Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Misschien denkt hij dat je hem al vergeten bent.. Bel hem anders een keertje en vraag of hij jou al is vergeten.. Zo niet, spreek nog een keer wat af.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als hij niks meer van zich laat horen, kan je oF jij zelf wat van je laten horen, maar kans is dan dat ie niks trug stuurt, of hem uit je hoofd zetten.. ik heb ongeveer zelfde probleem als jou...ik heb et ook met een vriend van me gehad, als ik bij hem was dan zoenden we enzo, waren er anderen bij gebeurde er niks. nu ben/was ik dus verliefd op hem geworden wat hij niet weet, er is al een maand niks gebeurt en in die tijdb en ik dus verliefd geworden. ik hor bijna niks meer van hem, eerst belde hij me ongeveer elke dag, nu bijna nooit meer ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik ben iemand die me snel erg kan hechten aan iemand, en hem dan moeilijk loslaat.. daar kan ik lang mee zitten, jammer genoeg.. alhoewel, hij me vorige week zei 'vroeg of laat wordt de waarheid beloont...' ![]()
|
![]() |
Ik heb net een berichtje van hem gekregen, ik maak binnenkort wel s tijd vrij om naar je toe te komen, maar ik kan niet beloven dat het deze week zal zijn...
niet dus.. want ik krijg wekelijk zulke berichtjes van hem, stel dat ik hem zou smeken te komen, dan zou hij afkomen.. uit zichzelf niet.. nee niet alleen omdat hij dan niet verliefd zou zijn.. wanneer mensen in zn buurt hem nodig hebben om een werkje op te knappen knikt hij en knikt hij.. is heeft het altijd te druk... en net als ik dan zo'n berichtje krijg denk ik 1) hoop* 2) t zal er wel weer niet van komen 3) in godsnaam weet wat je voelt en denkt
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #104 rare kwast | 498 | 08-08-2007 10:23 | |
Liefde & Relatie |
Na 3 jaar verliefd op een ander Gummetje | 57 | 19-10-2006 11:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Verloren I C U | 6 | 05-06-2005 18:21 | |
Liefde & Relatie |
onmacht Charlottetje | 23 | 14-04-2004 00:00 | |
Liefde & Relatie |
Jouw gevoelens bij je (liefdes)relatie(s) Verwijderd | 39 | 21-07-2003 12:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Niets voorjou..(reageer aub!!) doe ik ook bij jullie!! Liever anoniem | 2 | 12-12-2001 21:44 |