Oud 24-03-2003, 15:13
rachelveldhoven
rachelveldhoven is offline
hoi

ik heb een vraag, ik heb sinds kort een turkse vriend en we hebben nog niks gedaan enzo, maar hij is besneden. is dit een probleem voor de seks??
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 15:18
Lowlands2002
Lowlands2002 is offline
het geeft iig geen problemen:

misschien kan je hier eens kijken! site van een mede-forummer: http://www.besnijdenisinfo.nl/

succes
Oud 24-03-2003, 15:58
rachelveldhoven
hebben mensen ervaring met deze situatie??
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 18:11
Ellesje
Ellesje is offline
Citaat:
rachelveldhoven schreef op 24-03-2003 @ 16:58:
hebben mensen ervaring met deze situatie??
het is absoluut geen probleem...
't is gewoon 'n velletje minder en dat maakt het hygienischer,
niets mis mee.
tijdens seks merk je 't verschil echt niet...
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 18:13
liesemies
liesemies is offline
volgens mij is er echt geen probleem hoor
je gaat het niet voelen
en hij ook niet (denk ik)
dus maak je maar geen zorgen
Oud 25-03-2003, 11:01
$weetGirl
$weetGirl is offline
Tis VEELL schoner!!
Oud 25-03-2003, 13:24
Verwijderd
Mijn vriend is besneden, en dat vormt zeker geen probleem bij de seks
Door de besnijdenis is de eikel iets ongevoeliger, doordat er geen voorhuid meer is die 'm beschermt, en daardoor duurt het zelfs langer voordat hij klaarkomt.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 16:42
rachelveldhoven
maar kan ik hem wel gewoon aftrekken?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 16:44
Verwijderd
Jahoor... alleen duurt dat ook wat langer (dus je krijgt wel een lamme arm). Je schuift dan niet echt de voorhuid over de eikel, maar de huid van de schacht, die is vrij 'los', die schuif je er dan stukjes overheen (niet helemaal, dan doe je 'm pijn). Bovendien voelt 't heen en weer schuiven van de huid over de schacht ook al fijn voor hem.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 17:26
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
rachelveldhoven schreef op 25-03-2003 @ 17:42:
maar kan ik hem wel gewoon aftrekken?
Met flink veel spuug kun je met je hand over zijn eikel aaien, zal hij ook best lekker vinden. Met je andere hand schuif je, zoals sarahbressers al zei, de huid van de schacht op en neer. Je beweegt je handen dus tegelijk.

En anders zuig je hem toch af. Dan maakt het echt niet meer uit of hij nog wel of niet een voorhuidje heeft.
Oud 10-04-2003, 18:48
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
rachelveldhoven schreef op 24-03-2003 @ 16:13:
hoi

ik heb een vraag, ik heb sinds kort een turkse vriend en we hebben nog niks gedaan enzo, maar hij is besneden. is dit een probleem voor de seks??

Totaal niet!!!
Ik denk zelf dat onbesneden jogens veeeel vervelender zijn!!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 13:11
Verwijderd
Nouw... als je doucht ben je sneller en beter schoon als je besneden bent, maar er komt ook gemakkelijker vuil bij. Toen de natuur de voorhuid bedacht, bestonden er nog geen douches.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 13:13
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 11-04-2003 @ 14:11:
Nouw... als je doucht ben je sneller en beter schoon als je besneden bent, maar er komt ook gemakkelijker vuil bij. Toen de natuur de voorhuid bedacht, bestonden er nog geen douches.
en de natuur wilde de gevoelige eikel graag zelf een beetje beschermen.. nu dragen mensen onderbroeken, broeken etc etc en ze wassen zich idd... dus ze beschermen de eikel nu zelf..
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 15:15
City2000
City2000 is offline
met alle respect..
ik ben blij met mijn voorhuidjuh
het idee alleen al om besneden t worden..
maar goed als het dan bij j geloof hoort.. nix mis mee
zal idd waar zijn dat het hygienischer is.

veel pezier nog met j vriend
CIAO
Oud 11-04-2003, 15:32
SounD
SounD is offline
Citaat:
Axilithor schreef op 10-04-2003 @ 21:24:
Als besneden zoveel schoner is, waarom is dit niet standaard door de natuur gedaan dan?
Sinds wanneer is de natuur een denkend iets?

hehehehe

Bij veel dieren zit de penis in het lichaam en komt eruit.. voorhuid is daar een variatie op bij iets dat buiten het lichaam is de hele tijd. Inderdaad bescherming van de gevoelige huid van de eikel.
Maar die huid kan dus ook minder gevoelig gemaakt worden. Na besnijdenis is het ook zwaar onprettig lijkt me.. maar dat wordt steeds beter.
Oud 12-04-2003, 17:37
Verwijderd
Citaat:
SounD schreef op 11-04-2003 @ 16:32:
Na besnijdenis is het ook zwaar onprettig lijkt me.. maar dat wordt steeds beter.
Mjah, toen mijn vriend nét besneden was en het verband er nét af was kon hij een week niet lopen, omdat dan zijn eikel soms langs zijn boxer wreef en dat deed dan al verschrikkelijke pijn...
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 17:36
Colorama
Colorama is offline
ik vind het niet normaal, een besneidenis
Als dat zo zou moeten zijn, waarom word je dan geboren met velletje ??? Om later meer pijn te kunnen hebben.
Ik vind het helemaal niks, dat jongens van weet ik veel hoe oud bij bepaalde geloven standaard besneden worden en daarvoor ook nog een feest gehouden word.
Ik vind dat er in ieder geval dan nog zelf gekozen zou moeten mogen worden als je dat wil of niet!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 18:24
Roos
Roos is offline
Citaat:
Colorama schreef op 13-04-2003 @ 18:36:
Ik vind dat er in ieder geval dan nog zelf gekozen zou moeten mogen worden als je dat wil of niet!
Bij volwassenen is het een hele vervelende ingrijp maar bij kleine jongetjes niet.
Oud 13-04-2003, 19:14
Verwijderd
christenen worden ook gedoopt als baby, een besnijdenis is een soort van doop... (bij moslims dan... en bij joden geloof ik ook. Het kan ook plaatsvinden als medische ingreep, als de voorhuid te nauw is.)
en als het gebeurt terwijl je een babytje of klein kindje bent, dan heb je er vrijwel geen last van, en heb je er later alleen voordeel van.
Waarom je wordt geboren met dat velletje... tja... ben je dan ook tegen het scheren van schaamhaar? Want waarom groeit het daar anders...
Sommige dingen aan ons lichaam zijn met de komst van de hygiene en kleding nu eenmaal erg overbodig geworden.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 09:19
SounD
SounD is offline
In grote delen van de wereld is het niet normaal als je NIET besneden bent. In Amerika en bij de joden is het standaard als kind een paar dagen oud is.

Ik vind het helemaal niks, dat jongens van weet ik veel hoe oud bij bepaalde geloven standaard besneden worden en daarvoor ook nog een feest gehouden word.

Ik zou wachten met je mening voor je meer over zo'n cultuur weet. Die jongens worden op hun 12e ofsow man en daar hoort ritueel besnijden bij.

In een cultuur zal je er wel niet op komen om het niet te willen. Zonder hoor je er niet bij. Vergelijk het met een prik ofsow.. Je wilt het niet want het doet pijn en misschien ben je bang voor naalden, maar je weet waar het voor is dus onderga je het gewoon.
Oud 14-04-2003, 14:41
Colorama
Colorama is offline
Citaat:
SounD schreef op 14-04-2003 @ 10:19:
In grote delen van de wereld is het niet normaal als je NIET besneden bent. In Amerika en bij de joden is het standaard als kind een paar dagen oud is.

Ik zou wachten met je mening voor je meer over zo'n cultuur weet. Die jongens worden op hun 12e ofsow man en daar hoort ritueel besnijden bij.

In een cultuur zal je er wel niet op komen om het niet te willen. Zonder hoor je er niet bij. Vergelijk het met een prik ofsow.. Je wilt het niet want het doet pijn en misschien ben je bang voor naalden, maar je weet waar het voor is dus onderga je het gewoon.
bij een prik gaat dat gaatje weer lekker dicht en word je er beter van, en even over dat schaamhaar scheren, dat groeit weer aan...
En euhm... dan zal ik er toch liever niet bij horen, dan dat ik me liet besneiden.

