Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Om familie gezeik te voorkomen wilden wij in het buitenland trouwen aan het loketje. Dan kunnen ze niet eens komen. En dan achteraf tussen neus en lippen vertellen dat we allang getrouwd zijn.
Maar daar zouden we ze te erg mee kwetsen, dus we zijn nog steeds niet getrouwd. En nou hoeft het ook niet meer, na zoveel jaren samen. Ik ben er zelfs een soortement van allergisch voor geworden. De hypocrisie, de poppenkast en dan na drie jaar weer gescheiden zijn. Pfff.
|
phhh als ik gedwongen zou worden door mn ouders zou ik er echt geen groot feest van maken.. zeker niet als ik er zelf niet zeker van ben!! Dan stap ik gewoon naar het stadhuis, laat ons trouwen en dan gaan we weer..
Pas als ik echt zou gaan trouwen, ik zeker van mn zaak ben enzo, dan zou ik wel een feestje geven, nog niet supergroot, maar een bescheiden feest.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
hmm.. ik denk ook niet dat ik echt heel uitgebreid zou willlen trouwen. gewoon in het gemeentehuis met mss paar mensen erbij, maar meer niet. en dan later zou ik wel een feest willen geven. maar het hoeft van mij niet allemaal met jurk enzo.
wat mij wel heel cool lijkt is een leuke huwelijksreis, naar de andere kant van de wereld.. (maar dat is duur)
|
Verwijderd
|
Gewoon voor de burgelijke stand (wat klinkt dat toch burgelijk
![]() Daarna een gezellig feestje voor vrienden en goede kennisen, en geliefde familie. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ok, laten we nu even ontopic gaan reageren
![]() Ik zou een mooie jurk willen, maar die wordt waarschijnlijk zwart omdat mij dat het beste staat ![]() Nou ja, hij wordt in elk geval niet wit. Feest... gewoon, vrienden. Familie, want daar kom je niet onderuit, maar van mij hoeft het geen grote groep te zijn. En het hele forum natuurlijk, want een forumhuwelijk komt niet vaak voor ![]() ![]() |
![]() |
|
ALS ik dan zou trouwen (wat toch niet gebeurt maar dat is de vraag niet), zou het heel intiem moeten gebeuren:
M'n "man", ikzelf en een of andere persoon die ons huwelijk inzegent (drie personen dus), liefst in de prachtige waterval-vallei in the middle of nowhere (waar ik ooit eens toevallig verzeild geraakt ben, in Zuid-Frankrijk). In ons blootje ofzo weetikveel. Al is het natuurlijk wel dé dag om een trouwjurk aan te trekken...Hmmm heb al ietsje te vaak een trouwjurk aangepast. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wil graag een mooie witte jurk
Al la: http://www.alfredangelo.ca/scripts/s...php?style=1251 (Ja was ff aan het zoeken naar een prom jurk) VErder hoeven er geen bergen mensen maar wil wel graag famillie van beiden kanten zien. Ik wil graag voor de kerk en voor de burgerlijke stand, en natuurlijk met vrienden etc. ![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verwarrend Bestaan Liwin | 7 | 04-07-2008 23:23 | |
Lifestyle |
Hoe wil je trouwen? Apomes | 93 | 07-06-2005 00:11 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 | |
Liefde & Relatie |
Trouwen Me_Myself_and_I | 50 | 12-12-2002 13:27 | |
Liefde & Relatie |
Hoe zit dat hele gedoe met trouw- en verlovings ringen? Dr_Love | 5 | 11-09-2002 10:22 | |
De Kantine |
Hoe willen jullie trouwen?? icegirl.com | 50 | 30-08-2002 06:43 |