Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ik vind het moeilijk om hem na lestijd te vertellen wat ik voel, ik ben ontzettend bang voor zijn reactie. Maar ik weet ook dat het serieus is wat ik voel, dat ik dat niet kan ontkennen.. ik kan niet zomaar doen alsof hij niet bestaat. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Meeste mensen die dit soort posts maken krijgen van mij ook negatieve reacties, maar zoals ik al schreef voelt deze anders. Ik denk persoonlijk dat hem schrijven makkelijker is dan het zeggen. Leg tussen je proefwerkblaadjes een brief waarin je verteld wat je voelt, of geeft hem de brief gewoon ![]() Ik zou zeggen, ga ervoor! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dank je voor je advies. Ik denk dat ik het hem dan liever vertel, hij weet hoe ik in elkaar zit e.d, en als ik het hem face-to-face vertel, heb ik tenminste gelijk een reactie. Voorlopig wacht ik maar even af denk ik.. ik durf het hem nu (nog) niet te vertellen.. M'n ex-vriendjes heb ik dat wel altijd verteld, maar dit is wel m'n leraar, ik wil niet dat ie me gaat benadelen als hij niet hetzelfde voelt ofzoiets.. ik wil niet dat ie problemen krijgt op m'n opleiding, enz. Maar nogmaals bedankt voor je reactie.. Iemand anders nog ideeën? |
![]() |
|
Het lijkt mij een voordeel dat je naar een andere opleiding gaat, jullie hebben dan qua school-leerling niets meer met elkaar te maken (zo begrijp ik het tenminste). Zoals The0 al zei is het leeftijdsverschil hier niet zo groot en zit er best potentieel in, 'objectief' gezien. Misschien kun je z'n mailadres vragen of op een andere manier contact zoeken, dan merk je vanzelf wel of hij jou ook meer dan gewoon aardig vindt of niet.
|
Ik zou wel oppassen met je gedachtes over wat hij voor jou voelt. Ik heb het namelijk ook altijd gehad, dat ik dingen ga romantiseren als ik verliefd ben. Dat ik denk dat hij mij ook leuk vind, alleen door kleine dingetjes die hij doet (die hij dan altijd schijnt te doen), maar in de werkelijkheid is het dan niet meer dan vriendschap.
Aan de andere kant, als het andere klasgenoten ook al is opgevallen... Ik zou er nog ff voorzichtig mee zijn. Als hij nog meer toenadering gaat zoeken, dan denk ik niet dat je het verbeeld... Maar mijn advies voor nu is: ben voorzichtig, ga hem niet romantiseren.. Geeft vaak alleen maar teleurstellingen...
|
![]() |
Ik persoonlijk zou eerder een brief durven schrijven dan dat ik face-to-face aan mijn leraar zou vertellen wat ik voor 'm voel.
Als je het nu nog niet wil doen, omdat je er nog niet aan toe bent om het te vertellen, moet je het absoluut ook nog niet gaan doen. Dit om te voorkomen dat je er later spijt van gaat krijgen. Realiseer je wel dat de reactie van je leraar niet te voorspellen is. Hij kan natuurlijk hetzelfde voor jou voelen en er daarom ook positief op reageren, maar het kan ook zijn dat hij niet weet wat hij ermee aan moet en dat hij dit laat merken door bijvoorbeeld in de klas bepaalde opmerkingen te maken. Stel dat hij je afwijst, zal het moeilijk voor je zijn nog bij hem in de klas te zitten. Maar goed: als de dingen die hij zegt en de complimentjes die hij je geeft gemeend zijn, is het zonde om hem te laten lopen! Als je hem nog een aantal maanden als leraar moet hebben, moet je dus echt nadenken over de mogelijke consequenties van het schrijven van een brief of het vertellen. Succes ermee
|||
![]() |
Citaat:
Ik heb zijn e-mailadres al, ik durf hem alleen niets te sturen ![]() Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
hey daar,
ik ben zelf ook al 2.5jaar verliefd op een leraar van mij waarvan ik de afgelopen twee jaar geen les meer gehad heb. Ik heb er vaak met hem over gepraat, maar er was een groot leeftijdsverschil tussen ons en hij had een gezin met drie kinderen en was gelukkig. Ik hou nog steeds van hem en heb het er heel moeilijk mee gehad, maar momenteel heb ik er mij grotendeels bij neergelegd dat een relatie tussen hem en mij niet mogelijk is. Ik zou je de raad geven om eerst voor jezelf uit te maken dat wat je voor hem voelt écht oprecht is, en ik denk wel dat dit het geval is. De volgende stap is écht eens een babbel met hem te slaan, vraag hem gewoon terloops eens of hij al een vriendin heeft. Dit klinkt misschien eng om te doen, maar vraag het hem gewoon. Als hij je zegt dat hij nog vrijgezel is, moet je je afvragen of je het erop wilt wagen. Of hij het waard is, want je zal er sowieso negatieve reacties op krijgen. Maar als je écht van hem houdt, en hij van jou, dan is de kans dat jullie relatie zal lukken zeer groot. Maar voor het zover is, praat er met hem over. Hij heeft misschien al lang door dat jij een boontje voor hem hebt, aangezien hij je de indruk geeft dat het wederzijds is. En geloof me, dat wil heel veel zeggen. Dus niet bang zijn, en praten is de boodschap greetz en veel succes |
![]() |
|
![]() |
hai hai!
ik weet precies hoe je je voelt!!! ik ebn zelf ook ontzettend verleifd geweest op mn leraar! ik heb net als jij een erg goede band met hem! hij was vorig jaar mn mentor en ik praatte veel met hem over mijn problelem, en hij was er altijd voor me ik werd steeds verleifder, en ik heb het hem dus ook verteld want ik kon het echt niet meer voor me houden, ik heb hem een brief geschreven en er later met hem over gepraat, en dat was echt een opluchting nu wist hij het tenmiste en het gesprek was wel heel erg zwaar en moeilijk en dodeng!! maar het heeft mij zo opgelucht niet dat mn verleifdheid er van over is gegaan ![]() |
![]() |
|
eerlijk gezegd:
ik had zoiets van hmmz open t topic maar niet vast van n lief 14-jarig meisje dat t nog niet snapt ![]() maarre het kan best! je had m ook in de kroeg tegen kunnen komen! en dan had t wel gekund! maarre hijz je leraar, das wel vervelend... maarre dan zeg je t tegen t einde van de periode zoveel lessen krijg je dan niet meer van m issut niezow pijnlijk alstie je niet wilt.... jah je moet er iets meej doen ![]() ga iets met m drinken of in de kantine of weet ik veel ![]() suc6 ![]()
||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Ik zou idd nog maar even wachten tot het eind van het jaar, want het lijkt me toch niet zo leuk leskrijgen van iemand die weet dat je verliefd op hem bent. Waarschijnlijk maakt hij er niet eens misbruik van, maar ik zou me vrij ongemakkelijk voelen tijdens zijn lessen. Maar als het jaar dan eenmaal afgelopen is, zou ik het hem wel vertellen. Zoals hierboven al gezegd werd; in principe had je um ook kunnen tegen komen tijdens het uitgaan ofzo. En het scheelt natuurlijk heel erg dat hij geen 40 is incl. gezin.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Het Meisje Ieke | 0 | 31-01-2004 14:51 | |
Psychologie |
Eisen stellen aan personen in je omgeving... Gothic | 5 | 04-12-2002 18:16 | |