Er zijn ook culturen daar naaien ze die schaamlippen van de vrouwen dicht, dat was geloof ik voor zekerheid voor de man dat de vrouw niet vreemd kon gaan, vinden jullie dat ook normaal??
Het is toch de cultuur en anders hoor je er niet bij.....
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 14:51
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Ed De Pijpslet schreef op 13-04-2003 @ 22:40:
precies er zijn nog veel meer organen in ons lichaam die geen functie hebben!!!

Precies, eraf met die oren. Dat moet je maar schoonhouden, en zonder kun je toch ook prima horen.

De huig, wegknippen dat ding. wat heb je eraan?( In afrika gebruikelijk)

Baarmoeder standaard verwijderen bij de overgang, ze hebben er niks meer aan en het kan alleen maar gaan verkankeren.(in de VS nogal hip geweest, een tijdje)

Je snapt wat ik bedoel. Laat die voorhuid lekker zitten, tenzij je er medisch gezien last van hebt. En zou een te nauw voorhuidje niet prima opgelost kunnen worden door een simpele knip? Is besnijdenis dan niet een beetje rigoreus?
Oud 14-04-2003, 14:58
)Vampje(
)Vampje( is offline
Dat is helemaal geen probleem, juist handig! Heb je ook geen gedoe met die voorhuid en zo.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 19:13
SounD
SounD is offline
Citaat:
Colorama schreef op 14-04-2003 @ 15:41:
bij een prik gaat dat gaatje weer lekker dicht en word je er beter van, en even over dat schaamhaar scheren, dat groeit weer aan...
En euhm... dan zal ik er toch liever niet bij horen, dan dat ik me liet besneiden.

Er zijn ook culturen daar naaien ze die schaamlippen van de vrouwen dicht, dat was geloof ik voor zekerheid voor de man dat de vrouw niet vreemd kon gaan, vinden jullie dat ook normaal??
Het is toch de cultuur en anders hoor je er niet bij.....
Uhm.. besnijden schrijf je met ij.. niet ei

maar goed..

Het is cultuur en heeft een klein voordeel.. het is hygiënischer.
Dus dat maakt besnijdenis niet iets heel vreselijks (niet dat ik vind dat het bij iedereen maar gebeuren moet ofsow)

Dat schaamlippen dichtnaaien (na afsnijden van de clitoris en kleine schaamlippen) wordt door een kleinere groep gedaan binnen een cultuur als ik me niet vergis.
Dit leid tot ontstekingen, pijn, vergroeiingen, later weer wonden en weer hechten en vaak bij bevallingen tot uitscheuring naar voor of naar achter (of alletwee) waardoor een vrouw incontinent kan worden.
Dat is dus NIET normaal..
dat is verminking en onhygiënisch.
Daarnaast is het marteling en een straf voor vrouwen, ze zullen daarna nooit meer van sex kunnen genieten.
Het is dus volkomen onvergelijkbaar met de besnijdenis van mannen.

Het ritueel dat gelijk staat aan mannen besnijdenis is een klein kerfje in de clitoris. Dat is ook tijdje pijnlijk maar zorgt verder meestal niet voor complicaties en geeft aan dat het meisje een vrouw is geworden.
Oud 14-04-2003, 19:14
Verwijderd
poesiefox, als ze bij mijn vriend de voorhuid zouden inknippen dan zouden ze dat helemaal tot aan ehm vanaf waar-ie groeit moeten doen, om 'm wijd genoeg te maken. Geloof ik. En dan flappert dat voorhuidje er ook maar een beetje zielig bij, kan-ie er beter helemaal af. Je oorschelpen heb je trouwens wel nodig, ze zorgen er voor dat je meer geluid opvangt. Je huig heb je ook nodig, anders is het risico op eten in je longen en lucht in je maag te groot.
Maar je blindedarm, daar heb je bijvoorbeeld niets van. Het enige wat dat ding bij mensen nog kan doen, is gaan ontsteken.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 20:18
SounD
SounD is offline
Citaat:
Ed De Pijpslet schreef op 14-04-2003 @ 20:45:
en je wormvormig aanhangsel heb je volgus mij ook niks aan!
Dat is je appendix die aan de Blinde darm die Sarah noemde hangt. Blinde darm zelf heb je hard nodig.. dat kleine uistulpinkje eraan niet. Blijft er eten invastzitten dan kan dat gaan ontsteken.
Oud 14-04-2003, 20:22
Verwijderd
oh, dan was ik verward (maar serieus? je gebruikt toch alleen dunne, dikke, twaalfvingerige en endeldarm?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 20:27
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 14-04-2003 @ 21:22:
oh, dan was ik verward (maar serieus? je gebruikt toch alleen dunne, dikke, twaalfvingerige en endeldarm?
Blinde darm heeft bij vogels idd een functie, bij mensen niet... Dus je hebt gelijk...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 20:30
SounD
SounD is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 14-04-2003 @ 21:22:
Blinde darm is het einde van de dikkedarm.. verbind deze met de endeldarm. Bij mijn weten kan je neit een stukkie overslaan.
Ook in de Blinde darm en zelfs nog in de endeldarm worden voedingsstoffen en vocht opgenomen.
Oud 14-04-2003, 20:34
Verwijderd
Citaat:
SounD schreef op 14-04-2003 @ 21:30:
Blinde darm is het einde van de dikkedarm.. verbind deze met de endeldarm. Bij mijn weten kan je neit een stukkie overslaan.
Ook in de Blinde darm en zelfs nog in de endeldarm worden voedingsstoffen en vocht opgenomen.
Ik citeer:

'Blinde Darm

Eerste gedeelte van de dikke darm. Bij veel zoogdieren en de mens blijft de ontwikkeling van het blinde uiteinde tijdens de ontwikkeling achter, waardoor het wormvormig aanhangsel ontstaat. Vooral bij niet herkauwende planteneters (o.a. knaagdieren) is de blindedarm goed ontwikkeld om de afbraak van cellulose door bacteriën mogelijk te maken. Vogels hebben twee blindedarmen. Bij de mens ligt de blindedarm rechts onder in de buik bij de overgang van dunne naar dikke darm. Dit darmgedeelte heeft een lengte van ca. 8 cm en heeft geen verterende functie.'

Bron
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 20:42
SounD
SounD is offline
Mijn excuses..

een officiele foei voor mij...

Is begin en niet eind van de blinde darm dus..
Toch kun je nog steeds niet zonder dat stukkie darm al doet ie alleen dienst als verbindingsbuisje.

SounD.. had links en rechts door elkaar gehaald omdat je anders tegen een tekening/pop aan kijkt dan tegen jezelf...
Oud 14-04-2003, 22:09
zzzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzz is offline
bij mijn weten is de blinde darm geen tussenstuk maar meer een "zijweg". maar bij een blinde darm operatie is niet de blinde darm ontstoken maar de appendix (wormvormig aanhangsel). Deze word verwijderd.

en je kan wel degelijk een stuk er tussen uit halen. Ik ben het leven de bewijs. bij mij hebben ze 30 cm darm (stukkje dikke en stukje dunne) weg gehaald. (ziekte van crohn http://www.crohn-colitis.nl sucks )

Maargoed. Ik ben dus ook besneden. Dat was omdat vlak na mijn geboorte mijn voorhuid telkens ontstoken was. Ik heb nergens last van. Het duurt idd alleen een beetje jammer voordat ik klaar kom. maar of dat nou echt een nadeel is....
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 08:02
bruintje
bruintje is offline
hee nee helemaal niet!een besneden penis ziet er beter uit dan een onbesneden penis!
het is aantrekkelijker vind ik!
en schoner!
Oud 18-04-2003, 08:56
SounD
SounD is offline
Citaat:
bruintje schreef op 18-04-2003 @ 09:02:
hee nee helemaal niet!een besneden penis ziet er beter uit dan een onbesneden penis!
het is aantrekkelijker vind ik!
en schoner!
Kan een penis er aantrekkelijk uitzien dan?

Ergens vind ik ze altijd zo tegen vallen..
Oud 18-04-2003, 11:27
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
SounD schreef op 18-04-2003 @ 09:56:
Kan een penis er aantrekkelijk uitzien dan?

Ergens vind ik ze altijd zo tegen vallen..

Een besneden babietje verschionen vind ik zo zielig. Dat ligt daar maar met zo'n bloot eikeltje, ik leg er altijd met een grote boog de luier overheen. En ik vind het ook een raar gezicht bij een volwassene. Blote eikel=stijf=opwinding. En dan hangt-ie gewoon te bungelen..Raar.

Een een piemel is altijd leuk om te zien, tenminste, eentje die blij is om jou te zien. Zo'n slurf, daar doe ik niet veel op.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten