Oud 05-04-2003, 00:42
Verwijderd
nou nou nou, ik ging met mijn nichtje mee naar een concertje van intwine in Bibelot. De muziek vond ik nog niet echt onaangenaam, maar er stonden allerlei schaars geklede meisjes (gevarieerd van 12 tot uh..16 jaar) op van die redelijk ruige nummertjes hun "Sexy dance" te doen (rollen met die schoudertjes ) en hysterisch te gillen om alles wat Roger deed..pff na de zoveelste schuddende kont tegen je aan heb je het ook wel gehad kan ik je vertellen (ik dan in ieder geval, al zullen er mensen het oneens met me zijn )
Wel eens een concertje meegemaakt dat vervelend werd door het toedoen van andere mensen!?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2003, 01:21
konflict
konflict is offline
Ik heb wel ooit gehad dat er in de bioscoop een hele lange man voor me zat zodat ik niets kon zien.

Dat was alles wat ik kon bedenken.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 01:38
86dagreed
86dagreed is offline
Lost Prophets
Face Tomorrow (in het fucking hoerenchristelijke Ede)
Dreadlock Pussy
Dredg (was geniaal, maar publiek deed ronduit kut, zaten dredg uit te fluiten enzo)
Oud 05-04-2003, 07:06
cerys
cerys is offline
millencolin, lekker kisten tegen je kop en te fucking druk (wel gezellig ofzo )

system of a down
Oud 05-04-2003, 08:52
Verwijderd
Ja, soms komen de alto-grrrls je de strot uit, maar het concert zelf maakt het vaak wel goed.

En ik kan me identificeren met konflict's probleem - edoch is dat tegenwoordig bijna niet meer vaak zo.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 09:21
NERD
NERD is offline
Een schouderblessure tijdens een optreden van Blur op Lowlands. Maar dat was gewoon mijn eigen schuld, moet je maar niet vooraan willen staan tijdens Song 2
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 11:08
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
kleffende mensen voor je zijn ook vreselijk.
Oud 05-04-2003, 11:46
testement
testement is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef op 05-04-2003 @ 12:08:

hehe

@ hypocrisy @ wacken

omg dat was erg
Oud 05-04-2003, 11:48
Carn
Carn is offline
Citaat:
86dagreed schreef op 05-04-2003 @ 02:38:

Dredg (was geniaal, maar publiek deed ronduit kut, zaten dredg uit te fluiten enzo)
oh toen met voorprogramma van AAF?

ja dat was leuk

ze moeten dredg ook niet als voorprogramma van AAF zetten, dat is gewoon zielig voor die kids.
Oud 05-04-2003, 12:23
funest
funest is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef op 05-04-2003 @ 12:08:
gruwelijke hekel aan
of mensen die voor je staan en dan met de mensen achter je gaan praten
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 12:29
cerys
cerys is offline
Citaat:
NERD schreef op 05-04-2003 @ 10:21:
Een schouderblessure tijdens een optreden van Blur op Lowlands. Maar dat was gewoon mijn eigen schuld, moet je maar niet vooraan willen staan tijdens Song 2
*jaloers*. heb wel een paar schouderblessures over voor blur
Oud 05-04-2003, 16:38
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Citaat:
Doerak?! schreef op 05-04-2003 @ 01:42:
nou nou nou, ik ging met mijn nichtje mee naar een concertje van intwine in Bibelot. De muziek vond ik nog niet echt onaangenaam, maar er stonden allerlei schaars geklede meisjes (gevarieerd van 12 tot uh..16 jaar) op van die redelijk ruige nummertjes hun "Sexy dance" te doen (rollen met die schoudertjes ) en hysterisch te gillen om alles wat Roger deed..pff na de zoveelste schuddende kont tegen je aan heb je het ook wel gehad kan ik je vertellen (ik dan in ieder geval, al zullen er mensen het oneens met me zijn )
Ik vraag me af hoe die zanger in hemelsnaam zijn publiek serieus kan nemen. Ik zelf zou er meteen mee kappen (en een andere band zoeken) als ik ooit een band zou hebben die bijna alleen kleine meisjes die over het algemeen behoorlijk weinig geinteresseerd zijn in de muziek zelf als fans zou hebben.
Oud 05-04-2003, 17:02
In Your Room
In Your Room is offline
een superklef stelletje en een hele irritante lange brede man voor me bij Heather Nova (daar sta je dan met je 1.70 )
Oud 05-04-2003, 17:03
DaKonium
DaKonium is offline
die KANKERDOMME, BIERZUIPENDE SPROTSCHOOLMONGOLEN bij slayer.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 17:37
Verwijderd
Vorig jaar; Rammstein in 't Gelredome. Mooi een veldkaart gekocht opdat d'r lekker gebeukt kon gaan worden.

Concert begonnen, Mein Herz Brennt begint en nog geen 10 tellen later is een gozer zwaar pissed off omdat ik 'm zeer deed Wilde zelfs nog gaan matten ook, maar door z'n vrienden werd-ie weggetrokken toen ik vroeg wat-ie in Godsnaam op 't veld te zoeken had.

Bwach. Maar goed, naderhand geen last meer van gehad. 't Concert van Rammstein vond ik trouwens ook een beetje tegenvallen an sich, maar dat kon wel eens met te hoge verwachtingen te maken hebben :/
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 17:57
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 05-04-2003 @ 18:37:
Vorig jaar; Rammstein in 't Gelredome. Mooi een veldkaart gekocht opdat d'r lekker gebeukt kon gaan worden.

Concert begonnen, Mein Herz Brennt begint en nog geen 10 tellen later is een gozer zwaar pissed off omdat ik 'm zeer deed Wilde zelfs nog gaan matten ook, maar door z'n vrienden werd-ie weggetrokken toen ik vroeg wat-ie in Godsnaam op 't veld te zoeken had.

Bwach. Maar goed, naderhand geen last meer van gehad. 't Concert van Rammstein vond ik trouwens ook een beetje tegenvallen an sich, maar dat kon wel eens met te hoge verwachtingen te maken hebben :/
juist nog zo'n irritatie. Mensen die vooraan staan en gaan zeiken als er een pit komt.

Waarom sta je dan vooraan?
Oud 05-04-2003, 17:57
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
AM schreef op 05-04-2003 @ 13:23:
gruwelijke hekel aan
of mensen die voor je staan en dan met de mensen achter je gaan praten
ja ook zo een.
Oud 05-04-2003, 18:25
3rd Rock
3rd Rock is offline
Citaat:
Nighttime Bird schreef op 05-04-2003 @ 17:38:
Ik vraag me af hoe die zanger in hemelsnaam zijn publiek serieus kan nemen. Ik zelf zou er meteen mee kappen (en een andere band zoeken) als ik ooit een band zou hebben die bijna alleen kleine meisjes die over het algemeen behoorlijk weinig geinteresseerd zijn in de muziek zelf als fans zou hebben.
ehm, die gillende pubergirls komen niet voor intwine of de muziek, maar voor roger, het maakt dus geen reet uit in wat voor band hij speelt, de meiden komen toch wel!

ow, en met concerten heb ik 0 ervaring!
Oud 05-04-2003, 18:31
Briseïs
Briseïs is offline
Ik vond mijn schoen kwijtraken tijdens The Offspring op Pinkpop nou niet echt geweldig. Eigen schuld, dikke bult had ik ze maar vast moeten doen... Heb de rest van de dag rondgelopen met een plastic zak om mn voet

Maar dat kwam dus niet door ander mensen...
Ontopic: Nee, niet echt.
Oud 05-04-2003, 19:09
qghp
qghp is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 05-04-2003 @ 19:31:
Ik vond mijn schoen kwijtraken tijdens The Offspring op Pinkpop nou niet echt geweldig. Maar dat kwam dus niet door ander mensen...

bij the vandals liep ik zonder schoen zonder beurs en zonder bril rond

Citaat:
Ontopic: Nee, niet echt.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 20:04
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
Carn schreef op 05-04-2003 @ 12:48:
oh toen met voorprogramma van AAF?

ja dat was leuk

ze moeten dredg ook niet als voorprogramma van AAF zetten, dat is gewoon zielig voor die kids.
ja grappige was.
iemand riep' boeee'

en een vriend van mij 'wil jij even heel snel je bek dicht houden?'

die kerel keek zo:
Oud 05-04-2003, 20:10
Carn
Carn is offline
dredg maakt mooie muziek maar het is gewoon een alto verantwoorde hippie band die je in het voorprogramma van tool moet gooien wil je beetje respons.

met die kamerplanten op het podium.
Oud 05-04-2003, 20:58
Rioto
Als het publiek lame is ... en als er van die kleffe kids voor je staan ... Op zulke momenten wil je ze gewoon een rot klap verkopen
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Doerak?! schreef op 05-04-2003 @ 01:42:
Wel eens een concertje meegemaakt dat vervelend werd door het toedoen van andere mensen!?
zo vaak, bijna altijd, ik erger me snel aan mensen
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 02:27
konflict
konflict is offline
Citaat:
Carn schreef op 05-04-2003 @ 21:10:
dredg maakt mooie muziek maar het is gewoon een alto verantwoorde hippie band die je in het voorprogramma van tool moet gooien wil je beetje respons.

met die kamerplanten op het podium.
hehe
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2003, 11:06
June bug
June bug is offline
Nah, niet echt 1 concert wat ik kan noemen wat specifiek frustrerend was, maar er zijn wel dingen die rete-irritant zijn... like mensen die voor je staan, waar je net tussendoor kan kijken, en die gaan dan met elkaar praten zodat je niks meer ziet...
Mensen die gaan headbangen en dat je dan de hele tijd dat haar tegen je aankrijgt... *erger*
Mensen die zo wild aan het springen zijn dat ze hun complete glas bier over je heengooien (en dan niet in de pit, maar daar waar iedereen redelijk rustig staat) dan denk ik echt van: ga naar voren jij!
In de 013 waar je van die soort "trapjes hebt" , als je dan ff gaat zitten, mensen die je de hele tijd in je rug gaan schoppen
Oud 06-04-2003, 11:34
Verwijderd
ik heb 's een aanvaring gehad met een heeeeeeele grote kale man die niet zo goed tegen een pit kon.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 12:35
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
De enige paar keren dat ik last heb gehad van andere mensen was bij 'grote' concerten, ik hou zoiezo niet van grote drukte dan irriteer ik me veels te snel.

En 1 keer bij de Toasters, allemaal skinheads die gigantisch op ruzie uitwaren en mensen begonnen te slaan en te duwen t-shirts kapot trokken etc, was in tagrijn redelijk klein zaaltje en was dus ook gods gruwelijk irritant.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 13:32
Verwijderd
Citaat:
InCuBuZ schreef op 05-04-2003 @ 08:06:
millencolin, lekker kisten tegen je kop en te fucking druk (wel gezellig ofzo )

system of a down

haha ja dat had ik ook bij millencolin, eerst anti-flag int voorprogramma, allemaal lekker rustig en toen ineens millencolin nou je zou bijna denken dat ik door die hoeveelheid schoenen in mijn oog blijvend letsel zou hebben opgelopen, maar dat viel gelukkig nog te overzien
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 15:37
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef op 06-04-2003 @ 13:35:
En 1 keer bij de Toasters, allemaal skinheads die gigantisch op ruzie uitwaren en mensen begonnen te slaan en te duwen t-shirts kapot trokken etc, was in tagrijn redelijk klein zaaltje en was dus ook gods gruwelijk irritant.
The Toasters hadden bij ons teveel bier op t podium geflikkerd... Bijna kortsluiting...
Oud 06-04-2003, 15:58
SpiT
SpiT is offline
ik heb wel 2 x meegemaakt dat wij stonden te dansen enzo er telkens van die meisjes aan 't gillen waren dat we op moesten houden en 'n vrouw die ons bij de arm pakte omdat we "te druk" waren.
Oud 07-04-2003, 13:44
cottoncandy
cottoncandy is offline
Citaat:
86dagreed schreef op 05-04-2003 @ 21:04:
ja grappige was.
iemand riep' boeee'

en een vriend van mij 'wil jij even heel snel je bek dicht houden?'

die kerel keek zo:
<3.
Oud 07-04-2003, 13:47
Maurice
Maurice is offline
Pepsipop
Oud 07-04-2003, 13:51
Gwen.
Gwen. is offline
DKM . Beneden allemaal gespikete kiddo's met legerjacks en fluorescerende veters in de schoenen en boven allemaal 40 jarige zwetende bier drinkende stinkende mannen. Joy.
Oud 07-04-2003, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Miss Quasy schreef op 07-04-2003 @ 14:51:
DKM . Beneden allemaal gespikete kiddo's met legerjacks en fluorescerende veters in de schoenen en boven allemaal 40 jarige zwetende bier drinkende stinkende mannen. Joy.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 14:52
Verwijderd
Ik erger me aan:

