Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Vorig jaar; Rammstein in 't Gelredome. Mooi een veldkaart gekocht opdat d'r lekker gebeukt kon gaan worden.
Concert begonnen, Mein Herz Brennt begint en nog geen 10 tellen later is een gozer zwaar pissed off omdat ik 'm zeer deed ![]() Bwach. Maar goed, naderhand geen last meer van gehad. 't Concert van Rammstein vond ik trouwens ook een beetje tegenvallen an sich, maar dat kon wel eens met te hoge verwachtingen te maken hebben :/ |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Waarom sta je dan vooraan? ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
ow, en met concerten heb ik 0 ervaring!
|
Ik vond mijn schoen kwijtraken tijdens The Offspring op Pinkpop nou niet echt geweldig. Eigen schuld, dikke bult had ik ze maar vast moeten doen... Heb de rest van de dag rondgelopen met een plastic zak om mn voet
![]() Maar dat kwam dus niet door ander mensen... Ontopic: Nee, niet echt.
|||
![]() |
Citaat:
bij the vandals liep ik zonder schoen zonder beurs en zonder bril rond ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
iemand riep' boeee' en een vriend van mij 'wil jij even heel snel je bek dicht houden?' die kerel keek zo: ![]()
|
dredg maakt mooie muziek maar het is gewoon een alto verantwoorde hippie band die je in het voorprogramma van tool moet gooien wil je beetje respons.
met die kamerplanten op het podium.
|
![]() |
Nah, niet echt 1 concert wat ik kan noemen wat specifiek frustrerend was, maar er zijn wel dingen die rete-irritant zijn... like mensen die voor je staan, waar je net tussendoor kan kijken, en die gaan dan met elkaar praten zodat je niks meer ziet...
Mensen die gaan headbangen en dat je dan de hele tijd dat haar tegen je aankrijgt... *erger* Mensen die zo wild aan het springen zijn dat ze hun complete glas bier over je heengooien (en dan niet in de pit, maar daar waar iedereen redelijk rustig staat) dan denk ik echt van: ga naar voren jij! In de 013 waar je van die soort "trapjes hebt" , als je dan ff gaat zitten, mensen die je de hele tijd in je rug gaan schoppen ![]()
|
![]() |
De enige paar keren dat ik last heb gehad van andere mensen was bij 'grote' concerten, ik hou zoiezo niet van grote drukte dan irriteer ik me veels te snel.
En 1 keer bij de Toasters, allemaal skinheads die gigantisch op ruzie uitwaren en mensen begonnen te slaan en te duwen t-shirts kapot trokken etc, was in tagrijn redelijk klein zaaltje en was dus ook gods gruwelijk irritant. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
haha ja dat had ik ook bij millencolin, eerst anti-flag int voorprogramma, allemaal lekker rustig en toen ineens millencolin nou je zou bijna denken dat ik door die hoeveelheid schoenen in mijn oog blijvend letsel zou hebben opgelopen, maar dat viel gelukkig nog te overzien ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik heb wel 2 x meegemaakt dat wij stonden te dansen enzo er telkens van die meisjes aan 't gillen waren dat we op moesten houden en 'n vrouw die ons bij de arm pakte omdat we "te druk" waren.
|
Verwijderd
|
Ik erger me aan:
- Dozen die al bang worden als je gaat springen, hallo je staat bij een concert, dan kan je dat verwachten - Grote sterke mensen die alleen naar een concert gaan om anderen expres pijn te doen, jeej - Dronken mensen die overal bier heen gooien - Mensen die heel hard door mooie nummers heen gaan praten - Mensen die uitgebreid gaan staan kleffen, get a room ofzo - Mensen die op het laatste moment zich naar voren dringen, en vlak voor je neus gaan staan, terwijl je er al tijden staat te wachten. maar stiekem doe ik dat zelf ook wel eens - Dozen die, vlak voor het concert begint, midden in het publiek nog even in hun spiegeltjes kijken en hun gezicht bijpoederen, mascara bijwerken ed, stel je voor dat de zanger ze zou zien! - Mensen die zich als een mega kip gedragen, steeds hun handjes uitstrekken en schreeuwen "Dinaaaanddddddd" oid. ja ik erger me vaak bij concerten ![]() |
![]() |
|
ik erger me enorm aan mensen die gaan klappen zgn. op de maat, vooral met een rustig nummer en je de bandleden al met een geërgerd gezicht ziet kijken
![]() en had ook bij lifehouse dat we met zn 6en ofzo gingen pogoën en er voor ons echt zo'n paar dozen stonden die dat irri vonden, helemaal schelden terwijl jason zo mooi aant zingen was, zij helemaal dreigen dat ze ons zouden slaan ![]()
|
Verwijderd
|
Alleen als het ergens heel druk is erger ik me wel aan bepaalde dingen, want dan gaan er allemaal 2 meter lange jongens voor je neus staan en rokende mensen met hun peuken in je arm prikken. Maar als het ergens gewoon redelijk vol is tot rustig dan vind ikalles wel relaxed, dan kan je ook makkelijk ergens anders gaan staan of gewoon even rustig weglopen naar de wc ofzo zonder op iedereens tenen te trappen.
Verder tja.. dat was het wel. Drukte vind ik gewoon eht ergst, dan kan voor mij soms een heel leuke show verpest zijn. Omdat ik dan niet op kan letten, dan let ik teveel op die irritante mensen. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
- übertruie mensen met te lange spikes, in een pit
- mensen die aan de rand van een pit staan, en als je tegen ze aan komt boos worden en cola ( ![]() ![]() - gericht slaan in een pit. Een klap is prima, maar probeer nou niet tien keer iemands longen kapot te meppen. - te duur bier - onbereikbaar bier - festivalbier - blow-verbod
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() BARBIE IS A SLUT |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mja. Ontopic. Lees Faery's lijstje maar nog 'n keer oid. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
verder vond ik het concert van idlewild een beetje tegenvallen... beetje saai. en die avond in de melkweg met mighty mighty bosstones, pietasters, smogus en nog 4 bands.. te veel punk! maarja dat is een kwestie van smaak... wat ik irritant vind bij een concert is dat mensen saai gaan zitten praten. kom op zeg, je zit bij een concert, kijk dan naar de band.. ![]()
|
concertje van de hardheid, hardheid was coel, alleen het voorprogramma duurde bijna 2 uur... en het was nogal eentonige saaie muziek....
||
Citaat:
geen slechte dingen over de Tagrijn ja? ![]() Hilversum powah! ![]()
||
Citaat:
Doodzonde 2: Ga nooit pogoen bij lifehouse IK hou me verder in, maar als ik verder was gaan typen zullen er termen als 'infantiel' , 'hoer', 'idioot' gevallen zijn. Dat zal ik je niet aandoen. gegroet -pater 86.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|