand weet mijn wachtwoord en hij ook niet. Ik hoef die van hem ook niet te weten.. waarom zou ik? Ik vertrouw hem volledig, dus waarom zou ik dan zn wachtwoord willen weten?

Soms denk ik er wel ns over na om hem mijn wachtwoord te geven. Voor het geval er iets met me gebeurd.. dat ik plotseling dood ga ofzo.. dan kan hij onze mailtjes lezen en mensen laten weten dat ik er niet meer ben ofzo..
maar tot nu toe heb ik nog niet besloten het te doen.

wel weet hij het wachtwoord van mijn smsgedoe op hi.nl... ik zeg altijd tegen m van: daar kan je gewoon smsen met mijn tegoed hor.. maakt me niet uit, maar hij wil het gewoon uit principe niet doen.. echt lief..
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 11:44
hopefully
hopefully is offline
op zich ben ik wel heel erg open.. maar als ik de enige zou zijn die zich alles verteld.. dan denk ik niet dat ik dat lang vol zou kunnen houden, tis wel a two-way street...
maar een wachtwoord geven dat vind ik ook nergens op slaan, als hij me zou vertrouwen dan heeft hij dat niet nodig, want als die controle nodig zou zijn, dan denk ik niet dat t een gezonde relatie zou zijn...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 11:49
Evolution
Evolution is offline
wij hebben een hele open relatie, zeggen alles tegen elkaar, en kunnen gelukkig overal over praten
als 1 van ons vragen heeft, vragen we dat ook gewoon, en krijgt de ander er ook eerlijk antwoord op terug, dat is heel normaal bij ons eigenlijk. passwords enzow weten we ook van elkaar, maar dat is eigenlijk bij toeval gebeurt, we doen er verder nix mee majah, het is wel handig als ik geen zin heb om mijn mail te checken, dan laat ik het hem ff doen

Laatst gewijzigd op 06-05-2003 om 11:55.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 11:50
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
hij denkt dat ik veel vertel. maar hij weet niet dat er nog zoveel meer is wat ik hem niet vertel. achjah, wat niet weet, wat niet deert. we hebben nog niet zo lang iets, dus ik heb nog geen zin om em te vervelen met elke gedachte die in me opkomt en alles wat ik meemaak of meegemaakt heb.

en ik zou em nooit het paswoord van mn mail geven. het is niet zo dat daar ook veel interessants te vinden is, maar ik vind gewoon dat het zijn zaak niet is. en als er al zo weinig vertrouwen is dat ie mn mail wil lezen mag ie van mij meteen zn spullen pakken en weggaan.

en ik zeg het tegen hem als we bijvoorbeeld ergens zitten en er komt iemand voorbij die ik knap vind of er leuk uit vind zien. dat doet hij ook. we weten allebei dat we toch niets met iemand anders zouden doen zolang we elkaar hebben. ik vind het juist leuk om onze smaak te vergelijken enzo.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 11:54
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik vertel alles aan mn vriend en kan ook alles vertellen..
Mijn password heeft ie van mn msn en alle andere dingen en zou het niet erg vinden als hij het zou lezen..
ehm smsjes ofzow mag ie van me ook lezen etc etc
Oud 06-05-2003, 11:57
Verwijderd
Pasword van mail ed is juist handig, als ik ergens ben waar ik geen mail heb en iemand heeft me gemaild ofzo, dan kan hij kijken en zeggen wie er gemaild heeft en eventueel wat er in staat (wel zo handig bij afspraken ed ). En me 'controleren' doet ie toch niet. Ik heb ook zijn pasword van zijn mail ed, ik ga hem ook niet controleren.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 12:14
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik weet dat mijn vriend er niet goed tegen kan als ik het heb over jongens die hij niet kent, dus als ik het daar over heb, benadruk ik altijd dat ik er verder niks mee bedoel, enzo.
Hij heeft geen passwords van mij, ik ook niet van hem; hoeft van mij ook niet: hij hoeft niet alles te kunnen lezen wat ik stuur of toegestuurd krijg...
Alles wat ik wil weten van hem vraag ik wel, en als hij iets vraagt, zal ik er ook gewoon op antwoorden...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 12:22
SounD
SounD is offline
Ik ben heel open..
ook gewone vrienden weten bijna alles van me of zouden het mogen weten.
Passwords en pincodes krijgt niemand te weten.
Oud 06-05-2003, 12:26
Thomas
Thomas is offline
Ik ben onzettend open. Mocht het ooit een teleurstelling worden dan heb ik het er dat wel voor over. Ik vertrouw in de mens en zeker in mijn vriendin. Er is niets wat ik niet tegen haar zeg.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef op 06-05-2003 @ 11:46:
Het woord controleren is in mijn vocabulaire mbt relaties gedelete...dat vink zulke onzin, dat iemand die neiging daartoe heeft, rot dan maar lekker op of zo denk ik dan
als degene me niet vertrouwd, had die met mij geen relatie moeten beginnen. zo.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 13:37
Loezzel
Loezzel is offline
Ik vertel alles aan mn vriend, maar paswoord en pin enzo gaat me wel errug ver. Mijn vriend moet me maar vertrouwen en ik wil graag ook nog een leven houden naast mn vriend. Je weet immers maar nooit... niet dat ik daar van uit ga, maar goed.
Ik vind het wel belangrijk dat je vertelt waar je mee bezig bent en welke gevoelens zich allemaal in jezelf afspelen. Alleen door goed met elkaar te praten, leer je elkaar kennen en weet je wat er in de ander omgaat...
Ik ga heel veel met mn ex om en dat weet mn vriend ook. Gelukkig vertrouwt hij me en kan ik omgaan met de mensen die ik leuk vind...
Oud 06-05-2003, 13:54
miro
miro is offline
Ik ben van mezelf niet zo open. Tegen mn vriend juist wel. Ik vertel hem echt alles, hij weet alles van mij. Dus ook mn wachtwoord van hotmail enz. Ik ga dr trouwens niet vanuit dat het een teleurstelling wordt, dan kun je alles wel voor je gaan houden.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 16:20
never mind
never mind is offline
mijn kan het niks schelen ik heb niks te verbergen...hij mag mijn password en meel checken alssie dat wil mara dat doet hij tch niet, hij vertrouwt mij wel...

Hij is wat precieser... hij vind het niet geweldig dat ik zijn password weet, wil ook niet dat ik weet hoeveel er op zijn rekening staat enz.... maarja ik ga toch niet in zijn meel kijken en dat weet hij ook wel... Tiz gewoon zijn karakter... volgens mij heeft niemand ooit zoveel van hem geweten moet wenne. Kvind et niet erg

in persoonlijke kwesties vertellen we elkaar wel álles.. gevoelens enzo dat is wel fijn
Oud 06-05-2003, 17:38
DEChengst
DEChengst is offline
Mijn wachtwoorden weggeven is wel het allerlaatste wat ik zou doen. Wachtwoorden zijn mijn inziens strik vertrouwelijk.
Oud 06-05-2003, 17:50
never mind
never mind is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 06-05-2003 @ 18:38:
Mijn wachtwoorden weggeven is wel het allerlaatste wat ik zou doen. Wachtwoorden zijn mijn inziens strik vertrouwelijk.
mij maakt et nie veel uit, ik vertrouw hem 100%, hij doet er niks mee
Oud 06-05-2003, 17:54
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 06-05-2003 @ 12:57:
Pasword van mail ed is juist handig, als ik ergens ben waar ik geen mail heb en iemand heeft me gemaild ofzo, dan kan hij kijken en zeggen wie er gemaild heeft en eventueel wat er in staat (wel zo handig bij afspraken ed ).
Nou leuk hoor voor degene die misschien in een depressieve bui een mailtje stuurt met de bedoeling dat ie alleen door jou gelezen wordt...

Het gaat er niet om of jij m vertrouwt, het gaat erom of anderen wel willen dat die mail door hem gelezen wordt...daar zou ik eerder rekening mee houden...

Laatst gewijzigd op 06-05-2003 om 17:56.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 17:55
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
never mind schreef op 06-05-2003 @ 18:50:
Wat is dan het nut van hem m t geven
Oud 06-05-2003, 18:05
never mind
never mind is offline
Citaat:
Sithan schreef op 06-05-2003 @ 18:55:
als ik te lui ben om men msn op te starten en hij het even voor me moet doen komt vaak genoeg voor, verder geen reden eigenlijk... Meer mensen weten mijn wachtwoord wel... ik doe daar niet zo hypocriet over... Niemand die et weet vertelt et door... En anders gaan ze et juist proberen te kraken kan je et maar beter vertellen
Oud 06-05-2003, 18:05
never mind
never mind is offline
Citaat:
Sithan schreef op 06-05-2003 @ 18:55:
als ik te lui ben om men msn op te starten en hij het even voor me moet doen komt vaak genoeg voor, verder geen reden eigenlijk... Meer mensen weten mijn wachtwoord wel... ik doe daar niet zo hypocriet over... Niemand die et weet vertelt et door... En anders gaan ze et juist proberen te kraken kan je et maar beter vertellen
Oud 06-05-2003, 18:11
Phileine
Phileine is offline
Ik vertel hem wat me bezighoud. Kleine dingen. Grote dingen. Vrolijke en minder vrolijke dingen. Zo gaan wij met elkaar om.

We praten ook over wat we in het verleden deden. In het begin was dat moeilijk, maar nu doen we dat omdat het ons heel dicht bij elkaar brengt.

En sommige van zijn wachtwoorden weet ik wel, maar ik doe er niks mee. En die van zijn e-mail adres die hij altijd gebruikt wil ik niet weten. Waarom zou ik? Dat is een stukje van hem, waar ik hem volledig in vertrouw.

En juist door niet te dicht op elkaar te staan delen we heel veel.
Oud 06-05-2003, 18:39
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
never mind schreef op 06-05-2003 @ 18:50:
Ik vertrouw niemand 100%. Zeker niet als het de veiligheid van mijn computersystemen betreft.
Oud 06-05-2003, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef op 06-05-2003 @ 18:54:
Nou leuk hoor voor degene die misschien in een depressieve bui een mailtje stuurt met de bedoeling dat ie alleen door jou gelezen wordt...

Het gaat er niet om of jij m vertrouwt, het gaat erom of anderen wel willen dat die mail door hem gelezen wordt...daar zou ik eerder rekening mee houden...
U moet beter leren lezen: 'en eventueel wat er in staat'. En denk jij dat ik hem dat soort mailtjes laat lezen? Eén keer gebeurd, in overleg met de persoon die dat mailtje stuurde. Het gebeurd vrijwel alleen bij mailtjes waarvan ik al weet wat er in staat, om bv. te weten hoe laat ik ergens moet zijn. Anders zegt hij 'Pietje' heeft gemaild en dan kijk ik zelf als ik thuis ben wel weer wat er in staat. Misschien dus pas oordelen als je de situatie kent? 't is maar een tip.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 18:42
Verwijderd
het liefst zo min mogelijk
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 18:48
Piccola
Piccola is offline
Ik vertel mijn vriend vrij veel. Ik ben redelijk eerlijk enzo. We vertellen belangrijke en onzin dingen. En wij praten ook veel over het verleden en de toekomst. Hij is eigenlijk 1 van de zeer weinige bij wie ik me bloot durf te geven.

Maar m'n password van hotmail ofzo zal ik nooit aan iemand geven hoor!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 23:06
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 06-05-2003 @ 19:42:
U moet beter leren lezen: 'en eventueel wat er in staat'. En denk jij dat ik hem dat soort mailtjes laat lezen? Eén keer gebeurd, in overleg met de persoon die dat mailtje stuurde. Het gebeurd vrijwel alleen bij mailtjes waarvan ik al weet wat er in staat, om bv. te weten hoe laat ik ergens moet zijn. Anders zegt hij 'Pietje' heeft gemaild en dan kijk ik zelf als ik thuis ben wel weer wat er in staat. Misschien dus pas oordelen als je de situatie kent? 't is maar een tip.
Dus ik mag mijn oordeel pas geven als ik de situatie ken? Nou dan kan je bij voorbaat al tig mensen bij een vreemdgaantopic wegstrepen omdat ze oordelen terwijl ze de situatie niet kennen...t zal wel...

Dat van mij was alleen maar een als -dan stelling die nota bene aangeeft waarom ík het niet zou doen...het heeft niks met jou te maken, ik geef alleen tegenargumenten...t is maar ff een verduidelijking...

Laatst gewijzigd op 06-05-2003 om 23:08.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten