![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Andere tip: neem je zelf voor dat het niet mag. Je gaat gewoon lekker vrijen, en je ziet wel wat er gebeurt, je mag hem er best tegenaan houden, je mag ook met je eikel langs haar clitje wrijven(is lekker!) maar je mag er niet in van jezelf. (hiervoor moet je dus ook al aan de pil hoor!). Voor meisjes is het lekker om hem er tegenaan te hebben, dus druk erop houden, en tegelijk gevingerd te worden op haar clitje. Zo schiet hij er bij ons toch steeds in, eigenlijk.( hij is groot en ik is klein en dat is niet eerlijk)(calimero!) Maar bij jullie mag het dus niet. Wel op druk houden, maar niet erin, de eerste paar weken niet. Succes.
|
![]() |
wie zegt eigenlijk dat de eikel minder gevoelig wordt door besnijdenis?
er zit niet continu meer een voorhuid omheen. hij wordt dus extra gevoelig voor aanraking. lijkt mij. ik heb hetzelfde probleem als bovenstaande, maar ben besneden.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() CIAO
|
![]() |
maak je geen zorgen, ik had een paar weekjes geleden hetzelfde probleem(van het omhoogkomen, ik kom juist pas na heel lang klaar, wat een beetje jammer is voor mij), dan ben je toch echt niet helemaal ontspannen.. wat hierboven al gezegd werd klopt, je moet echt een nacht ervoor uittrekken, en misschien dan nog niet eens het echt gaan doen. pas als je zeker weet dat je er klaar voor bent, dat je zo geil bent dat ie gewoon omhoog moet blijven staan, dan moet je het erop gaan.. en zorg inderdaad de eerste paar keer dat ze de pil slikt, condomen zijn een peen in de aars!
|
![]() |
|
Verwijderd
|
het gaat hier om een vergelijking tussen 'de eikel van een besneden jongen die een erectie heeft', en 'de eikel van een onbesneden jongen die een erectie heeft en waarbij dus de voorhuid teruggetrokken is'. In het tweede geval is de eikel gevoeliger. Hoe oud was je toen je besneden werd? Mijn vriend is zo'n vier maanden geleden besneden, en dat deed in het begin echt verschrikkelijk veel pijn, als ik héél lichtjes een kwart seconde mijn pink tegen zijn eikel hield gilde hij 't zowat al uit. Nu heeft hij daar geen last meer van. Hij zegt zelf ook dat het nu veel langer duurt voordat-ie klaarkomt.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat kun je toch ook oefenen door de voorhuid tot achter de rand terug te trekken en daar de hele dag te houden, dan wordt hij ook ongevoeliger. Waarom moest jouw vriend besneden worden, te nauw voorhuidje? Was een incisie dan niet voldoende geweest?
||
Citaat:
![]() Snow ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||