Oud 25-04-2003, 10:23
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Ik zit met een probleem
Er is eem meisje op school dat ik al een tijdje aantrekkelijk vind, ongeveer een half jaar. Sinds een paar maanden heb ik via een vriend van me haar msn adres gekregen. We chatten heel veel op msn met elkaar enzo en we waren super aardig tegenover elkaar. sinds een maand ofzo praten we ook op school steeds vaker met elkaar. En sinds 2 weken ben ik super verliefd op haar. Ik heb haar laatst op mee gevraagd naar de bioscoop. Ze zei dat ze nog nie cker wist of ze die dag kon omdat ze moest werken. ik zei oké dan spreken we een andere keer af en toen zei ze dat ze nix kon beloven, want ze werkt in een restaurant. Gisteren kreeg ik van een jongen die ik ken te horen dat ze tegen hem had verteld dat ze helemaal niet met mij naar de bioscoop wou en dat ze ook helemaal niet hoefde te werken. Maar hij zij er bij dat hij over dat gesprek eigenlijk nix tegen mij mocht zeggen.
Deze jongen is echt te vertrouwen dus ik weet voor 100% cker dat ze dit ook echt heeft gezegd. En ze is er zelf ook zeker van geweest dat hij dit nooit doorvertelde, dus ik mocht het echt niet weten.
Waarom verteld ze dit niet tegen mij, en zit er nog een kans voor me in?
Misschien wel want anders had ze het ook wel tegen mij gezegt. En zo erg is een avond bioscoop toch ook niet want ik had de indruk dat ze me leuk vond.

Gr's
Een jongen die het zelf ook nie meer snapt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-04-2003, 10:27
josdebos
josdebos is offline
tja.. weet niet hoor, ze heeft tegen jou geen nee gezegd! maar waarom ze dat nou tegen die jongen gezegd heeft, misschien wil ze gewoon niet laten merken dat ze je leuk vindt, of misschien vindt ze het lullig om tegen jou te zeggen, vraag haar gewoon nog een keer mee uit, en vraag dan of ze wel echt wil! succes drmee
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 11:17
0oFZo0
0oFZo0 is offline
ja ik ga er zekr nog en keer vragen want "officieel" weet ik nog van nix. Maar ik voel me nu wel heeeeeel kut.
Gr's
Oud 25-04-2003, 11:23
Evito
Evito is offline
Nee, als het waar is wat die jongen zegt, en wat zij zei, dan maak je absoluut geen kans, tenzij je Love Potion number 9 vindt.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 13:57
Jordi
Jordi is offline
Zij heeft jou gewoon niet willen kwetsen en daarom zei ze niet dat ze niet met je uitwilde. Ik denk dat ze hoopte dat je de hint zou snappen.
En opzich is het natuurlijk niet zo erg om met jou naar de bioscoop te gaan (lijkt me), maar ik denk dat ze het niet doet, omdat ze jou geen hoop wil geven ofzo.

Ik denk dus niet dat je kans maakt, sorry.
Oud 25-04-2003, 15:05
Last Resort
Last Resort is offline
Kijk, als dat meisje echt graag met jou naar de bios wil, kan ze heus wel wat regelen met haar werk. In zo'n rooster kun je immers altijd wel wat schuiven. En als ik jou vriend zo hoor, denk ik dat je kansen nihil zijn. Niet verder tijd aan besteden zou ik zeggen........
Oud 25-04-2003, 15:20
0oFZo0
0oFZo0 is offline
ja maar waarom zegt ze er dan bij tegen die jongen die ik ken dat ik het absoluut niet te weten mag komen?
Oud 25-04-2003, 15:24
Verwijderd
Als ze niet eens met je naar de bioscoop wil, dan is de kans dat je haar ooit 'n keer mag neuken wel erg klein, ja.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 15:38
RoderickFloreti
RoderickFloreti is offline
Citaat:
S.lover schreef op 25-04-2003 @ 11:23:
Ze zei dat ze nog nie cker wist of ze die dag kon omdat ze moest werken.
Kerel, toen had je het al moeten weten. Die smoes gebruik ik ook _altijd_. Neuken zit er inderdaad niet meer in voor jou.

Toedels
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 16:27
SounD
SounD is offline
Wie heeft het nou weer opeens over neuken???

Maar goed.. ontopic..

Ze wil je niet kwetsen lijkt me de meest logische reden.
Gewoon je aan het lijntje houden.. beetje uitstellen dan geef je het vanzelf op en hoeft ze neit te zeggen dat ze eigenlijk niets met je wil.

Ze vind je vast aardig, maar is niet verliefd.

Sterkte
Oud 25-04-2003, 16:37
Loezzel
Loezzel is offline
Jep, denk ook dat ze je niet wil kwetsen. Ze durft je geen pijn te doen, dus gaat ze allerlei smoesjes verzinnen om onder jullie "date" uit te komen...
Oud 25-04-2003, 18:35
pure_evil
pure_evil is offline
Citaat:
S.lover schreef op 25-04-2003 @ 16:20:
ja maar waarom zegt ze er dan bij tegen die jongen die ik ken dat ik het absoluut niet te weten mag komen?
Ze vindt je waarschijnlijk gewoon erg aardig en wil je absoluut niet kwetsen. Maar ik denk niet dat er nog een kans in zit voor je.....
Oud 25-04-2003, 19:13
NecroDopey
NecroDopey is offline
Offtopic; SounD coole sig+avatar Al zijn mierzoete animes niet echt mijn ding
Oud 25-04-2003, 19:19
Sade
Sade is offline
Citaat:
Evito schreef op 25-04-2003 @ 12:23:
Nee, als het waar is wat die jongen zegt, en wat zij zei, dan maak je absoluut geen kans, tenzij je Love Potion number 9 vindt.
Vinnik ook... *take a hint*
Oud 26-04-2003, 10:45
0oFZo0
0oFZo0 is offline
ik heb een heel gesprek met haar gehad en inderdaad ze vind me gewoon aardig enzo. En we blijven gewoon vrienden enzo.
Maar ze had geen rede om niet met me naar de bios te gaan. Ze valt nu op een jongen die ze alleen van zien kent. Ik ken zijn karakter en het is me toch een egoďst maarja.....
dat krijg je als je alleen naar uiterlijk kijkt.

Bedankt voor alle reacties
Oud 26-04-2003, 11:03
josdebos
josdebos is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 25-04-2003 @ 16:24:
Als ze niet eens met je naar de bioscoop wil, dan is de kans dat je haar ooit 'n keer mag neuken wel erg klein, ja.

alsof dát het is waar alles om draait.. komop zeg!
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 11:05
josdebos
josdebos is offline
Citaat:
S.lover schreef op 26-04-2003 @ 11:45:
ik heb een heel gesprek met haar gehad en inderdaad ze vind me gewoon aardig enzo. En we blijven gewoon vrienden enzo.
Maar ze had geen rede om niet met me naar de bios te gaan. Ze valt nu op een jongen die ze alleen van zien kent. Ik ken zijn karakter en het is me toch een egoďst maarja.....
dat krijg je als je alleen naar uiterlijk kijkt.

Bedankt voor alle reacties

jammer... maarja.. als zij de ware aard (zoals jij zegt) van die "ene leuke" jongen ontdekt.. zal ze snel op hem uitgekeken zijn.. en dan...
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 17:04
SounD
SounD is offline
Citaat:
NecroDopey schreef op 25-04-2003 @ 20:13:
Offtopic; SounD coole sig+avatar Al zijn mierzoete animes niet echt mijn ding
Thnx..

Het is uit een boek dat in de serie Chobits gelezen wordt. Het is dus niet de manga/anime zelf.

Inmiddels zijn beide aangepast. Ik vond het wit erg wit en leeg dus ik heb een achtergrondje erbij gemaakt.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten