Oud 13-04-2003, 15:56
P.Groen
P.Groen is offline
hallo allemaal ik heb 2 problemen
1. bij mijn eerste keer ging kreeg ik vlak voor het moment dat het nodig was weer een slappe. dat schijnt bij wel meer mensen voor te komen, maar hoe lukt het dan uiteindelijk toch? want ik heb het nu al 5 (!) keer gehad en ben dus nogsteeds maagd
2. ik ben vrij gevoelig, dus als een meisje mij aftrekt is er maar 5 sec. voor nodig ofzo, en ook soms als een meisje gewoon een paar keer met dr arm dr tegenaanstoot ofzo is dat ook al genoeg

heeft iemand dit ook gehad en weten jullie misschien een oplossing?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 16:25
Verwijderd
Het lukt uiteindelijk toch door een hele nacht samen te plannen, en haar het initiatief te laten nemen, dus als jij een goed harde erectie hebt dat zíj die dan zo gauw mogelijk in haar stopt. Hierdoor heeft je erectie niet de kans te verdwijnen. Het zou hierbij praktisch zijn als je geen condoom gebruikt, en zij de pil gebruikt. Daarna, de tweede keer en daaropvolgend, kun je condooms gaan gebruiken als je toch liever wat meer zekerheid hebt, je bent dan immers minder gespannen. Let er dan wel op dat je er beide zeker van bent geen SOA te hebben. Je kunt alle SOA's krijgen door onveilige sex, en sommigen doordat je moeder een SOA had toen ze zwanger was van jou.

Als je je laat besnijden wordt je eikel minder gevoelig. Als je vaker masturbeert of vaker sex hebt dan kan het langer gaan duren voordat je klaarkomt. Er zijn ook speciale condooms die je orgasme uitstellen.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 17:11
Bruut
Bruut is offline
besnijden? dat moest je ff niet doen!!

ik ben nog maagd dus zou t niet weten, maar lijkt me echt kut om hem niet omhoog te krijgen zou me doodschamen
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 17:32
poesiefox
poesiefox is offline
Als je dat sex gedoe nou eens rustig opbouwde? Begin met zoenen, dan voelen, dan aftrekken en vingeren, dan afzuigen en beffen en als je je helemaal op je gemak voelt moest je maar eens aan een eerste keer penetratie gaan denken.

Heb je haast ofzo? Alleen maar erin, heen en weer en klaarkomen is ook niet alles hoor.
Oud 13-04-2003, 18:36
Mardrax
Mardrax is offline
ze heeft wel gelijk over dat na een besnijdenis je minder gevoelig wordt, maar een besnijdenis gaat daarvoor wat ver voor de meesten, je kan natuurlijk ook net doen alsof je besneden ben en een paar weken met een naar achter getrokken voorhuid rondlopen, en jezelf in de tussentijd troosten dat de meeste meisjes (voor zover ik weet dan) neuken toch niet alles vinden
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 19:10
Verwijderd
vinden de meeste meisjes neuken niet alles? dan doe je echt wat verkeerd hoor

En waarom 'besneden ff niet doen'? Of bedoel je daarmee dat-ie dat niet zelf moet doen? Daar heb je gelijk in
Het gaat inderdaad een beetje ver, maar het wérkt wel.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 19:14
Mardrax
Mardrax is offline
het is voor de meeste jongetjes een wat eng idee om zo'n enge meneer met zo'n heel scherp mesje een deel van het centrum van het mannelijk egoprobleem af te laten snijden

en ok, rephrase, "dat de meeste meisjes (voor zover ik weet) van neuken in ieder geval niet klaarkomen"

zo.... nou weer blij?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 19:22
Verwijderd
je krijgt een ruggenprik, dus je voelt er niets van... tot je bijkomt

