![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was 15,
Niet echt omdat ik seks wilde, maar mijn moeder drong aan;'Stel je voor dat het wel gebeurd, dan liever te vroeg aan de pil dan te laat.' Ik had toen al wel een vriend, dus begreep ik haar erg goed. Geen spijt van gehad oid.. Maar goed, zelf deed ik het vooral omdat ik erg onregelmatig ongesteld was. (soms zat er twee weken tussen, soms twee dagen, soms kwam het helemaal niet... en meestal was het heel heftig). |
![]() |
|
![]() |
Ik was 15, Ik was in een bezopen bui bij een collega blijven slapen en toen was ik dus 3 weke overtijd..dusss...na een zwangerschapstest(die gelukkig voor mij positief uitpakte = in dit geval niet zwanger) had ik besloten om toch maar aan de pil te gaan..
Dus voornamelijk anticonceptie..maar ik vind het ook wel handig dat ik hem door kan slikken als ik echt geen zin heb om ongesteld te worden (=>vakantie) Kus Maikie |
![]() |
|
ik was bijna 18. In eerste instantie was het voor mijn menstruatie. Ik had altijd vreselijke buikkrampen en ik was meestal ook 1 dag helemaal ziek, overgeven, buikkramp, koortsig. Nu niet zo erg meer. Maar eigenlijk ook voor anticonceptie, vond mijn moeder denk ik veiliger
![]()
||
Citaat:
|
Ik was 14 en ging aan de pil omdat elke keer als ik ongesteld moest worden ik flauwviel en zeker 2 dagen van de kaart was. De dokter stelde voor om de pil te gaan slikken, het zou hiermee over zijn.. mijn moeder was er eerst nogal op tegen omdat ze me nog zo jong vond. Maar toch maar gedaan
![]() Eerlijk wel blij om.. want nu denkt mam dat ik het daarom zeg maar nog slik.. dat als enigste reden. Maar dat is niet zo ![]()
|
Ikke zelluf, 15, redenen *anticonceptie
*veeeeeeeeeeeel last als ik ongesteld was Ben nu bijna een jaar aan de pil, een MASTERLIJKE uitvinding...heb dr totaal geen last van. Jullie wel?
|
![]() |
Ikkuh was...14:]
omdat ik toen 9 maanden verkering had...en 2 keer met condoom had gedaan maar elke keer bang was...:]en alleen mijn moeder weet ut, mijn vader zou echt flippen, ondertussen is het alweer uit met die vriend, maar t is altijd handig om aan de pil te zijn niewaar? kan ik tenminste op school met sportkamp mijn ongesteld zijn uitstellen:] *knuffel* mayo |
![]() |
|
![]() |
16 en ik wilde na die ene keer vaker seks met mn vriendje dus reden: anticoneptie en ook dat ik de regelmaat zelf kon regelen
...we bleven trouwens wel ook nog een condoom gebruiken...
||
Citaat:
Als je al een keer de ervaring hebt meegemaakt dat het condoom is gescheurd en je een morning after pil moest halen ga je het erna toch niet een keer zonder condoom doen als je niet aan de pil bent?!!?.. ![]() Vind ik persoonlijk een beetje vragen om "problemen".. maar ok
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() toen had ik het pas 2 weken ofzo met mijn vriend ![]() ik was dus ook 15 ![]() |
![]() |
|
was 14... voornamelijk voor regelmaat.. moest wel eens 3 week langer wachten dan normaal (dus eigenlijk 6 week), enne had toen een vriend.. nit heel fijn dus.. STRESS..
Daarom... nu anticonceptie..--> condooms zijn enge dingen: glijden af, scheuren, houdbaarheidsdatum, moet ze bij je hebben, kost veel te veel geld (0,90 eurocent per stuk, gemiddeld 10 x per week seks.. is al meer dan 9 euro per week, en dan zijn we er eigenlijk nog niet flauw van), meteen dat gehannes dat ie af moet, in begin gefriemel dat ie er om moet.. Dus LANG LEVE DE PIL!!
||
![]() |
Citaat:
Maar ik ben helemaal niet aangekomen daardoor. Dat is dan wel fijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |