![]() |
|
![]() |
Zaterdag 20 april in Amsterdam!
Het plan is om o.a. met een rondvaartboot een rondje A'dam te maken. Dat kost ca. €8, houd daar dus rekening mee. ![]() Plaats: Meetingpoint - Station Amsterdam Centraal Tijd: 14:00 uur De volgende mensen komen: Internationalist Iotje Misschien: Doc lithium Paranoide Tampert Unexplained wicce Afgemeld: -niels- Anneee DutchECK ekki Fleet Admiral L!M Leonoor Meld je ook aan op de Meeting-Manager: http://forum.scholieren.com/meeting/...ting.php?id=22 Laatst gewijzigd op 08-04-2002 om 21:51. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Heel misschien zal ik er zijn, maar de kans is wel heel klein. M'n IBS loopt op 19 april af, en dan heb ik de 20e heel misschien vrijheden. Maar als ik vrijheden heb dan zal ik zeker komen!
Dan ben ik de vrijheden gelijk maar weer kwijt, dat maakt me niks uit. Maar ik bel waarschijnlijk wel of ik kom...
||
Citaat:
![]() Ik kan totaal 3 mensen meenemen, naast mijzelf.
||
Citaat:
Is niet erg, maar zeg dan gewoon dat je niet wilt gaan.
||
Citaat:
Ik zou best willen. Maar door bepaalde dingen kan ik toch niet komen,en 1 daarvan is dat ik te schijterig ben ja,geen smoesje ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En nu naar Amsterdam wordt een beetje veel, ga dit weekend alweer naar Utrecht als het goed is. En met Tim (Soullar) ga ik waarschijnlijk ook nog afspreken ![]() Het wordt nog druk zo ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|