en maar een kwart van de meisjes komen nóóóit klaar van 'neuken', de helft heeft gewoon echt heel goede, bijzondere of langdurige sex nodig, maar dan lukt 't wel.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 19:32
Mardrax
Mardrax is offline
het is niet de fysieke pijn, het is de geestelijke, en daarbij helpen ruggenprikken niet, tenzij je een verkeerd middeltje krijgt ingespoten natuurlijk en zelfs dan is het makkelijker om je voorhuid een paar weekjes teruggetrokken te houden

en hoeveel mannen ken jij die je dat hebben kunnen geven?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 19:34
Verwijderd
ik zei dat een kwart 't niet kon, en dat de helft goede sex nodig had. Dan is er nog een kwart over. Die kwart heeft gewoon genoeg aan matige sex. Ik ben een deel van de laatste kwart, dus dan kom ik op twee.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 21:08
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 13-04-2003 @ 20:34:
ik zei dat een kwart 't niet kon, en dat de helft goede sex nodig had. Dan is er nog een kwart over. Die kwart heeft gewoon genoeg aan matige sex. Ik ben een deel van de laatste kwart, dus dan kom ik op twee.

Ja, wrijf het er maar weer eens lekker in...

*is tikkie jaloers*
Oud 13-04-2003, 22:04
Thomas
Thomas is offline
Het zal wel aan je houding liggen omdat je veel te gestressed bent. Bouw het rustig op zoals poesiefox zegt en je zult zien dat alles vanzelf beter zal gaan.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 00:23
P.Groen
P.Groen is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 13-04-2003 @ 18:32:
Als je dat sex gedoe nou eens rustig opbouwde? Begin met zoenen, dan voelen, dan aftrekken en vingeren, dan afzuigen en beffen en als je je helemaal op je gemak voelt moest je maar eens aan een eerste keer penetratie gaan denken.

Heb je haast ofzo? Alleen maar erin, heen en weer en klaarkomen is ook niet alles hoor.
allemaal allang gedaan, en ik voel me 100% op mn gemak, maar op het laatste moment wordt ie ineens weer klein
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 00:31
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
P.Groen schreef op 14-04-2003 @ 01:23:
allemaal allang gedaan, en ik voel me 100% op mn gemak, maar op het laatste moment wordt ie ineens weer klein
Komt het door het condoom? Ik kan me voorstellen dat dat een vervelende onderbreking is. Duss: de pil.

Andere tip: neem je zelf voor dat het niet mag. Je gaat gewoon lekker vrijen, en je ziet wel wat er gebeurt, je mag hem er best tegenaan houden, je mag ook met je eikel langs haar clitje wrijven(is lekker!) maar je mag er niet in van jezelf. (hiervoor moet je dus ook al aan de pil hoor!). Voor meisjes is het lekker om hem er tegenaan te hebben, dus druk erop houden, en tegelijk gevingerd te worden op haar clitje. Zo schiet hij er bij ons toch steeds in, eigenlijk.( hij is groot en ik is klein en dat is niet eerlijk)(calimero!)

Maar bij jullie mag het dus niet. Wel op druk houden, maar niet erin, de eerste paar weken niet.

Succes.
Oud 14-04-2003, 09:06
Bob De Bouwer
Bob De Bouwer is offline
wie zegt eigenlijk dat de eikel minder gevoelig wordt door besnijdenis?
er zit niet continu meer een voorhuid omheen. hij wordt dus extra gevoelig voor aanraking.

lijkt mij.

ik heb hetzelfde probleem als bovenstaande, maar ben besneden.
Oud 14-04-2003, 09:41
City2000
City2000 is offline
Citaat:
Mardrax schreef op 13-04-2003 @ 20:14:
het is voor de meeste jongetjes een wat eng idee om zo'n enge meneer met zo'n heel scherp mesje een deel van het centrum van het mannelijk egoprobleem af te laten snijden
, verder heb k nix t zeggen

CIAO
Oud 14-04-2003, 09:58
curious12
curious12 is offline
maak je geen zorgen, ik had een paar weekjes geleden hetzelfde probleem(van het omhoogkomen, ik kom juist pas na heel lang klaar, wat een beetje jammer is voor mij), dan ben je toch echt niet helemaal ontspannen.. wat hierboven al gezegd werd klopt, je moet echt een nacht ervoor uittrekken, en misschien dan nog niet eens het echt gaan doen. pas als je zeker weet dat je er klaar voor bent, dat je zo geil bent dat ie gewoon omhoog moet blijven staan, dan moet je het erop gaan.. en zorg inderdaad de eerste paar keer dat ze de pil slikt, condomen zijn een peen in de aars!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 11:00
paco
paco is offline
tegen het zo xtreem gevoelig zijn: meer masturberen...
Oud 14-04-2003, 13:51
paco de taco
paco de taco is offline
Citaat:
Bob De Bouwer schreef op 14-04-2003 @ 10:06:

er zit niet continu meer een voorhuid omheen. hij wordt dus extra gevoelig voor aanraking.
dan is ie extra gevoelig voor aanraking in het begin en daar past je lichaam zich dus aan aan en dan wordt ie minder gevoelig
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 16:59
Mardrax
Mardrax is offline
je eikel wordt dan gewoon een grote eeltknobbel
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 19:08
Verwijderd
het gaat hier om een vergelijking tussen 'de eikel van een besneden jongen die een erectie heeft', en 'de eikel van een onbesneden jongen die een erectie heeft en waarbij dus de voorhuid teruggetrokken is'. In het tweede geval is de eikel gevoeliger. Hoe oud was je toen je besneden werd? Mijn vriend is zo'n vier maanden geleden besneden, en dat deed in het begin echt verschrikkelijk veel pijn, als ik héél lichtjes een kwart seconde mijn pink tegen zijn eikel hield gilde hij 't zowat al uit. Nu heeft hij daar geen last meer van. Hij zegt zelf ook dat het nu veel langer duurt voordat-ie klaarkomt.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 12:11
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 14-04-2003 @ 20:08:
het gaat hier om een vergelijking tussen 'de eikel van een besneden jongen die een erectie heeft', en 'de eikel van een onbesneden jongen die een erectie heeft en waarbij dus de voorhuid teruggetrokken is'. In het tweede geval is de eikel gevoeliger. Hoe oud was je toen je besneden werd? Mijn vriend is zo'n vier maanden geleden besneden, en dat deed in het begin echt verschrikkelijk veel pijn, als ik héél lichtjes een kwart seconde mijn pink tegen zijn eikel hield gilde hij 't zowat al uit. Nu heeft hij daar geen last meer van. Hij zegt zelf ook dat het nu veel langer duurt voordat-ie klaarkomt.

Dat kun je toch ook oefenen door de voorhuid tot achter de rand terug te trekken en daar de hele dag te houden, dan wordt hij ook ongevoeliger.

Waarom moest jouw vriend besneden worden, te nauw voorhuidje? Was een incisie dan niet voldoende geweest?
Oud 15-04-2003, 12:46
Mark
Mark is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 13-04-2003 @ 18:32:

Top antwoord, ik geloof dat jij sex begrepen hebt.

Snow (die liever ook even de tijd neemt)
Oud 15-04-2003, 13:13
Mardrax
Mardrax is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 15-04-2003 @ 13:11:
Dat kun je toch ook oefenen door de voorhuid tot achter de rand terug te trekken en daar de hele dag te houden, dan wordt hij ook ongevoeliger.

Waarom moest jouw vriend besneden worden, te nauw voorhuidje? Was een incisie dan niet voldoende geweest?
dat zeg ik
Oud 15-04-2003, 19:40
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 15-04-2003 @ 13:11:
ja, en nee
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 20:22
Skinless
Skinless is offline
hele dag trekken zodat ie ongevoelig gaat worden.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten