Advertentie | |
|
![]() |
|
veel sterkte toegewenst iig!
maar jouw fout was dat je teveel van hem afhing blijkbaar. Ik snap dat je zn hulp nodig had, maar in principe moet elk mens zelfstandig verder kunnen, daar moet jij nu hard aan gaan werken denk ik. Succes!
|
jammer dat je dan op msn zei dat het goed ging...
maargoed, daar gaat het nu even niet om! Ik vind het heel rot voor je dat je vriend het heeft uitgemaakt!! maar je moet niet denken dat je zonder hem en je vrienden niks bent. Kijk eens wat je allemaal bereikt hebt!! komop, je bent door de audities! dat heb je toch ook helemaal zelf gedaan? komop meid! natuurlijk is het vervelend en in het begin rottig, maar je kan op jezelf staan, je red het wel. en als je het even niet denkt te redden, dan denk je aan wat ze ooit tegen je hebben gezegd, of je belt ze op? bovendien maak je daar een hoop nieuwe vrienden. meis, je hebt zoveel talenten!! allemaal zelf hoor... je kan het! ik weet het zeker. kus! Wendy
|
ik weet niet precies hoe oud je bent, maar je bent waarschijnlijk nog bezig met groeien. Niet lichamelijk bedoel ik dan, maar geestelijk.
Je hebt zeg maar een aantal stappen die gelden voor bijvoorbeeld je zelfwaardering. 1] Kleuter : Je hebt nog geen beeld van zelfwaardering ontwikkeld 2] Basisschool: Je beeld wordt grotendeels bepaald door je ouders en juf/meester en voor klein deel door klasgenoten 3] Middelbare school: Beeld wordt bepaald door leeftijdsgenoten en misschien ook nog klein beetje door ouders en docenten. 4] Volwassen: Je bepaald zelf je beeld van zelfwaardering. Ik denk dat het toewerken naar zelfstandigheid, het niet meer afhankelijk zijn van anderen ook zo'n soortgelijk proces is. weer zo'n nutteloze post ![]()
|
![]() |
Dank jullie wel allemaal!
Ik weet dat ik onafhankelijk moet zijn van mensen... maar waarom zegt mijn gevoel dat ik dat niet kan? Tja en over zelfwaardering, in mijn thuisbasis zijn er nogal dingen gruwlijk mis gegaan. Ik leunde vroeger zoveel als het kon op mijn vader. Ook hem moet ik los laten...want ik ga het huis uit. Ik ga misschien wel de fijnste tijd van mijn leven tegemoet, ben aangenomen op theaterschool. Iets waar ik altijd al van heb gedroomd. Maar ik vind het zo beangstigend nu het dichtbij komt. Verder verlies iemand uit mijn omgeving, ze ligt op sterven. Alles lijkt nu tegelijk te komen. Zaterdag ga ik op vakantie, terug naar mijn geboorteland , naar mijn broer en zus, voor 6 weken. Ben alleen zo bang dat ik "slecht telefoon"krijg. Ik jullie ook wat vragen in verband met mijn moeder...(ik heb tijd terug die brief voor ma hier gepost) Maar is over totaal ander onderwerp, moet ik nieuwe toppic openen? Ben trouwens bijna 17 Moet zo naar mijn psycologe... Kiss Aboe |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik denk dat je 1 ding in ieder geval moet onthouden..
Je kunt nooit volledig terugvallen naar waar je eerst was, want je bent in de tussentijd gegroeid en hebt je in de tussentijd ontwikkeld, dat verdwijnt niet meer, dus ben je hoe dan ook vooruit gegaan, ookal voel je je nu misschien bang en onzeker. 1 stap terug is 2 stappen vooruit. Daarbij moet je wel onthouden dat ieder mens zich in jouw situatie bang en onzeker zou voelen. Je vriend heeft het net uitgemaakt, je gaat bij iedereen vandaan verhuizen.. tuurlijk voel je je dan rot en vervelend! Dat is niets abnormaals en zou iedereen hebben. Ik denk dat je door de angst heen moet, en door het liefdesverdriet.. Heel veel sterkte daarmee in ieder geval! |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ken je situatie wel een beetje, ik ga ook verhuizen, ben van school veranderd en gestopt met de dagbehandeling. maar probeer het als een uitdaging te zien!ik was ook super zenuwachtig de eerste dagen op mijn nieuwe school, heel onzeker ook, maar die mensen leer je vanzelf kennen, je maakt nieuwe vrienden. en ale, je oude vrienden zijn er nog wel hoor, misschien ver weg ja, maar als je ff moet praten kun je ze altijd bellen of misschien een mail sturen en in het weekend es opzoeken.
echt, een beetje vertrouwen hebben in de toekomst en je er niet teveel zorgen over maken en gewoon zien waar het schip strand. |
![]() |
|
Hey,
Het gevoel van je vast te willen klampen aan iemand, nooit meer zonder hen te kunnen, ook ik ken het. Ik kan me ook geen leven zonder mijn beste vriendin voorstellen, het ged8 all1 al maakt me kapot. Heb jij natuurlijk niks aan, maar wou even laten weten dat je hier niet all1 in bent. Oftopic: Mijn gedicht tranen gaat over dezelfde persoon en die miserie is intussen opgelost. (Wendy aka knipoogje weet hopelijk nog wel wat ik bedoel) Groetjes Magicflower
|
![]() |
ken het gevoel wel een b-tje...
maar je kunt wel zonder vriendje...nu denk je van niet...maar je komt er wel door heen geef het wat tijd. je bent vast een leuke meid dus er zijn vast genoeg mensen die om je geven. er zijn altijd vrienden die je er doorheen sleuren!! je moet niet afhankelijk zijn van je (ex)vriendje.. bewijs dat je het alleen kunt!!!! en over die hulp... ik zou dat ook hebben maar heb toen HEEL duidelijk aangegeven dat ik geen ander wou... probeer dat eens misschien helpt het? verder heel veel suc6 en sterkte dikke kus knuffel smilegirl |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
God kan niet zonder mensen Jouri | 5 | 14-07-2005 21:03 | |
Psychologie |
Ik kan mijn 'problemen' niet loslaten. Quiana | 19 | 28-07-2004 17:28 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
ik kan niet inloggen! (en dit bericht dus ook niet op bz posten!) ~~Fantôme17~~ | 1 | 26-05-2004 15:41 | |
Liefde & Relatie |
Ik kan het echt niet meer aan... Heeft er iemand aub raad... Tinkelfeetje | 18 | 07-05-2003 16:12 | |
ARTistiek |
ga weg, maar alsjeblieft, verlaat me niet Stoel | 2 | 29-05-2002 17:04 | |
Software & Hardware |
owja,ik kan msn ook niet meer opstarten tiktoktak | 2 | 18-01-2002 19:34 |