Oud 08-04-2003, 08:15
BELLEKE
BELLEKE is offline
Had/heb n goei vriend, als we bij elkaar waren voelden we ons wel aangetrokken tot elkaar en van t een kwam t ander... van een knuffel een kusje en van een kusje een kusje meer.. tot het uiterste zijn we niet gegaan, maar plots werd ik bang, ik wist niet of hij het wel een relatie noemde of hij van me 'hield' en daar wilde ik zekerheid in want... voor mij kan het niet zonder gevoelens.. hij is iets ouder dan mij heeft al heel wat meegemaakt en we kenden elkaar nog niet zolang dus hij zei dat hij de kriebels voelde, dat hij me dolgraag ziet maar dat hij voorlopig nog niet van een vaste relatie kon spreken.. dat moest hij voor zichzelf uitmaken en daar had hij meer tijd voor nodig dan drie weken.. Hij heeft een toekomstbeeld en een 'vaste relatie' is groots voor hem.. hij wist wat ik voelde en zei me ook dat hij me op geen enkel ogenblik wilde kwetsen en dus begreep dat als we bij elkaar waren ik soms iets afstand nam.. maar telkens als hij er niet was stuurde hij berichtjes.. ik mis je.. ik denk aan je... ik wil effe bij je zijn, je betekent veel voor me... en ik werd zotter, de volgende week kwam hij weer (hij woont een heel eind van me) en... toen we plots aan het kussen waren en ik iets meer open kwam, (ik ben een wat geslotener persoon) zei hij me plots... jij weet wat je voor me voelt maar ik ben niet verliefd é... ook al had hij reeds gezegd dat hij t onzettend druk had en wel aan me dacht maar voor zichzelf moest uitmaken op welke manier, het kwam als een shock aan 1) ik had t nog niet verwacht 2) zeker niet op dat moment, dat ik mezelf iets meer wilde geven 3)hoe wist hij het plots zo overtuigd, zeker..

de volgende dag zei hij dat hij voelde dat ik intiemer wilde zijn en ... hij wilde de knoop doorhakken om me niet te laat te moeten kwetsen, 'zn verstand had echter overmacht en zn hart was de kluts kwijt'... hij was er niet goed van en 'kon niet slapen' door wat hij me had gezegd...

IK voel me bedrogen en toch was hij eerlijk??????
Oud 08-04-2003, 10:06
Tactic
Tactic is offline
Hij is dus stiekem wel gek op je, maar zijn verstand zegt 'nee'...

Laat hem eens rustig nadenken en push hem niet teveel...

Ik heb hetzelfde gehad met mijn vriendin... Die was de kluts ook een beetje kwijt, omdat ze niet wist wat ze moest. Ze had net een korte relatie achter de rug die turbulent was en toen kwam ik op de proppen. Komt wel goed!

Rustig aan!

My 2 cents.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 10:30
liefkindje
liefkindje is offline
Als hij echt gek op je is komt het vanzelf weer goed!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 10:36
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
liefkindje schreef op 08-04-2003 @ 11:30:
Als hij echt gek op je is komt het vanzelf weer goed!
dat weet k maar.. t feit is dat hij zeven op zeven werkt.. hij laat de laatste tijd heeeeel weinig weten, ene moment voel ik me rotslecht de andere moment weer beter, de ene moment zegt hij dat ik me erbij neer moet leggen (dat zijn niet zijn woorden), de andere moment.. spreekt hij over (misschien zonder bijbedoeling maar het doet me wel wat) mn meisje, of.. verlang om s een dagje weg te gaan met je, de andere dag, zegt hij dat hij me de waarheid moest zeggen, ..

in het begin liet ik af en toe iets weten, hij ook.. maar de laatste vijf dagen liet ik hem niets meer weten om te kijken, of hij me wel iets stuurt, maar dat doet hij niet..
Oud 08-04-2003, 10:39
liefkindje
liefkindje is offline
Citaat:
BELLEKE schreef op 08-04-2003 @ 11:36:
dat weet k maar.. t feit is dat hij zeven op zeven werkt.. hij laat de laatste tijd heeeeel weinig weten, ene moment voel ik me rotslecht de andere moment weer beter, de ene moment zegt hij dat ik me erbij neer moet leggen (dat zijn niet zijn woorden), de andere moment.. spreekt hij over (misschien zonder bijbedoeling maar het doet me wel wat) mn meisje, of.. verlang om s een dagje weg te gaan met je, de andere dag, zegt hij dat hij me de waarheid moest zeggen, ..

in het begin liet ik af en toe iets weten, hij ook.. maar de laatste vijf dagen liet ik hem niets meer weten om te kijken, of hij me wel iets stuurt, maar dat doet hij niet..
Misschien durft hij nu ook wel niks te sturen..
Misschien denkt hij dat je hem al vergeten bent..
Bel hem anders een keertje en vraag of hij jou al is vergeten..
Zo niet, spreek nog een keer wat af..
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 11:42
mariekegirl
mariekegirl is offline
Citaat:
BELLEKE schreef op 08-04-2003 @ 11:36:

als hij niks meer van zich laat horen, kan je oF jij zelf wat van je laten horen, maar kans is dan dat ie niks trug stuurt, of hem uit je hoofd zetten..
ik heb ongeveer zelfde probleem als jou...ik heb et ook met een vriend van me gehad, als ik bij hem was dan zoenden we enzo, waren er anderen bij gebeurde er niks.
nu ben/was ik dus verliefd op hem geworden wat hij niet weet,
er is al een maand niks gebeurt en in die tijdb en ik dus verliefd geworden.
ik hor bijna niks meer van hem, eerst belde hij me ongeveer elke dag, nu bijna nooit meer. ik ben hem nu beetje uit me hoofd aan et zetten, wat al aardig lukt. sterkte ermee, en laat je niet gek maken!!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 19:16
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
mariekegirl schreef op 08-04-2003 @ 12:42:
als hij niks meer van zich laat horen, kan je oF jij zelf wat van je laten horen, maar kans is dan dat ie niks trug stuurt, of hem uit je hoofd zetten..
ik heb ongeveer zelfde probleem als jou...ik heb et ook met een vriend van me gehad, als ik bij hem was dan zoenden we enzo, waren er anderen bij gebeurde er niks.
nu ben/was ik dus verliefd op hem geworden wat hij niet weet,
er is al een maand niks gebeurt en in die tijdb en ik dus verliefd geworden.
ik hor bijna niks meer van hem, eerst belde hij me ongeveer elke dag, nu bijna nooit meer. ik ben hem nu beetje uit me hoofd aan et zetten, wat al aardig lukt. sterkte ermee, en laat je niet gek maken!!
ik liet daarnet wat horen en krijg terug (smsje) blij wat van je te horen.. maar ik sta daarmee niets verder en ik weet of ik kan afwachten (dan kan ik misschien lang wachten, hij heeft genoeg om zijn hoofd) of ik kan om duidelijkheid vragen (maar ik weet dat dat m forceren is...) .. niet dus

ik ben iemand die me snel erg kan hechten aan iemand, en hem dan moeilijk loslaat.. daar kan ik lang mee zitten, jammer genoeg.. alhoewel, hij me vorige week zei 'vroeg of laat wordt de waarheid beloont...'
Oud 10-04-2003, 14:44
BELLEKE
BELLEKE is offline
Ik heb net een berichtje van hem gekregen, ik maak binnenkort wel s tijd vrij om naar je toe te komen, maar ik kan niet beloven dat het deze week zal zijn...

niet dus.. want ik krijg wekelijk zulke berichtjes van hem, stel dat ik hem zou smeken te komen, dan zou hij afkomen.. uit zichzelf niet.. nee niet alleen omdat hij dan niet verliefd zou zijn.. wanneer mensen in zn buurt hem nodig hebben om een werkje op te knappen knikt hij en knikt hij.. is heeft het altijd te druk... en net als ik dan zo'n berichtje krijg denk ik

1) hoop*
2) t zal er wel weer niet van komen
3) in godsnaam weet wat je voelt en denkt
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten