Oud 10-04-2003, 22:55
G.T.C.
G.T.C. is offline
Naja, om een lang verhaal kort te maken. Ik ken al heel lang een meisje uit mijn omgeving. Konden altijd al heel goed opschieten enzo en heel gezellig. Op een gegeven moment vroeg zij dus of we misschien een relatie aan konden gaan. Ik had er toen afgewezen omdat ik nogal overrompeld was en dat totaal niet van haar had verwacht. 2 jaar later probeerde ze het nog is, en ook toen (wat bezielde mij toch) wees ik haar weer af. Gewoom omdat ik dacht dat een relatie met ons niet zou werken. (ze is ook een stukje jonger enzo)
En totaal niet omdat ik bang was dat de vriendschap dan verloren zou gaan ofzo.

Maar ja....je raad het al. Nou vind ik haar dus leuk. Eigenlijk vind ik dat ik het gewoon niet kan maken om nu opeens te zeggen dat ik haar leuk vind. Dan is het net alsof we alleen maar iets kunnen beginnen als het mij uit komt.
En het is natuurlijk ook een grote kans dat ze mij geen eens meer moet.

Wat denken jullie? Zal ik het gewoon proberen? Of moet ik soms maar weer gaan wachten totdat zij het weer is probeert
Oud 10-04-2003, 22:58
poesiefox
poesiefox is offline
Nee heb je, ja kun je krijgen. Wachten? Dacht jij dat ze nog een keer haar neus zou stoten?
Oud 10-04-2003, 23:32
wiebenik
wiebenik is offline
Ik zit een klein beetje met hetzelfde.
Ik ben nu echt stapelgek op iemand waar ik vroeger veel mee omging. Hij heeft me toen het idee gegeven dat hij mij leuk vond, maar het nooit echt gezegd. Alleen hij liet het wel merken, door veel in me buurt te zijn en veel te vragen en complimenten te geven en me exen af te kraken enzo. Verder was hij altijd extreem geinteresseerd in hoe het met m'n vriend ging(toen had ik dus een vriend) Maar toen ik dat dus door kreeg heb ik afstand van hem genomen, omdat ik hem niet leuk vond. Tijdje terug kwam ik hem tegen en wat denk je? Op slag verliefd jah!
Echt vreemd, ik probeer er nu dus achter te komen, wat hij voor mij voelt, maar das niet makkelijk.

Maar als advies aan jou, vraag het aan d'r, ik denk dat je wel veel voor haar betekent, omdat ze het nog een tweede keer geprobeerd heeft. Niet wachten, want zij denkt nu nog steeds dat je haar niet hoeft en gaat ook verder kijken. Straks ben je te laat en heeft ze een andere leuke jongen ontmoet!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 23:43
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 10-04-2003 @ 23:58:
Wachten? Dacht jij dat ze nog een keer haar neus zou stoten?
Nee, daarom had ik ook dat tongetje. Was niet serieus bedoeld. Is natuurlijk heel logisch dat ze het echt niet nog is gaat proberen.
Oud 10-04-2003, 23:47
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
wiebenik schreef op 11-04-2003 @ 00:32:

Maar als advies aan jou, vraag het aan d'r, ik denk dat je wel veel voor haar betekent, omdat ze het nog een tweede keer geprobeerd heeft. Niet wachten, want zij denkt nu nog steeds dat je haar niet hoeft en gaat ook verder kijken. Straks ben je te laat en heeft ze een andere leuke jongen ontmoet!
Ja, het is alleen dat ik bang ben dat ze me echt ontzettend uit gaat lachen ofzo. "ik heb jou 2 keer gevraag om meer, en nu kom jij opeens bij mij aanzetten voor meer!?! "
Maar ja....poesiefox heeft natuurlijk wel gelijk. Nee heb je, en ja kan je krijgen.

moeilijk moeilijk moeilijk
Oud 11-04-2003, 03:37
Verwijderd
Ik ben stapel op een jongen die mij anderhalf jaar lang al leuk vindt, hij heeft me alleen nooit uitgevraagd. We hebben d'r wel es over gepraat enzo.
Ik weet echt niet wat ik moet doen dus heb (heel basis-school achtig) maartegen mn vriendin gezegd dat ze maar es moest peilen. Haar uiteindelijke woorden waren " She really really really likes you" EN hij geloofde dr niet eens lekker dat helpt.
Maar goed, ik zou zeggen probeer et, heel voorzichtig dat wel, nee heb je ja kun je krijgen
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 08:55
huytuneng
huytuneng is offline
Weet je ook of ze je die 2 tussenliggende jaren leuk heeft gevonden? Als dat zo is lijkt het me dat ze nog steeds wel wat voor je voelt.

Gewoon doen, zij kan echt niet boos op je worden of wat dan ook. Zij heeft het ook gedurfd, dus waarom jij dan nu niet?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 13:29
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
huytuneng schreef op 11-04-2003 @ 09:55:
Weet je ook of ze je die 2 tussenliggende jaren leuk heeft gevonden? Als dat zo is lijkt het me dat ze nog steeds wel wat voor je voelt.
Nou, ik weet het niet zeker, maar volgens mij wel. Ze vertelde ook vaak over haar broer die dan weer zo een beetje zat te treiteren van; "Hey, wannneer is de trouwdag ?!" en allemaal van dat soort dingen. DUs ik denk dat ze me in die tussen liggende jaren ook wel leuk gevonden heeft.
Maar ik denk niet dat dat meteen betekend dat ze nu nog steeds wel wat voor me voelt. Want als je dan ALWEER word afgewezen word je hart wel behoorlijk gebroken.
Oud 11-04-2003, 14:39
king112
king112 is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 10-04-2003 @ 23:55:
Naja, om een lang verhaal kort te maken. Ik ken al heel lang een meisje uit mijn omgeving. Konden altijd al heel goed opschieten enzo en heel gezellig. Op een gegeven moment vroeg zij dus of we misschien een relatie aan konden gaan. Ik had er toen afgewezen omdat ik nogal overrompeld was en dat totaal niet van haar had verwacht. 2 jaar later probeerde ze het nog is, en ook toen (wat bezielde mij toch) wees ik haar weer af. Gewoom omdat ik dacht dat een relatie met ons niet zou werken. (ze is ook een stukje jonger enzo)
En totaal niet omdat ik bang was dat de vriendschap dan verloren zou gaan ofzo.

Maar ja....je raad het al. Nou vind ik haar dus leuk. Eigenlijk vind ik dat ik het gewoon niet kan maken om nu opeens te zeggen dat ik haar leuk vind. Dan is het net alsof we alleen maar iets kunnen beginnen als het mij uit komt.
En het is natuurlijk ook een grote kans dat ze mij geen eens meer moet.

Wat denken jullie? Zal ik het gewoon proberen? Of moet ik soms maar weer gaan wachten totdat zij het weer is probeert

Pak gewoon je kans makelijk zat!
Ik krijg zo een kans niet meer denk ik
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 14:48
BELLEKE
BELLEKE is offline
Ga ervoor en probeer het.. een nee heb je en een ja kun je inderdaad krijgen.. laat ons iets weten... veel succes

x
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten