![]() |
|
Goede seks hoort bij een goede relatie. Seks is iets intiems en iets moois. Je geeft je helemaal bloot (letterlijk en figuurlijk) aan elkaar. Seks met iemand waar je van houd is een van de mooiste dingen die bestaan, tenminste, dat is mijn bescheiden mening...
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik krijg je punt. Het fenomeen van de seriele monogamie. Op zich gaan we wel met veel mensen naar bed, maar netjes omstebeurt, en steeds met de intentie dat dit hem toch is. Wat dan achteraf niet zo blijkt te zijn, en dan ondernemen we weer een nieuwe dappere poging. De vrije sex van de hippies bleek niet echt te werken. Natuurlijk zijn er de players en de brizasletjes, maar die zijn van alle tijden. De losse sexuele moraal die zogenaamd door de condoomvoorlichting komt, daar ben ik het dus niet mee eens. Dat is gewoon de mores van deze tijd. De pil zorgde voor de grote sexuele revolutie, dertig jaar geleden. Opeens kon iedereen doen wat hij wilde, zonder angst voor zwangerschap. Opeens kon sex voor het huwelijk, geen schande meer van 'moetjes'. De erfenis daarvan, daar profiteren wij nu van. Er is niet die ene verloofde, er zijn er een heleboel.
|
Verwijderd
|
Ik ben het niet met de bovenste tekst eens. Wel is het zo dat in Nederland alleen de voorlichtingscampagnes voor brugklassers nog zinnig zijn, want daarna leer je echt niets nieuws van de overheidsvoorlichting. Ze zeggen nog eens dat je een condoom moet gebruiken, jaha, dat weten we nu wel. Diegenen die onveilige sex zouden hebben na de eerste waarschuwing, doen dat meestal ook wel na de tweede waarschuwing.
Wel ben ik het met je eens dat sex iets speciaals zou moeten zijn. Ik vind het niet verdorven of slecht of sletterig als iemand sex heeft met iemand die niet emotioneel speciaal voor hem/haar is, zo lang diegene daar zelf gelukkig mee is, en ik begrijp het ook best, en ik kan me goed voorstellen dat ik eens een one-night-stand heb als ik veel zin in sex heb en geen vriend en opeens heel veel lef, al is dat nog nooit voorgekomen. Maar het zou inderdaad mooi zijn als sex altijd een bijzonder iets met een bijzonder iemand was. Liefde is leuker als er sex bij zit, en voor zo ver ik begrepen heb van anderen is sex leuker als er liefde bij zit. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De eerste keer: Tips? inferno3000 | 48 | 13-04-2004 20:50 | |
Seksualiteit |
Kan ze nu zwanger zijn? Marshall84 | 52 | 12-05-2003 18:50 | |
Seksualiteit |
Hoe bang ben jij voor soa's 20marianne12 | 33 | 09-11-2002 14:44 | |
Algemene schoolzaken |
agendateksten gangstah_girl | 0 | 06-07-2002 18:59 | |
Algemene schoolzaken |
Versier la agenda! Mik-mother | 14 | 30-06-2002 06:45 | |
Seksualiteit |
Serieuze poging: Bloed als sexuele stimulans Verwijderd | 106 | 05-03-2002 08:40 |