- Dozen die al bang worden als je gaat springen, hallo je staat bij een concert, dan kan je dat verwachten
- Grote sterke mensen die alleen naar een concert gaan om anderen expres pijn te doen, jeej
- Dronken mensen die overal bier heen gooien
- Mensen die heel hard door mooie nummers heen gaan praten
- Mensen die uitgebreid gaan staan kleffen, get a room ofzo
- Mensen die op het laatste moment zich naar voren dringen, en vlak voor je neus gaan staan, terwijl je er al tijden staat te wachten. maar stiekem doe ik dat zelf ook wel eens
- Dozen die, vlak voor het concert begint, midden in het publiek nog even in hun spiegeltjes kijken en hun gezicht bijpoederen, mascara bijwerken ed, stel je voor dat de zanger ze zou zien!
- Mensen die zich als een mega kip gedragen, steeds hun handjes uitstrekken en schreeuwen "Dinaaaanddddddd" oid.

ja ik erger me vaak bij concerten
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 15:54
cerys
cerys is offline
ik erger me enorm aan mensen die gaan klappen zgn. op de maat, vooral met een rustig nummer en je de bandleden al met een geërgerd gezicht ziet kijken

en had ook bij lifehouse dat we met zn 6en ofzo gingen pogoën en er voor ons echt zo'n paar dozen stonden die dat irri vonden, helemaal schelden terwijl jason zo mooi aant zingen was, zij helemaal dreigen dat ze ons zouden slaan
Oud 07-04-2003, 16:05
Verwijderd
Alleen als het ergens heel druk is erger ik me wel aan bepaalde dingen, want dan gaan er allemaal 2 meter lange jongens voor je neus staan en rokende mensen met hun peuken in je arm prikken. Maar als het ergens gewoon redelijk vol is tot rustig dan vind ikalles wel relaxed, dan kan je ook makkelijk ergens anders gaan staan of gewoon even rustig weglopen naar de wc ofzo zonder op iedereens tenen te trappen.
Verder tja.. dat was het wel. Drukte vind ik gewoon eht ergst, dan kan voor mij soms een heel leuke show verpest zijn. Omdat ik dan niet op kan letten, dan let ik teveel op die irritante mensen.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 16:53
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Danique schreef op 07-04-2003 @ 17:05:
Alleen als het ergens heel druk is erger ik me wel aan bepaalde dingen, want dan gaan er allemaal 2 meter lange jongens voor je neus staan en rokende mensen met hun peuken in je arm prikken.
Ik erger me .altijd. aan rokende mensen.
Oud 07-04-2003, 17:02
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 07-04-2003 @ 17:53:
Ik erger me .altijd. aan rokende mensen.
ik erger me altijd aan mensen die zich ergeren aan rokende mensen... Staan we mooi quite....
Oud 07-04-2003, 17:06
Brammie
Brammie is offline
Citaat:
De enige paar keren dat ik last heb gehad van andere mensen was bij 'grote' concerten, ik hou zoiezo niet van grote drukte dan irriteer ik me veels te snel.

Tagrijn is juist gezellig :-) ...mja..dit ging toch nog best wel ver :-P
Oud 07-04-2003, 17:13
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Brammie schreef op 07-04-2003 @ 18:06:
Tagrijn is juist gezellig :-) ...mja..dit ging toch nog best wel ver :-P
Tagrijn is héel gezellig. Maar een verkeerd publiek kan de sfeer zo omgooien
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 17:54
Faery
Faery is offline
- übertruie mensen met te lange spikes, in een pit
- mensen die aan de rand van een pit staan, en als je tegen ze aan komt boos worden en cola () over je heen gooien .
- gericht slaan in een pit. Een klap is prima, maar probeer nou niet tien keer iemands longen kapot te meppen.
- te duur bier
- onbereikbaar bier
- festivalbier
- blow-verbod
Oud 07-04-2003, 20:45
Verwijderd
Citaat:
De muziek vond ik nog niet echt onaangenaam, maar er stonden allerlei schaars geklede meisjes (gevarieerd van 12 tot uh..16 jaar) op van die redelijk ruige nummertjes hun "Sexy dance" te doen (rollen met die schoudertjes ) en hysterisch te gillen om alles wat Roger deed..pff na de zoveelste schuddende kont tegen je aan heb je het ook wel gehad kan ik je vertellen (ik dan in ieder geval, al zullen er mensen het oneens met me zijn )
en dit is dus precies het meeloopgedrag waar ik zo'n ontzettende kankerhekel aan heb. die meelopertjes zijn daar alleen omdat die roger uit idols komt en die zullen dus alle muziek die hij maakt helemaal geweldig vinden... laat die gast ff gaan grunten zeg!

BARBIE IS A SLUT
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 18:22
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 07-04-2003 @ 15:52:
- Dozen die, vlak voor het concert begint, midden in het publiek nog even in hun spiegeltjes kijken en hun gezicht bijpoederen, mascara bijwerken ed, stel je voor dat de zanger ze zou zien!
[/SIZE]
Ja, en dan natuurlijk de hele tijd achterin blijven staan en vooral niet bewegen, want als ze gaan springen dan loopt het allemaal uit. Die zijn juist grappig, joh.

Mja. Ontopic. Lees Faery's lijstje maar nog 'n keer oid.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 19:04
Anti-Schaap
Anti-Schaap is offline
Citaat:
86dagreed schreef op 05-04-2003 @ 02:38:
Lost Prophets
Face Tomorrow (in het fucking hoerenchristelijke Ede)
Dreadlock Pussy
wat was er mis bij Lost Prophets? ik was daar ook maar heb me eigenlijk nergens aan geêrgerd... ik was in juni 2002 gegaan, en daarvoor hadden ze toch ook al opgetreden, heb jij het dan over dat eerdere concert?

verder vond ik het concert van idlewild een beetje tegenvallen... beetje saai. en die avond in de melkweg met mighty mighty bosstones, pietasters, smogus en nog 4 bands.. te veel punk! maarja dat is een kwestie van smaak...
wat ik irritant vind bij een concert is dat mensen saai gaan zitten praten. kom op zeg, je zit bij een concert, kijk dan naar de band..
Oud 10-04-2003, 19:29
strafcorner
strafcorner is offline
concertje van de hardheid, hardheid was coel, alleen het voorprogramma duurde bijna 2 uur... en het was nogal eentonige saaie muziek....
Oud 10-04-2003, 19:37
Mr`Mugatu
Mr`Mugatu is offline
Citaat:

geen slechte dingen over de Tagrijn ja?

Hilversum powah!
Oud 10-04-2003, 23:39
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
InCuBuZ schreef op 07-04-2003 @ 16:54:
ik erger me enorm aan mensen die gaan klappen zgn. op de maat, vooral met een rustig nummer en je de bandleden al met een geërgerd gezicht ziet kijken

en had ook bij lifehouse dat we met zn 6en ofzo gingen pogoën en er voor ons echt zo'n paar dozen stonden die dat irri vonden, helemaal schelden terwijl jason zo mooi aant zingen was, zij helemaal dreigen dat ze ons zouden slaan
Doodzonde 1: Ga nooit naar lifehouse
Doodzonde 2: Ga nooit pogoen bij lifehouse

IK hou me verder in, maar als ik verder was gaan typen zullen er termen als 'infantiel' , 'hoer', 'idioot' gevallen zijn.
Dat zal ik je niet aandoen.
gegroet

-pater 86.
Oud 11-04-2003, 00:02
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 07-04-2003 @ 15:52:
Ik erger me aan:

- Dozen die al bang worden als je gaat springen, hallo je staat bij een concert, dan kan je dat verwachten
- Grote sterke mensen die alleen naar een concert gaan om anderen expres pijn te doen, jeej
- Dronken mensen die overal bier heen gooien
- Mensen die heel hard door mooie nummers heen gaan praten
- Mensen die uitgebreid gaan staan kleffen, get a room ofzo
- Mensen die op het laatste moment zich naar voren dringen, en vlak voor je neus gaan staan, terwijl je er al tijden staat te wachten. maar stiekem doe ik dat zelf ook wel eens
- Mensen die zich als een mega kip gedragen, steeds hun handjes uitstrekken en schreeuwen "Dinaaaanddddddd" oid.

ja ik erger me vaak bij concerten
Het scheelt al een stuk als je niet meer naar concerten van Kane gaat.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten