Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat is heel erg wederzeids... dude, wat zou 't kosten om een dikke tekening van jou op mijn muur/deur/whatever te hebben? lijkt me brute shit namelijk... echt wreed!
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
|
![]() |
|
enorm gaaf
...geweldig gewoon kleine mindere details zijn: *het rode schipje/vliegtuigje....ik denk dat je dat ook beter als silhouette kan houden...gewoon simpel zwart *onderste van rechtsegebouw zouk gewoon faden ipv rechte lijn houden (tussen kleurverschil) maar voor de rest ![]() ga zo door |
![]() |
|
![]() |
Is mooi afgewerkt, ook mooi met zwarte contourlijnen maar veel te druk. Je zou van het totale beeld twee beelden kunnen maken of zelfs drie. Het komt nogal zwaar over ook qua kleur. Soberheid en enkele beelden op zich kunnen veel meer van sfeer hebben dan een beeld met alles erin gepropt.
|
![]() |
|
Thnx guys! dunno what to say... thnx!
Utopia: thnx voor de tips.. ben met je eens dat 't een andere sfeer krijgt door alles apart te doen, maar das niet mijn bedoeling, 't is geen plaat die je in een oogopslag moet snappen... 't was een fantasytekening, ik heb er dus niet 1 emotie in gegooit maar meerdere... mja, dan word 't wel druk, maar dat was de bedoeling ghehe. S: das geen schaduw is gewoon meer een schim in de verte van een ninja dude, zulke dingen hoor je niet uit te werken maar zwart te laten ![]()
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
|
![]() |
|
Nah, als ik zou beginnen zou ik mooi naar Image gaan ofzo... maar ik zal hier waarscheinlijk nooit werk in vinden hoe erg ik 't ook wil
![]() aan de andere kant benk pas 17 (vrijdag 18 ![]() ![]() iig glad you guys are digging it! ![]()
|
![]() |
|
ik zit ook te twijfelen om 't leger van kleur te changen.. die jumping dude laat ik lekker zo.. maar welke kleur moet 't leger krijgen? d'r moet ook niet teveel rood in komen..
|
![]() |
|
Wow, echt een van de indrukwekkenste dingen die ik ooit heb gezien hier
![]() edit: Maak je geen zorgen over de kleuren, daar zullen blijven meningsverschillen over bestaan...Ikzelf vin het echt heel mooi ingekleurd
Laatst gewijzigd op 17-04-2003 om 17:31. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|